Hi Mitsj je hebt idd behoorlijk wat afleiding wat betreft je huisje meis. Misschien over 3 weekjes als je de echo ziet dat je het dan pas echt kan geloven. Teministe daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Omdat je dan, hoe klein ook, de kleine ziet en hartje hoord kloppen, dat lijkt me dan meer werkelijk. Ik heb deze week trouwens ook al paar keer met tranen in mijn ogen gezeten om iets op tv. En gisteravond in de bios toen iets aandoenlijk was, moest ik wel ff slikken. Sta ik nu eigenlijk pas bij stil, hihih.
Frieda ik denk dat Kyra heel goed aanvoeld hoe jij je voeld en daarom zo doet.
Herken wel wat je zegd hoor. Net ook woorden met mijn mannetje gehad. Dan vraag ik hem iets kan ie zo nukkig reageren. Dan heb ik echt zo iets van jeetje moet dit zo. Maar goed ben er dit keer wel tegen ingegaan en heb nu duidelijkheid. Als was het niet gewenste antwoord, hihih.
Ik denk dat ik begin van de middag alvast ff naar de stad ga om nog paar dingen te halen. Hahha zit hier in de woonkamer en wat denk je. Hoor ik baby gehuil, help ik word gek, hihih
Liefs Nathalie
Frieda ik denk dat Kyra heel goed aanvoeld hoe jij je voeld en daarom zo doet.
Herken wel wat je zegd hoor. Net ook woorden met mijn mannetje gehad. Dan vraag ik hem iets kan ie zo nukkig reageren. Dan heb ik echt zo iets van jeetje moet dit zo. Maar goed ben er dit keer wel tegen ingegaan en heb nu duidelijkheid. Als was het niet gewenste antwoord, hihih.
Ik denk dat ik begin van de middag alvast ff naar de stad ga om nog paar dingen te halen. Hahha zit hier in de woonkamer en wat denk je. Hoor ik baby gehuil, help ik word gek, hihih
Liefs Nathalie