Zwanger worden na miskraam

Hij is negatief. :( ik had het zo gehoopt... eindelijk weer een keer goed nieuws. . Maar helaas het mocht niet zo zijn :(

:( :( :(

Jammer joh.. was zo fijn geweest.. en ook zo gegund

Over 2 weken weer een nieuw ei, nieuwe kans! Het gebeurt heus wel maar is gewoon k** dat t zolang duurt

Hoop dat je t een beetje uit je hoofd kunt zetten komende dagen

XXX

Hè, wat naar voor je zeg, R1988! Hopelijk de volgende keer wel weer raak! Het zou zo fijn zijn!

Ik denk dat ik van de week eens de gynaecoloog ga bellen. Van de week is mijn 'menstruatie' begonnen, maar je kunt het niet echt zo noemen. Hetzelfde als de vorige 2 keer.... Bijna niets en in die week heb ik ook vaak last van buikpijn die uitstraalt naar de liezen en bij druk op m'n buik (voor de zwangerschap altijd gewoon wat krampen voor 1 dag...)  :-S

Ik hou het forum nog steeds dagelijks in de gaten en was ook heel erg benieuwd naar de test van R1988... Het zag er zo positief uit voor je. Ik gun het je zo meis. Maar de moed niet laten zakken. Al is dit natuurlijk heel makkelijk gezegd.

Melissa, goed te lezen dat het goed gaat met je zwangerschap. Ik zit op een fb-site "juni, juli, augustus" en dat is echt een leuke groep en totaal niet depri.

Met mij gaat het gelukkig nog steeds goed. Vandaag alweer 25 weken en gelukkig voel ik de kleine ook steeds beter. Het lukt nu eindelijk om ervan te genieten.

Ik zal niet veel schrijven hier, maar hou het forum in de gaten ;-).

Wauw Sanne, alweer 25 wk. Wat gaat t hard. Goed om van je te horen en ook om te horen dat je er van kunt genieten! x

Terug
Bovenaan