Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi Frieda,
Daar ben ik ook blij om hoor.
hihi.

nathalie,
hoe was de therapie.

Wat mijn plannen komende dagen zijn?
Euh werken? Hihi.

nou, tot straks maar weer.

liefs

Hi meiden, was ik ff weer!

Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih

Bloemetje wat is er met je moeder en broer dan? Hebben jullie ruzie gehad?
Maike Sanne, ik heb ook vaak geen trek in eten en dan eet ik omdat het moet eigenlijk, net wat jij hebt. Maar vandaag, kweet neit wat me mankeerd. Frieda confronterend hè zo'n baby winkel. Op tv zie je ookv eel over zwangerschap. Zelfs in series is ineens iedereen zwanger enzo, hihihih. Ze doen het erom. Ben je wel geslaagd voor iets leuks?

Hier is het gelukkig beter weer dan gisteren, maar ik vind het toch nog wel frisjes meiden. Maar misschien morgen beter hè.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
wat apart allemaal meis, ik hoop zo dat er twee strepen komen.
mitsj heeft goede start gegeven, nu jij meis.

we hebben niet echt ruzie gehad, maar gewoon dingen die al langer lopen,
wil ik hier op forum ook niet zetten.

maar gaat met mij persoonlijk wel goed, veel rustiger in me koppie.

liefs

Nathalie, Misschien ben je wel zwanger.... haha zou leuk zijn zeg!!
Ben ook erg benieuwd.... zal zo eens even in het lijstje kijken hoe lang het nog voor je duurd....

Ik ben vanmiddag goed geslaagd bij de prenatal! Erg leuke dingen gekocht.
Voor de kleine heb ik een leuk setje gekocht en een lief knuffeltje voor aan de maxi cosi.
(dit is voor het zusje van die vriendin)
Voor die vriendin (die is ook zwanger, in dec uitgerekend) heb ik een lief setje gekocht, een romper met mijn mama is de allerliefste en een leuk speeldingetje...

Vind het wel vervelend om steeds geconfronteerd te worden met zwangeren enzo.
Ben blij dat ik het de komende dagen weer druk heb, dan heb ik tenminste weer   even wat anders aan mijn koppie!

Het eten vanavond was errug lekker.... Normaal heb ik echt geen tijd om zo uitgebreid te  koken maar nu vind ik het echt heerlijk om te doen... Ik wou vroeger altijd kok worden dus dat zegt wel genoeg denk ik.

Ik ga zo lekker mijn bedje in, denk dat ik morgenavond weer van de partij ben...

Fijne avond meiden!!

Liefs,

Frieda

We zullen zien meiden, ik ga vroeg proberen te slapen.
Morgen weer belangrijke afspraak om 10.00 uur
Moet beneden nog ff dingen opruimen, maar dat doe ik morgen ochtend
Red ik nu niet meer. Ga dalijk nog ff lekker douchen en dan slapen.

Liefs Nathalie

Hoii

Nathalie.. Hoop echt dat het raak is deze maand, en je idd zwanger bent !!
Wanneer ga je testen??   Kun je je nog in houden??
SPANNEND MEIS !!!

Frieda.. Zo te lezen kun je idd lekker koken !     Allemaal lekkere dingen
Wanneer we allemaal een kindje hebben moeten we maar eens een "reunie"   houden en dan mag jij koken hahaha

Mitsj.. Balen dat je zo misselijk bent ! maar t is voor een goed doel he   hihi
Maar je had t in je berichtje er over dat je niet mag/kunt tillen maar dit mag wel hoor !
Dit kan de eerste maanden helemaal geen kwaad.   Pas als je een flinke toeter hebt dan moet je er om denken of wanneer je klachten krijgt..
Maar tis natuurlijk nooit verkeerd om de zware dingen aan de mannen over te laten :)
Echt leuk.. je bent de eerste hier op t forum !!

Bloemetje.. Balen dat het in de familiesfeer niet zo goed gaat. Hopelijk komt het allemaal goed
Heb je de hond al?? Hoe gaat het ??   Hebben jullie al een naam bedacht??

Hier gaat allesgoed. Vandaag het hele huis onder handen genomen, dus alles is weer spik en span... heerlijk !
Morgn lekker de tuin in orde maken, nog wat nieuwe plantjes halen dan is dat ook weer helemaal klaar

Lekker slapen en tot de volgende x

Hoi hoi!

@ MaikeSanne, ik weet dat ik wel mag tillen, maar doe het liever niet. Ben op zich wel beresterk hoor, hihi. Maar heb wel aardig wat buikpijn en ben heel moe, dus laat dat sjouwen maar aan de mannen over! Als het dan mis gaat, hoef ik mezelf geen verwijten te maken van: Had ik maar niet..

Verder gaat het goed hier hoor! Gisteren de hele dag echt heel erg misselijk, vandaag gaat het wel goed. Alleen met tandenpoetsen lopen kokhalzen maar ik begin er aan te wennen hihi.. Gisteravond van 19.00-20.15uur even lekker op bed gelegen.. Toch wel erg moe! Natuurlijk verhuizing plus oude huis schoonmaken en leeghalen, en in verwachting.. Blij als dat weer achter de rug is, kan ik me tenminste vol op mijn zwangerschap richten! En heb ook een zwangerschapsdagboek gekocht van Anne Geddes, vonk zo lief! Kun je alles inschrijven als herinnering enzo, en heel mooie foto's erin waar zij zo beroemd om is! Ik schrijf wel graag om dingen te onthouden, dus meteen begonnen gisteren hihi..

En o ja dames, ik herinnerde me ineens dat ik mn laatste klusperiode 2 x heb randjegefietst ofzo! Nadat mijn vriend was klaargekomen, ben ik zelf expres een paar minuten later klaargekomen. Hebben we 2 keer gedaan, en eerder nooit. En nu ben ik dus zwanger, terwijl ik al 7 rondes bezig was.. Dus HINT HINT!! Probeer het eens! Want ik wil jullie allemaal meenemen naar het zwangerforum!

Lieve meiden, heel veel succes allemaal en ik duim keihard voor jullie!!

Liefs,
Mitsj

Terug
Bovenaan