Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Heyhey meiden!

Wow een heftig dagje geweest vandaag!
Vanacht wakker gebelt door een goede vriendin en haar man is de neef van mn vriend.
Ze hebben vannacht na 35weken een wolk van een dochter gekregen!
Wij vannacht meteen erhel.. hmmm smelt! Wat een beauty zeg! Daarna gewoon weer werken en na het werk weer even gaan kijken..

@ Frieda..
Ik ben 2dagen na het verwijderen van mn spiraal ongesteld geworden..
Dus vanaf toen ben ik gaan rekenen. Geen idee hoelang mn cyclus is... ga uit van 28dagen.

Nou Jacqy ben beniuwd wat eruit komt bij de Gyn!

Nja ik ga maar eens slapen..
morgen weer werken.

Liefs xxx

Zo meiden ik ben weer ff bijgelezen hoor. Heb vanavond zitten beppen op msn met een vriendin, dus tja dan schiet dit er ff bij in hè. Gaf me wel ff afleiding hoor. Al ging het over de bevalling van familielid en hoe het met haar ging want ze hoeft zelf nog maar iets van 10 weken ofzo. En met Mama22 zitten kletsen op msn die klets mee bij de meiden van maart. Dus was erg gezellig allemaal. Deed me wel ff goed, want krijg nu toch wel een beetje de kriebels hoor meiden. Dacht net ga ff temperaturen ben benieuwd wat is nu is: 37,50. Das best hoog voor iemand die morgen ongi moet worden, hihih

Maike Sanne je durft wel zeg meis, een weddenschap nog wel, hihih
Ik hoop het echt meiden, al ben ik wel een beetje bang voor mijn eigen gevoel en voor teleurstelling. Het is en blijft afwachten natuurlijk. Maar elke dat zonder rd-tjes is er eentje en misschien wel dichterbij een positieve test wie weet.

Ik ben weer helemaal bijgelezen. En ga nu lekker slapen. Spreek jullie morgen
Om 10.00 uur therapie en dan niet eerder weer ;s middags naar de sportmasseur. Dus tussentijds hou ik jullie wel op de hoogte.

Liefs Nathalie

Hoi dames!

Ben ik weer! Heb gelukkig thuis weer internet (in het nieuwe huis) maar vanmorgen geen zin om mn bed op tijd uit te komen dus toch maar weer eventjes vanaf het werk!
Ben wel verbaasd, ben helemaal niet misselijk vandaag!! Heb al paar dagen meer gehad dat k niet misselijk was, maak me daarom wel zorgen eigenlijk. Maarja, geen bloed verloren oid dus moet maar afwachten. Moet nog wel  superveel plassen en ultragevoelige tepels  maar verder merk ik niet zoveel nu. Ben wel vreselijk bang dat het mis is, maar ik wacht maar af.
@Nathalie: Al enige tekenen van de duivels?
Ik hoop zo voor je dat ze wegblijven, zou mooi zijn he!! Ik duim voor je, toitoitoi!!

Gisteravond ben ik met mijn vriendin gaan winkelen, en heb het haar ook verteld. Ik weet zeker dat zij het niet aan iemand gaat vertellen, dus kon het haar wel zeggen. Stel dat het misgaat, dan heb ik ook iemand waar ik goed mee kan praten. Ze is al een jaar of 6-7 mijn beste vriendin. En ze vond het super leuk! We zijn naar V&D geweest in Zwolle (vlakbij hier, jaja ) en daar hebben we de hele afdeling baby wel gehad haha.. Heb een lief aankleedkussen gekocht van Nijntje, een superschattig warm jasje van Nijntje, een mutsje van Nijntje, en sokjes daar van. Was helemaal niet zo duur vond ik, en had verder nog niks gekocht. Echt zo lief!
Vriend vond het ook superschattig!!

Nou meiden, fijne dag vandaag!!

-x-x-x- Mitsjie

Hoi dames!

Ben ik weer! Heb gelukkig thuis weer internet (in het nieuwe huis) maar vanmorgen geen zin om mn bed op tijd uit te komen dus toch maar weer eventjes vanaf het werk!
Ben wel verbaasd, ben helemaal niet misselijk vandaag!! Heb al paar dagen meer gehad dat k niet misselijk was, maak me daarom wel zorgen eigenlijk. Maarja, geen bloed verloren oid dus moet maar afwachten.
@Nathalie: Al enige tekenen van de duivels?
Ik hoop zo voor je dat ze wegblijven, zou mooi zijn he!! Ik duim voor je, toitoitoi!!

Gisteravond ben ik met mijn vriendin gaan winkelen, en heb het haar ook verteld. Ik weet zeker dat zij het niet aan iemand gaat vertellen, dus kon het haar wel zeggen. Stel dat het misgaat, dan heb ik ook iemand waar ik goed mee kan praten. Ze is al een jaar of 6-7 mijn beste vriendin. En ze vond het super leuk! We zijn naar V&D geweest in Zwolle (vlakbij hier, jaja ) en daar hebben we de hele afdeling baby wel gehad haha.. Heb een lief aankleedkussen gekocht van Nijntje, een superschattig warm jasje van Nijntje, een mutsje van Nijntje, en sokjes daar van. Was helemaal niet zo duur vond ik, en had verder nog niks gekocht. Echt zo lief!
Vriend vond het ook superschattig!!

Nou meiden.. Fijne dag vandaag en alvast een heel goed weekend!

-x-x-x- Mitsjie

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Ohh wat hadden tegelijke tijd gepost hiero Mistj. Dat je niet misselijk bent meis wil niet zeggen dat het mis gaat hoor. Wat moeten meiden dan wel niet die helemaal geen kwaaltjes hebben gehad of amper iets voelen? Tuurlijk begrijp ik je bezorgheid, ik zou dat ook hebben. Toen mijn vriend moest werken ben ik nog ff blijven liggen. En toen werd ik helemaal misselijk wakker, niet extreem ofzo, maar ik moest iets eten. En ben geen ontbijt type. De afgelopen dagen moet ik   steeds gewoon 's morgens vroeg al wat eten, anders gaat het mis, dus dat ga ik dan ook maar braaf doen denk ik.

Liefs Nathalie

Oww Nathalie spannend zeg!! Ben je niet geneigd om te gaan testen? Ik ben vandaag een week overtijd haha.. Ik was pas 1 dag overtijd en heb toen 's middags de testen gedaan, en ze waren allemaal superpositief. Ik zou echt niet kunnen wachten als ik jou was, hihi..
Zwolle is bij mij ongeveer een halfuur vandaan! Leuk hihi!!
Jullie mogen me wel toevoegen op msn als jullie dat leuk vinden: ikbenmichelle@live.nl
Ben overdag niet zo veel online, maar 's avonds zit ik wel vaak met de laptop op schoot :)
Liefs,
Mitsj

Terug
Bovenaan