Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Je bent al de tweede die ik hoor over dat randjesfietsen en nu ineens zwanger Mitsj, hihih. Kun je het al een beetje geloven? Ik heb toen we geklust hebben eerst paar minuten met mijn bekken gekanteld gelegen en knieen opgetrokken en toen ben ik daarna nog klaargekomen zeg maar. Geen randjesfietsen, maar wie weet heeft dit geholpen, hihih. Was namelijk bekaf die nacht.

En Maike Sanne met die mevrouw op de camping bij je moeder, heel bijzonder hoor.

Ik ben erg moe op het moment. Gelukkig vanmiddag geen revalidatietherapie meer, dus kan lekker rustig aan doen. Voor eten word ook gezorgd vanavond, dus dat scheeld me allemaal.

Meiden fijne middag en tot later.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Wie weet heeft het geholpen, ik probeer ook het randjes fietsen te doen, maar vind het niet altijd even prettig, dus ja, dan doe ik het maar niet.

Zit deze week in klusweek. Heb deze keer niet uitgerekend wanneer eisprong zou zijn, en dat ga ik deze keer ook niet doen, gewoon om de dag klussen en genieten.
Ga het niet meer lopen tellen.

Ja, de dingen in familie kring, het is niet leuk. Maar niets aan te doen, ik hoop dat het zich weer oplost, ik heb mijn stap gedaan, dus nu is het de andere kant.
En daar wacht ik maar gewoon op. Ik hoop met resultaat.

Zo, ga al mijn sausjes maken voor de spaghetti vanavond.
hoef ik dat straks niet meer te doen.

liefs.
xx

Hoi hoi!

Nee kan het nog niet echt bevatten dat ik zwanger ben nee.. Soms heb ik zo'n moment, dan denk ik.. Wauw.. Er zit gewoon een kindje in mn buik.. Maar ik blijf heel voorzichtig tot ik in elk geval het hartje gehoord heb! Verder kan ik het niet bevatten nee hihi..
Stom is dat! Kijk je er al die tijd naar uit, en dan is het zo ver en dan blijf je zo voorzichtig hihi!!
Maar wel hartstikke blij hoor!!
En dat randjefietsen is geloof ik dat je meerdere keren bijna komt, en dan na een paar keer echt klaarkomt ofzo..
Maar dat heb ik ook niet gedaan hoor, ik ben  gewoon alleen een paar minuten na mijn vriend klaargekomen! Dus expres 'opgehouden' zeg maar. Alleen dat was bewust een paar minuten na mijn vriend, en toen nog met opgetrokken benen blijven liggen.. Ik denk dat dat best geholpen heeft eigenlijk!! Ook wel logisch, als je vriend in je klaarkomt, dan spuit hij het zaad er natuurlijk in. En als je baarmoeder  samentrekt als de zaadjes op weg zijn naar de baarmoeder, dan slurpt die ze zeg maar naar binnen.. Tenminste, dat stel ik me zo voor hoor! Moet zeggen,  heb ook wel een erg  levendige  fantasie hoor hihi..  In ieder geval een tip!
Ik snoepte nogal graag voor ik zwanger was, nou dat is er helemaal af.
Ik weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft of dat het psychisch is, maar ik snoep helemaal niet meer. Geloof dat ik sinds vrijdag 5 M&M's gehad heb, meer niet. En eerder snoepte ik echt graag hoor! Heb er gewoon geen zin in, eet dan liever iets van fruit. Misschien ook wel omdat ik snel misselijk ben! En als ik in mn hoofd heb gehaald wat ik wil eten, dan gaat dat ook gebeuren hihi.. Ik woon 25 km van een stad af (woon zelf in een dorp) en ik wilde een haring eten. Dus al die kilometers gereden om een haring te halen haha.
En gister had ik ineens zo'n zin in goulash, lekker zelfgemaakt. Het vlees moest eerst 2.5 uur opstaan, dus hebben heel erg laat gegeten maar het was heeeeerlijk hihi!!

Liefs, Mitsj

Hoi,

Zo te lezen heerlijk zwanger meis.
Lekkere trek, en opeens dingen die je niet graag meer eet. hihi.
hoop dat ik dat binnenkort ook kan zeggen.

Geniet maar lekker meis.enkel jammer dat je zo misselijk bent.

Liefs

hoi,

Wat is het stil hier vandaag.
Hier gaat het weer veel beter.

Frieda en nathalie, had me moeder een mail gestuurd, kreeg ik net een reactie op terug, dat ze het erg lief vond, en het haar goed deed.
Dat ze niet kwaad is maar erg bang is me broer nooit meer te zien, en ze erg gekwetst is door zijn reactie. En ook nooit had verwacht dat me broer zo kon zijn.
Dus, gelukkig komt het tussen ons wel goed.

Liefs

Goedenavond :)

Ben er ook weer even alleen denk ik niet voor lang want ben echt gebroken....
Het was echt onwijs leuk vandaag en heb heerlijk genoten.....
Vooral van de kleine, wat een dotje zeg!! Zo klein en teer... pff moest wel even slikken hoor maar goed... ik mag natuurlijk al in mijn handjes knijpen met mijn kleine monstertje :)
Het was echt gezellig en fijn. Voel me bij hun echt prettig en kan heerlijk mezelf zijn.
Bij sommige is dat wel eens anders.... Maar goed...
Het was natuurlijk ook heerlijk weer   dus lekker buiten zitten kletsen toen Kyra lekker lag te slapen. Daar kan ik echt van genieten....

