Zwanger worden na miskraam

R1988: al de derde keer?! Wat verschrikkelijk! En dan je schoonzus die ingeleid wordt. Heftig hoor. Hopelijk komen ze erachter waardoor het telkens mis gaat en kunnen ze het makkelijk verhelpen. Zat er veel tijd tussen je miskramen? Telkens weer dat verwerken en weer vertrouwen krijgen lijkt me zo lastig. Heel veel sterkte.

Melissa: wat een goed nieuws! En fijn dat jullie zelf besloten hebben nu geen punctie te laten doen. Gaan ze je verder nog uitgebreid vervolgen of is het nu klaar? Nu hopelijk een rustige periode waarin je kan gaan genieten van het kleine wonder en je groeiende buik!

Iris: zo te lezen moet het bij jou met die pillen wel goed komen. Fijn dat het hopelijk dan snel achter de rug is. En mocht het nog een curettage worden , dan kan ik je echt zeggen dat ik het helemaal prima vond (door narcose kreeg ik er niets van mee) en ja tuurlijk zijn er risico's. Maar die zijn zo klein. En trouwens spam heb je gewoon geen keuze! Gaan jullie trouwens nog een pauze inlassen of direct door?

Sanne: je bent 31 weken toch? Nog even dan mag je je kleine vasthouden!kan me voorstellen dat het na een miskraam altijd minder onbezorgd zal zijn.

Chantal: hoop ook voor je dat je cyclus weer snel duidelijk is! Gebruik je trouwens ovulatietesten ofzo? Jij was toch heel snel zwanger? Ronde 1 ofzo?

Ach Iris, dat is dan weer extra verdrietig! En wat goed dat je gewoon gevraagd hebt of die vriend zijn kleine thuis laat! Sterkte komende dagen

Rosa we weten niet of we direct door gaan voel me nu vooral heel erg moe, was ik al vd zwangerschapshormonen en nu dit allemaal.

Mn vriend laat het aan mij over maar ik denk dat als dit straks voorbij is ik even mn rust pak 12juni vakantie en hoop ik even te kunnen genieten! Denk dat we het na de vakantie weer proberen. Eventjes gewoon plezier maken met manlief want dat is er al een tijdje niet van gekomen door alles ;-)

Iris gewoon even lekker genieten is ook fijn en goed voor je hoor!

Er heeft ongeveer steeds 5 maanden tussen gezeten. De vorige  was in december.

Ik hoop ook dat ze wat kunnen vinden en dat het verholpen word.

Hebben jullie ook pauze genomen of direct door gegaan? Als er 5 maand tussen zit? Lijkt me enorm heftig om dit meerdere keren mee te maken en dan toch door te gaan

We hebben geen pauze tussendoor genomen. Het duurde wat langer voordat ik weer zwanger raakte. Mijn lichaam moest best herstellen van de miskramen.

Ja dat snap ik, ben ook erg benieuwd hoe mijn cycles straks gaat... "normaal" zou ik morgen ongesteld worden...

Melissa, wat fijn om weer wat van je te horen! En wat fijn dat de echo's die je gehad hebt goed waren! Ik hoop dat je je een beetje kan relaxen nu na zo'n nare periode en hoop dat je een fijne zwangerschap krijgt! Ik heb me nog een wat ingelezen in de NIPT en ik twijfel nu een beetje of ik het zal doen of niet...

Iris, ga gewoon even lekker herstellen als straks alles achter de rug is. Probeer het een plekje te geven en neem er alle tijd ervoor. Het is natuurlijk niet niets! Ik hoop voor je dat alles snel achter de rug is en dat je niet al te veel last overal van krijgt. Sterkte de komende dagen!

R1988, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt! Echt zo ontzettend naar na alles wat je al hebt meegemaakt. Ik hoop dat ze er snel achter komen waarom het steeds mis gaat en dat ze er een oplossing voor hebben. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

Terug
Bovenaan