Hi meiden, was ik ff weer!
Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih
Bloemetje wat is er met je moeder en broer dan? Hebben jullie ruzie gehad?
Maike Sanne, ik heb ook vaak geen trek in eten en dan eet ik omdat het moet eigenlijk, net wat jij hebt. Maar vandaag, kweet neit wat me mankeerd. Frieda confronterend hè zo'n baby winkel. Op tv zie je ookv eel over zwangerschap. Zelfs in series is ineens iedereen zwanger enzo, hihihih. Ze doen het erom. Ben je wel geslaagd voor iets leuks?
Hier is het gelukkig beter weer dan gisteren, maar ik vind het toch nog wel frisjes meiden. Maar misschien morgen beter hè.
Liefs Nathalie