Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Is goed hoor Nathalie, als je het niet meer weet zal het ook wel niet belangrijk zijn geweest!
Heb echt zwaar beroerd geslapen, mede omdat Kyra vanacht wakker was en ik voor de verandering wel wakker van haar werd. Normaal wordt lief altijd wakker en ik niet en nu was het precies andersom.
Ik ga zometeen al beginnen met het avondeten... We gaan pilaf eten vanavond en dat is ook zo lekker... tis alleen aardig wat werk omdat je een kilo uien moet snijden maar goed het is lekker dus dat huilen heb ik er wel voor over!
Ga daarna nog even naar beverwijk naar de prenatal, het zusje van een vriendin van me is vorige week bevallen en morgen ga ik daar even op bezoek :)
Heb een paar drukke dagen voor de boeg maar daar heb ik wel zin in! Bovendien is het weer al een stuk opgeknapt dus dan is mijn humeur bijna niet meer te verkl****.
Gaan jullie nog leuke dingen doen of???

Liefs,

Frieda

Hoi hoi!!

Hier ben ik weer, vanaf het werk hihi!! :)
Fritz, wat eet jij toch een lekkere dingen zeg! Haha, allemaal van die dingen waar ik nog nooit van gehoord heb! Terwijl ik toch heel graag kook.

Met mij gaat het goed hoor, kotsmisselijk op het moment. Gister had ik er bijna geen last van, maar moet me vandaag  echt inhouden om  niet over mn nek te gaan. Kwestie van heel veel slikken haha. Ik kan 's morgens ook amper mn tanden poetsen, sta gewoon de hele tijd te kokhalzen! Brrr.. Maarja, alles voor het goede doel! En heb wat last van zere tepels, maar niet heel ernstig ofzo. Zonder het misselijk zijn zou ik me amper zwanger voelen denk ik !

14 Augustus om 16.30uur heb ik eerste afspraak bij de verloskundige, dan ben ik een week of 8 waarschijnlijk. En het schijnt dat als je het hartje kunt horen dan, dan is de kans dat het dan nog misgaat minder dan 5 procent! Dus hoop zo dat het goed is!
M'n vriend begint er ook aan te wennen, we waren er natuurlijk al een tijdje voor bezig maar als het dan eenmaal zo ver is..
Verder ben ik best snel moe, gelukkig heb ik zittend werk dus ik kan lekker zitten. Maar in het weekend was ik echt smorgens om half 11 alweer moe, druk met verhuizing enzo he..

De woningbouw loopt het vuur uit de sloffen voor ons, dus dat scheelt wel! Ze zijn deze week nog bezig en hopelijk kunnen we er volgende weekend al in. Ze hebben allerlei klussen voor andere huizen opgeschoven zodat wij maar op tijd in ons huisje kunnen. As maandag is de oplevering van ons oude huis, dus zou super mooi zijn!

Nou.. Fijne dag allemaal!

Tot snel!!

Liefs,

Mitsj

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                14 aug om 16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Hi meiden, hier druk dagje maar wou toch ff komen kletsen.
Gezellig mitsj dat je vanaf je werk ff online kunt, dat scheeld dan blijven we teministe een beetje op de hoogte hoe het met je gaat. Jeetje misselijk en haast niet kunnen tandenpoesten daardoor. Pff moet je daar niet erg aan wennen?
Maar tis idd allemaal voor goede doel. Ik heb nodlijstje ff voor je aangepast, kunnen we dat ook fijn ff bijhouden.

Frieda, fijn dat het iets beter gaat met je humeur. En vamiddag lekker babykleertjes en spulletjes kijken leuk hoor. Hier mieserd het alweer. Hopelijk gaat het niet weer kei hard regenen. Ook ik heb slecht geslapen en veellll regen vannacht, niet normaal. Ik was zo gammel dat ik uit bed bed ben gegaan om koekje te eten. En vanmorgen grote bak yohgurt met muesli gegeten, terwijl ik helemaal niet echt ontbijttype ben. En nu alweer honger. *knor knor* doet mijn buikje. Is dit normaal? Ik ga maar snel ff broodje eten. Ik ben steeds nog aan het kletsen dus stel het uit. Ik kan nu teministe ff rustig zitten, moet dalijk alweer weg naar fysio en chiropractie. En nog voor mijn paps naar de bouwmarkt. Dus ik spreek jullie misschien vanavond weer.

