Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p style="text-align: right;">Jeetje R1988! Wat ontzettend verdrietig. Had je al klachten voor de echo? En die holte? Pfff ik wens je heel veel sterkte.</p>
R1988 wat een rot nieuws, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte.
Rosa82, lief dat je het vraagt. Helaas nog geen menstruatie en ik heb vanmorgen getest, negatief zoals ik al had verwacht. Ik hoop ook dat ik snel mn gewone cyclus weer krijg. Rustig aan met je werk xx
R1988 wat lees ik nu... wat verschrikkelijk voor jullie! Ik dacht eindelijk! Ik leef heel erg met jullie mee. Ik had het je zo erg gegund. Weet je nu eigenlijk waar het in zit?
Voor alle nieuwe dames heel veel sterkte na jullie miskraam en heel veel kracht om er weer voor te gaan... het is een moeilijke tijd die periode maar heb vertrouwen
Ik heb al ff niks laten horen. We zijn door een diep dal gegaan. Nu 2 uitgebreide echo's verder en er is niks aan de hand met onze kleine voor zover ze kunnen zien. Het is een mogelijkheid dat de afwijking er niet is of alleen in de placenta zit. We zijn zo erg opgelucht pff. Wat een horrorfilm was dit. Nu houden ze wel goed de groei en de placenta in de gaten ivm die chromosoomafwijking die er mogelijk in kan zitten. Voor nu hebben we verdere onderzoeken afgewezen voor de rust. Ook geen vruchtwaterpunctie. Dat deden we dan meer voor ons zelf nu. We willen geen risico's meer lopen . We proberen dit van ons af te schudden en er weer vertouwen in te krijgen... hopelijk lukt ons dat!
<span style="line-height: 1.5;">Sanne hoe is het met jou? </span>