Nathalie, Ben je al weer een beetje uitgerust enzo?

Bloemetje, Fijn zeg dat je moeder een lieve mail heeft terug gestuurd.
Ben blij dat je toch een mail hebt gestuurd naar haar... zo zie je maar!!!

Mitsj, Gewoon lekker aan de mannen over laten hoor het tillen!! Zou ik ook doen!
Trek ik haring en dan zo een eind rijden?? haha klinkt echt zwanger!!
Ik had het met chocoladepinda's!! Maar mocht maar 1 bakje per week meenemen anders at ik echt een bakje per dag weg! Moet wel zeggen dat er weinig veranderd is... ja de chocoladepinda's zijn m&m's geworden :)

Maike Sanne, grappig dat je nu al over een reunie praat, haha klinkt nog zo ver weg!!
Maar ik hou mee aanbevolen hoor en dan kook ik met liefde voor jullie :)

Ik ga nog even een ijsje uit de vriezer halen....

Liefs,

Frieda

************ PIEP ************** ZIt ik hier verdorie een heel gigantisch lang verhaal te typen en weg !!!
Verdorie nog aan toe.. Voel me al zo kl******. Heb geen zin om het allemaal weer opnieuw te typen.

Kortom.. Mijn nichtje van 19 heeft zojuist een miskraam gehad.   Ze wist niet dat ze zwanger was....
Ik wilde dit niet vertellen, maar waarsh heb ik dit ook gehad toen ik 19 was (5 jr geleden)
Ik wist niet eens dat ik zwanger zou zijn, maar werd op een ochtend wakker en mn hele beddengoed zat onder het bloed. Dat kon nooit van de menstr zijn ! En het was niet in mijn stopweek vd pil.   Later onder de douche verloor ik meer bloed.
Ben toen met vriendlief naar ha geweest en zij zei dat t waarsch miskraam was geweest.

Ik heb dit jullie nooit verteld,omdat ik dit eigenlijk altijd verkropt heb.
Ik had een leuk leventje en we waren helemaal niet toe aan kinderen, ds het was misschien maar beter zo.. Dacht ik toen...
Had ook niet het gevoel dat het een miskraam was, maar gewoon een tussetijdse bloeding tussen mijn mestru in ofzo.. (wist ik veel)
Maar nu we een echte kinderwens hebben denk ik er wel anders over !
Ik heb het eigenlijk nooit verwerkt, toen ik laatst las over Esther haar miskraam heb ik die nacht niet goed kunnen slapen. Alles kwam naar bovem
Ik heb jullie dit met opzet niet verteld omdat ik geen "medelijden"   wou..
Dit is al een heeele poos geleden gebeurd, en had het eigenlijk verbannen.
Maar nu komt alles weer naar boven.   Ik lees nu over zwangerschappen en miskramen en dan bedenk ik me ja het is vast een miskraam geweest !

Ik wil er eigenlijk niet te veel meer over nadenken,maar moest het toch even kwijt.
Mijn nichtje belde me net, en moest giga huilen..(allebei) Manlief is er niet vanavond, die is bij vrienden thuis aan het klussen.   Moest mijn ei toch even kwijt, dus bij deze...

Verder gaat het hier goed hoor  ! Geniet van mn vakantie, druk in en rondom huis bezig, in tuin, schoonmaken, eten koken, behang scheuren etc..
Ik kom de anderhave week wel door haha
En hoe gaat t met jullie?

Frieda hoelang heb je nog vakantie?
En Bloemetje wanneer jij?

En gaat iedereen ook weg tijdens de vakantie? Dagjes uit of echt vakantie??

Dames ik ga nog snel douchen en dan op bed...
(k wil trouwens nu geen "medelijden"   opwekken oid hoor ! Was ook helemaal niet van plan dit te vertellen maar ja.. nu kwam dit... Sorry)

Hallo meiden!

Wat een leuke topic hier zeg :)!
Voor de mensen die me nog niet kennen zal ik me even voorstellen.
Ik ben "Ieniemienie" en ik ben 23 jaar.
Woon sinds een jaar samen met mijn vriend van 24 jaar.
Ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep en heb het super naar mijn zin.
Ik werk nu 36u en wil als ik zwanger mocht worden 20u gaan werken.
Mijn vriend heeft ook een vaste baan.

Ik heb 7Juli mijn mirenaspiraal laten verwijderen en zijn nu sinds een weekje aan het klussen. Als ik goed heb gerekend in mn NOD rond 8-8-08. Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn..maar is soms toch moeilijk..haha
Onze beste vrienden (m 22jr, en v 19jr) zijn op dit moment 35weken zwanger en worden daar dus dagelijks mee geconfronteerd.. ook wel leuk ergens. Maar laat het wel extra kriebelen. Ook bij vriendlief.. daar ben ik wel erg blij mee. Hij wil het ook echt zo graag, en gaat er ook helemaal voor.

Nja ik zal proberen om regelmatig hier lekker mee te kletsen..
dus jullie gaan me vast vaker zien.
En hopelijk worden er hier nog heel veel glitters gestrooid

Liefs Ieniemienie

Terug
Bovenaan