Zwanger worden na miskraam

Ik zie niet (meer) op tegen de bevalling. Ik voel dat mn lichaam zich er klaar voot maakt en er ook wel bijna klaar mee is.

Waar ik wel een beetje tegenop zie is dattie straks niet meer veilig in mn buik zit. Ondanks alle kwaaltjes en ongemakken. Het is mijn eerste en waarschijnlijk gelijk ook laatste zwangerschap dus het voelt ook een beetje als afscheid nemen van iets. Als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf zo prachtig, ik ben verliefd op die buik.

Maar mn lichaam kan bijna niet meer dus het moet ook wel bijna gebeuren.. heel dubbel.

Inderdaad een dubbel gevoel. Denk dat je je dan ook zo "leeg" voelt. Wel super spannend. Qua temperatuur heb je wel geluk. Ik ben 22 juli uitgerekend en hoop maar dat het dan geen hittegolf is ;-).

Is het vanwege je leeftijd of medisch dat het waarschijnlijk je laatste is?

Hoop voor je dat je dan niet al teveel last hebt van vocht vast houden door t warme weer.. ik ben echt een olifantje

En we hebben al 3 kids, uit mijn man zijn vorige huwelijk (9 jaar, 7 jaar en 3,5 jaar oud) dus we hebben er zo 4 :)

Hoi Sanne,  leuk wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat met je en het lijkt me heerlijk als je kleine voelt bewegen. Een bevestiging dat er nog leven in zit. Lijkt me ook geruststellend. En fijn dat je nu meer kan genieten dat is ook erg fijn...  Juli is inderdaad een warme maand maar ook lekker als de bevalling is geweest waar je nog mooi van kan genieten.

En Lyn dan heb je een mooie drukte in huis inderdaad!

Hallo Melissa, ja gaat goed hoor! Gisteren weer acupunctuur geweest.  Nu de volgende ronde in. Wil het meer loslaten en zal dan ook weer wat minder op het forum zijn.

Hoe gaat het met jou?

Weer een goede echo gehad?

Snap ik helemaal.  Dan moet je dat ook gewoon doen!

Met mij gaat het goed.  Beroerd en moe. Goede symptomen maar om gek van te worden haha.  Ik heb volgende week vrijdag mijn termijn echo. Ben heel benieuwd. Tot nu zagen ze er goed uit maar blijf wel angstig dat het mis gaat.  Misschien verdwijnt dat met de tijd...

Hou je taai en ik lees wel af en toe of er weer nieuws is en hopelijk dan goed nieuws ;)

Hey Melissa,

Op zich gaat het best goed. Morgen heb ik een afspraak staan bij de HA omdat ik toch behoorlijk last hou van pijn tijdens mijn 'menstruatie' en er komt gewoon weinig tot niets qua vloeien zeg maar. Ben gewoon een beetje bang dat het niet helemaal pluis is. Helaas mocht ik niet gelijk naar de gyn, maar moet ik eerst naar de HA die mij dan weer moet doorverwijzen. Hopelijk krijg ik snel wat meer duidelijkheid, ben zelf een beetje bang voor Asherman :-S maar hopelijk valt het mee! :)

Ben heel benieuwd naar je echo's, echt fijn dat er weer een kleintje in je mag groeien!

R1988: ik snap dat je wat afstand neemt van het forum! Lekker rustig aan doen, meid!

Terug
Bovenaan