Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Maaike Sanne,

Ben blij te lezen dat het weer wat beter gaat.
Aah wat balen voor je nichtje. Hopelijk helpt het met de medicijnen.
Was ze bezig om zwanger te worden?

Ik voel me hier ook veel rustiger nu hoor.
Laat het maar op me af komen, en vanaf volgende week heb ik het met onze hond al druk genoeg. Laten we daar ook eerst maar ff aan wennen.

Gisteren zei iemand uit familie, met jullie hond worden jullie al een echt gezinnetje.
Haha, ze moesten eens weten. Ik geef soms wel hints hoor. Hihi, geen duidelijke, maar als je het weet dan denk je, aah, ja, hihi, hadden we daar niet aan gedacht.

Ze mogen weten dat ik dol ben op me vriend en we samen een kind wil.
Alleen wil vriend dat niet. Dat ze het weten. Jammer he.
Hihi.
Zoals jullie lezen, ik voel me weer goed !!!

Liefs

Mitsj.. Ik vroeg in mn vorige berichtje hoe ze het op het werk vonden, maar was ff in de war met iemand van een ander topic haha
Bij jullie weet (behalve ouders) nog niemand het.. woops..

maar hoe gaat het???

Hoihoi!

Ja warm warm warm he, net als de meesten denk ik haha!
Maar geeft niet hoor MaikeSanne, ik had wel even zoiets van.. Huh?
Maarja, kan gebeuren hoor!
Ben lekker net thuis van het werk, in ons nieuwe huisje! Zit lekker op de bank met de voetjes omhoog met de laptop op schoot. Erg fijn :)
Ben best duizelig, en moe. Dus ff lekker uitpuffen en dan zo maar koken! Twijfel tussen spaghetti maken, of patat halen. Spaghetti is natuurlijk vele malen gezonder, maar heb ook wel zin in patatjes.. Hihi..
Heb het idee dat ik nu al een buikje krijg, weet het wel zeker eigenlijk. Al mn broeken zitten net wat strakker, en heb echt een bolling hihi.. Lekker vroeg, met 5 weken al!
Had wel zin om vanavond naar een stad hier in de buurt te gaan om te winkelen (en babykleertjes kijken hihi.. )
 Maar mijn vriend heeft al wat anders afgesproken vanaaf, dus ander keertje maar weer!

Nou meiden! Tot snel!!

Goedemiddag!!!

Dat was ff gezellig zeg!! En die kleine van hun is zooooo lief! Is een mix van nl en indo, echt een popje :) Ze is nu ondertussen alweer 8 maanden maar het blijft een popje :)

Maike Sanne, Fijn dat je je al weer wat beter voelt!! En nog beter dat je er daadwerkelijk over kan praten anders schiet het ook   niet op!

Mitsj, Gewoon lekker patatjes halen!! Koken met dit weer is niet goed voor je (raad eens wat ik wel zo ga doen)

Nathalie, Therapie goed gegaan? Heb je al wat gehoord over de auto??

Bloemetje, Ik wou je wat zeggen weet alleen even niet meer wat!!

Ik ga eten maken... Vanavond ben ik er weer even!

Liefs,

Frieda

Mitsj,

Nu al buikje, dat is inderdaad al vroeg met vijf weken, maar leuk toch.
Ben je van nature een slanke vrouw?
Ik ken iemand waar ik bij in klas heb gezeten.
Ze was 6 weken zwanger en daar kon je als buitenstaander helemaal niet naast meer kijken. Je kon zeer duidelijk zien dat ze zwanger was.

Wat is het geworden? patatje of lasagne?

liefs

Hoi,

Frieda,
Dat is lastig, wat willen zeggen en niet weten wat. hihi,
het komt vast wel weer terug.
Ik wacht het af

Zo ik ga ook maar ff verder met koken.

hier spinazie geworden, dat is al klaar, nu vlees bakken. en klaar

liefs

Terug
Bovenaan