Liefs nathalie

Hoi hoiii

Nathalie.. hier is t weer prachtig weer ! Mn eerste wasje is alweer droog, gestreken en hangt alweer in de kast. hihi..
Nu mn andere was nog...

Ik heb juist totaal geen trek ! Maar denk niet dat t komt door een eventuele zwangerschap.   Heb gistreochtend niet eens ontbeten !! Was erom 9 uur af, maar heb pas om half 1 gegeten, had geen trek, En ook savonds was het al 1900 en moesten we nog wat eten.Ik had het net zo goed kunnen overslaan maar ja je moet wat eten he..
Heb totaal geen fut om iets te doen, maar ja heb dan ook vakantie he hahaa.. Maar denk dat we nog eee aantal ronden te gaan hebben.
Gisteravond was er een vrouw bij mn ouders op e camping bij hun geweest en hadden zo'n praatje en hadze gezegd dat ze over een half jaar grootouders werden (mn zus is nu 23 weken) en ze dat ze dan na ong 7 maand weer opa en oma zulen worden.
Haha,.. en ze wist niet eens dat mn zus zwanger was !!!
Dus dan zouden we volgende ronde zwanger moeten raken.. haha vond het wel grappig !
Mijn moeder zei nog.. dus dan weet je wat je te wachten staat Gelukkig zei ze het over de telefoon want ze had mijn gezicht niet moeten zien ! hahaha
maar k geloof er niet in hoor..     we wachten gewoon af.. nog een weekje en dan is mijn nod.. we wachten het af

Ik ga zo een pan snert (erwtensoep) maken. Manlief vind dit zo lekker en het weer leek niet zo mooi, maar tis nu heerlikbuiten ! Ach.. lekker toc hihi

Nou dames, ondanks ik nergens zin in heb, ga ik toch maar aan de slag.

Liefsss Maike Sannetje

Hoi,

Hier ben ik weer.

Nathalie, weer een drukke dag voor de boeg.
We hebben al naam voor de hond. het word Buddy.

frieda, dank je voor praatje gisteravond, het heeft me goed gedaan, en heb gedaan wat je zei, goed he, van mij.

maaike sanne, ook vakantie, lekker toch, en het weer word weer beter.
ik ga zo ook maar ff strijkje doen denk ik. is dat maar weer weg.
en hoef ik het morgen niet meer te doen wanneer het warmer word.

Nou,
hier gaat het weer wat minder, gedoe met me broer en me moeder. met me moeder komt het wel weer goed, enkel met mn broer daar heb ik beetje de twijfels over.
verder gaat het goed met me.

liefs

Goedemiddag!

Net naar de prenatal geweest..... pff dat was ff minder zeg! Dan word je wel even met de neus op de feiten gedrukt zeg. Ik kan nu alleen maar zeggen: IK WIL OOK WEER!!!
Allemaal kleine baby'tjes.... pffff

Bloemetje, Ik ben blij dat je wat aan het gesprek had en zeker dat je ook nog wat met mijn advies hebt gedaan!!!

Nathalie, Hoe is je therapie gegaan??? weer brak   of valt het dit keer mee??

Maike Sanne, Geniet je lekker van je vakantie???

Mitsj, Vervelend zeg, zo misselijk!! Voor een goed doel doe je alles he??

Heb onwijs zin in morgen.... ga lekker op kraambezoek, een lief klein meisje knuffelen :)

Heb een paar drukke dagen voor de boeg maar heb er veel zin in!

Jullie nog plannen enzo?

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan