Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Meiden ik kom morgen weer kletsen. Ben nu erg moe, ondanks dat ik vanmiddag gerust heb. Kwam ff zeggen dat ik gezellig avond met mijn mannetje heb gehad, hij heeft me meegenomen naar de bios. Zijn naar de film Hancock geweest. Leuke, goede film.

Ik heb jullie berichtjes niet gelezen sorry, alleen het berichtje van Maike Sanne viel op daar dat er *****piep***** stond in het begin. Dus die gaan lezen. Schrik ervan meissie. Neeee heb geen medelijden. Medeleven is iets anders dan medelijden hè meis. Het heeft een plekje nodig meis. Als ik dit zo lees denk ik idd aan een mk. En das niet niks. Als je dat 5 jaar lang hebt weggestopt en dan leest van Ester dat ze mk heeft gehad kan ik me voorstellen dat het dan allemaal naar boven komt. Goed dat je er nu over praat. En nee dan word je niet zielig gevonden. Dit is een deel van jou leventje meis. En dat heeft een plekje nodig. Ook al wist je niet dat je zwanger was toen, of ook al was je misschien nog maar kort zwanger. Het was wel mk. Wat ontzettend naar voor je nichtje dat ze dit nu ook door moet maken. Was ze allang zwanger?

Spreken elkaar morgen weer okay meiden.
Dikke knufffffffffffff voor iedereen!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                14 aug om 16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Hey meiden!

Als eerste: Welkom Ieniemienie! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Hartstikke leuk dat jullie ook jong zijn en voor een kindje gaan!

@Bloemetje: Gelukkig is het weer goed tussen je moeder en jou! Is toch niet leuk he, als het in de familie niet goed zit.

@Fritz: Leuk dat de visite leuk was! Ik vind die baby's in het echt altijd nog kleiner dan ik me herinnerde van de laatste keer dat ik een pasgeboren baby zag.. Zo klein en kwetsbaar, maar toch zo compleet.

@MaikeSanne:  Wat Nathalie zegt, medeleven is wat anders dan medelijden hoor! Vind het heel erg voor jullie, lijkt me ook een enorme schok! En snap dat het allemaal weer boven komt nu je nichtje een miskraam heeft gehad. Maar zulke dingen moet je niet wegstoppen meissie, echt niet. Daar word het niet beter op! Ik heb zelf ook wat dingen meegemaakt in het verleden, en dat heb ik ook altijd weggestopt. Maar als je er niet over praat, dan blijft het toch in je koppie zitten ook al ben je je daar niet zo bewust van. Probeer er over te praten, als het je teveel wordt.  
 Ik weet zeker dat een kindje voor jullie ook is weggelegd, komt wel goed. Een knuffel voor jou MaikeSanne!

Lijkt mij inderdaad leuk om elkaar eens te zien ja! En dan hebben we de kokkin vast hihi!!

Meiden, ik ga weer aan het werk!

Groetjes en een dikke knuffel,

Mitsj

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08
Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                14 aug om 16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Goedemorgen meiden, ik wou vanmorgen wat langer slapen, maar toen ging ik eruit om een beschuitje te eten en daarna laptop eigenlijk gepakt. Lig nog wel lekker in bed hoor. Maar denk dat ik dalijk lekker ga douchen en .... de rest weet ik nog niet wat ik ga doen. Tis volgens mij heerlijk weer buiten als ik zo uit het raam kijk. Ik heb pas om 16.00 uur fysio dus dat scheeld. Al heb ik niet veel zin om zo laat op de middag fysio te hebben, maar goed dan heb ik ook nog een beetje aan mijn dag hè.

Bloemetje wat fijn dat je moeder gemaild heeft meis!
Frieda wat fijn dat je je bij die mensen zo op gemak voeld
Als je dan zo'n kleine op je arm hebt kriebeld het wel extra hè
Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie dat jij ook zwanger bent.

Ieniemienie, wat gezellig dat je meekletst. Heb je al ff op het lijstje gezet
Dus jij werkt eigenlijk de hele dag al met baby's leuk hoor.

Hier was mijn temperatuur vanmorgen 37,04. 1 dag voor mijn nod van 29 dagen cyclus. Dus dat is wel positief hè. Al zegd het natuurlijk nog weinig, kan morgen ochtend zo maar anders zijn. En waarschijnlijk is mijn eisprong later geweest, dus tja dan is mijn nod ook later. Ben benieuwd hoe mijn temperatuur het weekend is.

Kom jullie ff hele fijne zonnige donderdag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ohhh ja en onze zwanger Mitsj natuurlijk niet te vergeten.
Hoe gaat ie met je meis? Slaap je 's nachts een beetje of veel liggen woelen en dromen?
Wat lief van je dat je ons komt opzoeken op je werk. Wat voor werk deed je ook alweer?

Fijne dag meis, heb je al snel vakantie of nog niet?

Liefs nathalie

Hoi hoi!

Nathalie, geeft niet hoor hihi!!
Ik slaap als een blok, stom genoeg hihi!
De eerste nachten kon ik echt niet slapen gewoon, maar ik slaap nu al gezellig met mijn mannetje in het nieuwe huis, en ik slaap echt heerlijk.
Ik stap doodmoe in bed, slaap als een os en wordt heerlijk uitgerust weer wakker.
Ben wat dat betreft nog niet echt met de zwangerschap bezig, eerst het huis maar netjes op orde krijgen en alles uitpakken en zorgen dat alles af is enzo, en dan ben ik ook wat verder in de zwangerschap natuurlijk. Dus misschien dat het dan ook wat 'echter' wordt ofzo. Ben vandaag precies 5 weken, en vandaag over 3 weken mag ik naar de verloskundige. Hoop zo dan een hartje te horen, dan ben ik er wat meer gerust op denk ik. Ik was gisteravond even bij mijn moeder om was op te halen, want ik kan thuis niet wassen. En zij spaart zo zegels van een supermarkt hier, en voor 8 volle spaarkaarten kun je een Nijntje babykleed krijgen met zo'n rekje erboven waar van die pluche dingen aan hangen zeg maar. Dus zij vol trots: Deze ga ik voor jou kopen, vind je die leuk? Haha, echt lief! Zat bijna met tranen in mn ogen, zo lief!
Ben sowieso  superemo de laatste tijd haha!
En volgende week vrijdag moeten 2 van mijn 3 hondjes naar de dierenarts omdat ik ze laat helpen, en ik kan er echt niet tegen als ze dan in slaap vallen als ze onder narcose moeten zeg maar.. Dus dat zal wel een flinke huilpartij worden haha!

Fijne dag allemaal!

-x- Mitsj

Goedemorgen!!

Maike Sanne, Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je erg geconfronteerd word op dit moment... en ik denk niet eens met de miskraam zelf maar met je gevoel. Omdat je er nooit wat meegedaan hebt en nu zo bezig bent met zwanger worden komt dat extra hard aan!! Ondanks dat het al een tijd geleden is! Hoop desondanks dat je het een mooi plekje kan geven

Inieminie, Welkom!! Gezellig hoor, nog meer meiden om mee te kletsen! Het wordt steeds een beetje drukker hier! Alleen ik heb even een vraag aan je he... je hebt 7 juli? je spiraal laten verwijderen... was je toen op dat moment ongesteld of moet je daarna nog ongesteld worden?? Mijn spiraal is 30 juni verwijderd en ben twee weken echt ongesteld geworden dus reken vanaf die datum. Gewoon ff benieuwd :)

Nathalie, Je kan dus nog ff lekker van het mooie weer genieten voor je naar therapie moet! Lekker hoor! Ben gister zelfs verbrand alleen had het niet in de gaten. Toen ik bij de buuf zat begon het te branden. Creme van haar meegekregen en nu voelt het weer goed!
Ow ja,.... je NOD komt nu wel dicht bij he... spannend hoor.. Ben erg benieuwd :)

Mitsj, Pas geboren baby's zijn inderdaad heel klein maar ik heb vergelijkings materiaal en Kyra was echt groot!! haha....
Maar het is altijd aandoenlijk.... pas geboren en inderdaad zo compleet!!

Bloemetje, Hoe gaat het nu met jou??

Kyra is vanmorgen lekker sjaggo en doe alles wat niet mag. Ik ben ook met mijn verkeerde been uit bed gestapt. maar dat komt eigenlijk meer door lief.
Als hij nog op bed ligt ga ik me nooit al douchen en aankleden enzo omdat ik wil dat hij dan nog ff lekker blijft liggen... Hij flikt het altijd als ik nog op bed lig om van alles boven te gaan doen. Vanmorgen schoot me dat zo in het verkeerde keelgat dat we nu nog niet tegen elkaar praten! Kyra gaat zo naar bed dus zal dan wel sorry gaan zeggen omdat ik zo uit mijn plaat ging.......

Zo ik ga Kyra even schoonmaken (die heeft net een koekje gegeten) en dan leg ik haar nog even op bed...
Tot later

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan