Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hi Mitsj je hebt idd behoorlijk wat afleiding wat betreft je huisje meis. Misschien over 3 weekjes als je de echo ziet dat je het dan pas echt kan geloven. Teministe daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Omdat je dan, hoe klein ook, de kleine ziet en hartje hoord kloppen, dat lijkt me dan meer werkelijk. Ik heb deze week trouwens ook al paar keer met tranen in mijn ogen gezeten om iets op tv. En gisteravond in de bios toen iets aandoenlijk was, moest ik wel ff slikken. Sta ik nu eigenlijk pas bij stil, hihih.

Frieda ik denk dat Kyra heel goed aanvoeld hoe jij je voeld en daarom zo doet.
Herken wel wat je zegd hoor. Net ook woorden met mijn mannetje gehad. Dan vraag ik hem iets kan ie zo nukkig reageren. Dan heb ik echt zo iets van jeetje moet dit zo. Maar goed ben er dit keer wel tegen ingegaan en heb nu duidelijkheid. Als was het niet gewenste antwoord, hihih.

Ik denk dat ik begin van de middag alvast ff naar de stad ga om nog paar dingen te halen. Hahha zit hier in de woonkamer en wat denk je. Hoor ik baby gehuil, help ik word gek, hihih

Liefs Nathalie

Ohhh kanne jij undercover, hihih

Ben je nog niet weg naar die vriend in A'dam? Of ga je daar later vanmiddag pas heen
Kyra nog in bed misschien? Is je man al uitgeklust?

Liefs Nathalie

Hoi,

Maaike sanne,
Ik begrijp dat je je nu even *** voelt.
Als je dit zelf meegemaakt hebt, ook al was het niet bewust. En weet je het niet volledig zeker. Het is toch moeilijk. En zeker als het dan zo dicht in je omgeving weer gebeurd en je dat verdriet ziet, dan komt het bij jou weer boven.
Sterkte meid.

Nathalie,
het is inderdaad heerlijk weer he. hihi, ik ga zo ff dorp in, naar markt, en wat frisse kleding kopen, haha, heb maar weinig echt zomerse kleding. dus ga maar ff kijken.

inieminie, welkom.

frieda, met mij gaat het weer goed hoor. ff baaldagen gehad, maar gaat weer goede kant op.
met klussen ben ik ook erg rustig, gewoon wanneer we zin hebben, haha ook wel vaak hoor.:p. maar weet niet welke dag eisprong precies is, en daar ga ik nu ook niet naar zoeken, weet enkel dat ie ergens deze week is, en weet je, buikpijn die ik afgelopen maanden tijdens deze weken had, heb ik nu niet. dus je ziet maar hoe je jezelf voor gek houdt.

mitjs, heerlijk dat je zo goed slaapt. je hoort vaak tegenovergestelde. dus super hoor.
ooh wat lief van je moeder, zou ook de tranen in mn ogen krijgen.

Dames, weet je wat ik net zag onderweg naar huis van me werk?
Twee ooievaars, in de graskant.
Haha, zou het wat betekenen. Stuur ze ook jullie kant op.
Is dat goed?

Groetjes

Hoi hooi

Voel me al weet beter gelukkig ! Gister ff goed met manlief er over gesproken en er zijn heel wat traantjes gevloeid..
Maar ja.. je kunt er niks meer aan doen.. Het zij zo..
Mn nichtje wist ook niet dat ze zwanger was, maar ze had een bloeding en is bij ha geweest en die heeft echo gemaakt.. daar was nog een vruchtzakje zichtbaar, ze heeft nu medicatie en dan moet het "gewoon"   weg gaan.. zo niet dan moet ze onder narcose en dan word het verwijderd.. Allemaal verschrikkelijk !!

Nathalie.. Echt meid ik weethet nu zeker . je bent zwanger !!!
Echt meid.. durf er zelfs wel een weddenschapje tege aan te gooien haha..
Hoop tzo.. ben al druk aant duimen voor je !!

Bloemetje.. Ik heb deze maand met ovutesten gewerkt maar ga dat de volgende maand (als die er komt, en ik denk van wel) niet weer doen.
Het ging mij er om om te kijken of ik wel of niet een eisprong zou hebben.. gelkkig wel !
Volgende maand laat ik ook alles op zn beloop gaan.   Dat is veel prettiger en ik heb zoiets van..is een kindje aan ons voorbestemd dan komt het vanzelf..
Mooi dat jij je hier ook goed bij voelt !!!

Frieda.. Leuke dagjes gepland??

Ieniemieni.. Welkom meid ! Hoop dat je snel een postieve test hebt !

Terug
Bovenaan