Hoi hoi!!
Hier ben ik weer, vanaf het werk hihi!!
Fritz, wat eet jij toch een lekkere dingen zeg! Haha, allemaal van die dingen waar ik nog nooit van gehoord heb! Terwijl ik toch heel graag kook.
Met mij gaat het goed hoor, kotsmisselijk op het moment. Gister had ik er bijna geen last van, maar moet me vandaag echt inhouden om niet over mn nek te gaan. Kwestie van heel veel slikken haha. Ik kan 's morgens ook amper mn tanden poetsen, sta gewoon de hele tijd te kokhalzen! Brrr.. Maarja, alles voor het goede doel! En heb wat last van zere tepels, maar niet heel ernstig ofzo. Zonder het misselijk zijn zou ik me amper zwanger voelen denk ik !
14 Augustus om 16.30uur heb ik eerste afspraak bij de verloskundige, dan ben ik een week of 8 waarschijnlijk. En het schijnt dat als je het hartje kunt horen dan, dan is de kans dat het dan nog misgaat minder dan 5 procent! Dus hoop zo dat het goed is!
M'n vriend begint er ook aan te wennen, we waren er natuurlijk al een tijdje voor bezig maar als het dan eenmaal zo ver is..
Verder ben ik best snel moe, gelukkig heb ik zittend werk dus ik kan lekker zitten. Maar in het weekend was ik echt smorgens om half 11 alweer moe, druk met verhuizing enzo he..
De woningbouw loopt het vuur uit de sloffen voor ons, dus dat scheelt wel! Ze zijn deze week nog bezig en hopelijk kunnen we er volgende weekend al in. Ze hebben allerlei klussen voor andere huizen opgeschoven zodat wij maar op tijd in ons huisje kunnen. As maandag is de oplevering van ons oude huis, dus zou super mooi zijn!
Nou.. Fijne dag allemaal!
Tot snel!!
Liefs,
Mitsj