Zwanger worden na miskraam

Wauw melissa wat een beproeving kwamen op je pad pff! Geweldig voor julie! Nu tijd voor rust vertrouwen en ook gaan genieten want dat is zo te horen nog helemaal niet gelukt

Melissa wat fijn om wat van je te horen. Ik was er echt verdrietig van. Wat fijn dat het er beter/goed uit zit.

Hopelijk kan je er nu neer van genieten.

Ik ben er echt kapot van de derde keer :( ze weren het niet. Hcg waarde was 800 niet hoog. Donderdag weer bloed prikken.

Melissa wat een moedig besluit van jullie om geen vruchtwaterpunctie te doen. Krijg je bij een nipt test ook een kansberekening zoals bij de combinatietest? Hoop zo voor jullie dat het goed is. Zit je nu al op een week of 14?

R1988, is dit al de 3x voor je? Heftig meid dat je hier weer doorheen moet. Krijg je straks ook onderzoeken waardoor het kan komen? Is het ook steeds bij hetzelfde aantal weken?

Met mij gaat het goed. Merk wel dat ik steeds moeier word. En zo'n nacht als vannacht werkt ook niet echt mee. Dan voel ik de kleine weer niet genoeg en dan slaat de angst weer toe van; het zal toch niet.... ik ben al zover... Gelukkig wel weer wat bewegingen gevoeld, maar de angst blijft.

Sanne1979. Ja helaas wel de derde keer:( als dit achter de hand is kunnen we onderzoeken laten doen ja. Het is steeds rond 5 a 6 weken. Met de innesteling gaat het mis in mijn baarmoeder. Ik snap het gewoon niet zo goed meer. Waar is die zwangerschap ontstaan. ;(

Neeee R1988 wat lees ik nou :,( ooh wat vind ik dit erg voor je, ik lees al zovaak met jou mee en had het je zo onwijs erg gegunt, ik was zo blij voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze je verder kunnen helpen door te onderzoeken waar het mis gaat. Ik heb laatst een stuk gelezen over tarwekiem olie die de innesteling bevordert, misschien iets voor jou om even uit te zoeken ook. Nogmaals heel veel sterkte, knuf,

Melissa wAt een wending ineens, wat goed zeg. Ik begin nu echt twijfels te krijgen over de nipt test. Ik ben in ieder geval heel blij voor je en hoop dat het verder voorspoedig mag gaan en je straks een mooi gezond kindje in je armen hebt

Nou allerlei onderzoekjes verder heb ik van de gyneacoloog de pilletjes meegekregen, vanavond 1 inslikken en donderdag beginnen met de rest...

Er was zelfs al wat bloed te zien rond mn vruchtzak/baarmoeder dus heb er wel vertrouwen in dat het snel loskomt.

Daarom ook niet gekozen voor de curretage, ben toch bang voor verkleefingen etc. Daar was de gyneacoloog ook niet zo voor.

En als ik me angstig voel kan ik altijd nog kiezen voor dagopname maar heb er wel vertrouwen in.. Moet het maar loslaten pff

Hoe gaat het bij jou 1988?

Het gaat wel redelijk. Soms komt het ineens weer opzetten en dan weer emotioneel. Ik snap het gewoon  niet. Wat er mis gaat in mijn lichaam. Mijn schoonzus word ingeleid dus ook nog best dubbel. .  Deze week kraambezoek..

Och jeetje dat is dan wel weer heel dubbel he! Sterkte

Manlief en ik zijn vandaag en morgen jarig we vieren het niet alleen onze ouders komen en 1 vriend waarbij ik heb gevraagd of die zn pasgeboren uk thuis laat dat trek ik echt even niet

Terug
Bovenaan