Zwanger worden na miskraam

Sanne1979 ik ga ook niet sporten denk ik.

Ja ik ga woensdag voor het eerst sinds ik zwanger ben. Hij doet volgens mij niet aan kruiden.

Ik vind het heel spannend. Heb wel wat bruine afscheiding afgelopen dagen. Om 16.00 afspraak!

nou ik meld me weer even bij jullie hoor jonge jonge, gisteravond ineens een veeg roze/rood bloed/afscheiding.

ik denk nou joepie nu begint het toch nog uit zichzelf voordat ik dinsdag de afspraak heb bij de gyneacoloog.

vannacht en tot nu toe helemaal niets meer wel veel afscheiding maar gewoon doorzichtig dit is toch om gek van te worden.

sorry moest het echt even bij iemand kwijt!

over het sporten, ik ben wel gewoon gaan sporten 2x in de week fitness.

maar sinds ik wist dat ik zwanger was wel iets rustiger aan gedaan.nu denk ik ja wel logisch dat echt al 2 week het sport zo moeizaam ging kwam maar niet voorruit nogal vermoeid! haha

Iris: wat balen dat het niet doorzet! Al enig idee wat je gaat doen als je morgen bij gynaecoloog die verschillende opties krijgt?  Ik hoop voor je dat het voor.morgem alsnog spontaan komt. Zou goed kunnen, nu je beetje bloed gehad hebt. Succes!

Na de toestanden van afgelopen week ben ik vandaag weer even naar werk geweest. Zo dat viel tegen! Een concentratie van niks! Erg jammer wat ik heb ontzettend leuk werk. De komende dagen ga ik het weer verder opbouwen. Ben gewoon ook nog moe. Gisteren misschien ook weer teveel gedaan, maar voelde me zo goed! Maar thuis goed voelen en op werk zijn toch twee verschillende dingen!

R1988: hoe was de echo?

Nikki: lees ik het goed dat er 10 jaar tussen de miskramen zat? Hoe lang geleden was de laatste?

Chantal: jij al je eerste menstruatie? Ik hoop ook zo dat alles snel weer in normale ritme is!

<p style="text-align: left;">Rosa, nee ik ben er nog niet uit eigenlijk vind het zo moeilijk.</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop het heel erg dat het nog komt. Misschien morgen op de controle echo wel iets van afbraak ofzo te zien. Dan wacht ik het zoiezo nog even af.</p>
<p style="text-align: left;">Vervelend voor je van t werk! Neem je tijd inderdaad nogal een verschil he van thuis zijn naar werken.</p>

Helaas is het niet goed. Ben nu in het zh. Heb buik krampen en bloed verlies. Er zit geen zwangerschap in de baarmoeder. Daarbuiten zit een holte.:'( er moet nu iemand mee kijken met de echo.

Wat een rotnieuws zeg, R1988, ik had het je zo gegund! Hopelijk hebben ze snel duidelijk wat er precies speelt. Veel sterkte, meid!

Terug
Bovenaan