Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemorgen!!

Wat is er al weer veel gekletst zeg!! Gaat echt hard zo!
Maar wel gezellig!

Ieniemienie, Ik werd ook twee dagen erna ongesteld maar bleek een bloeding te zijn van het er uit halen! Twee weken later werd ik namelijk echt ongesteld en vanaf toen ben ik gaan tellen! Vandaar dat ik zo nieuwsgierig was!

Nathalie, Ga het weer vragen "sorry" maar heb je al wat gehoord over je auto...
(wil nu echt niet naar gaan doen) volgende week is het al 1 augustus... Komt toch rap dicht bij lijkt me.... (sorry sorry sorry maar ben gewoon benieuwd!

Mitsj, Fijn dat je ook in je nieuwe huis internet hebt!!
Lief he al die kleine kleertjes!! Ik smelt dan helemaal en dan maakt het niet uit hoe het er uit ziet... als het maar klein is.. haha
Ik heb trouwens een paar jaar in Zwolle op school gezeten dus weet precies waar je bent geweest!

Ik denk trouwens dat ik vandaag al mijn ei heb.... gezien de pijn en de afscheiding (sorry dames) lijkt het er op... afwachten dus...

Ik ga Kyra weer even op bed leggen want die is weer moe en dan ff de was doen (gebed zonder eind, grrr)

Liefs,

Frieda

Was ik ook weer! Ohh ik heb ook nog wel een berg was voor je Frieda, dus als je je verveeld, hihih

Sorry meis ik vergeet steeds te vertellen hoe het staat met het gedoe rond mijn auto. Vind het ook steeds zo spannend. Het is nog steeds niet 100% rond. Ik heb wel al verteld toch dat de gemeente me die individuele vervoersvergoeding gaat geven en dat ik hulp in heb geroepen van MEE? Ik ben daar nu aangemeld en voor 1 september nemen ze weer contact met me op. Ze gaan fondsen voor me aanschrijven voor hulp. Maar daarmee is mijn auto dus nu nog niet gered. Ik ben overal het geld aan het wegsprokkelen waar kan. En hoop dat de autoleasemaatschappij daar eerst mee akkoord gaat. Dus nog niet 100% uitsluitsel meiden.

Ik vind het op dit moment ook spannend hoe het met mijn nod gaat enzo.
Tis gewoon allemaal heel spannend, veel gedoe enzo!

Lief dat je er naar vraagd. Kom dalijk nog wel ff weer keltsen.

Liefs Nathalie

Hahah nathalie, Kom je was maar brengen hoor!! Alleen de kans dat het snel gedaan wordt is wat klein :p

Je had wel verteld van MEE! wel fijn dat ze je helpen. En dat je die vergoeding krijgt... (las het toch wel goed he!) Alleen voor 1 september antwoordt??? Euhm.. Kan aan mij liggen maar dat is toch echt een maand te laat...
Maar goed, beter als er echt alleen voor staan niet?

Vandaag je NOD, Spanndend hoor! Je verdient het echt dat de RD'tjes weg blijven!!
Dan gebeurt er in ieder geval weer wat positiefs!!

Ik heb vandaag echt nergens zin in, bah... ben ook erg moe dus ga het liefst lekker op bed liggen! Maar denk niet dat lief dat echt leuk vind! En kyra moet toch ook zo weer uit bed om te eten dus dat gaat echt niet door!

Hebben jullie al plannen voor het weekend??

Liefs

Frieda

Mijn paps helpt gelukkig met de tuin op het moment, dus dat is ff een zorg minder
Maar kost allemaal zoveel energie.

Het klopt idd dat alle hulp eigenlijk een beetje te laat komt, dus daarom wil ik zoveel mogelijk geld bij elkaar zien te krijgen, en als de auto dan betaald is zien we wel weer verder hoe we het aflossen, hihih. Lening bij de bank is in elk geval geen optie, want heb geen zin dat over een maand of wat hier van die mannetjes in pakken staan met geen leuke brieven. Dus tis allemaal nog stressen meiden, maar er is in elk geval meer zicht op dat het goed komt. Daar moet ik dan maar een beetje op hopen en vertrouwen. Ik denk dat ik niet eerder rustig ben dan 1 aug en dat mijn auto nog steeds hier staat. 1 aug moet ik voor behandeling naar Zeeland en gaan daarna naar Luxemburg een weekendje naar mijn schoonouders op de camping. Kijk er nu al naar uit, wat ben ik daar aan toe zeg.

Ik eet de hele dag kleine beetjes, want heb honger steeds, echt gek.
Vanmorgen ontbijt koek gehad en toen ik thuis kwam van therapie ff beschuitje gegeten en dalijk kan ik alweer lunchen. Dan zit de ochtend zonder rd-tjes er al op, hihih. Nog totaal geen voortekenen. Hoop echt dat ze weg blijven de komende 9 maanden, maar durf niet goed te hopen dat ik zwanger ben.

Liefs Nathalie

Lekker hoor dat je paps in de tuin bezig is!!
En een heerlijk vooruit zicht om even weer lekker een weekendje weg te gaan!!

Wanneer ga je testen dan??

Lief en ik hebben inmiddels al gegeten, Kyra ligt nog te slapen maar als ik het nu goed hoor is ze wakker. Ze staat in bed en gaat dan zo heen en weer bewegen dat het bed tegen de muur bonkt. Met andere woorden... kom me halen nu...
Maar ik laat haar eerst nog even spelen in bed want dan kan ik nog ff een was ophangen en een nieuwe was de machine in gooien!!

Tot straks..
Liefs,
Frieda

Hoi dames,

hier ben ik weer,
wat later dan jullie van me gewend zijn.

Nathalie, het blijft spannend om je auto, hopelijk gaat de automaatschappij ermee akkoord.
Wat voor behandeling moet je volgende week krijgen dan? En weekend naar limburg, heerlijk, lekker genieten meid.

frieda, zo moe? Balen, misschien ook het weer? is een weertje om ook lekker niets te doen.

mitsj, dat je niet misselijk bent vandaag wil niet zeggen dat het fout gaat gaan he.
blijven genieten meid, en die spulletjes, wat heerlijk :D.

Zo, ben net weer bij hondje wezen kijken, ooh wat is ie gegroeid, stukje zwaarder, speelser. heerlijk.
Kijk er al erg naar uit om hem op te halen, maar als het zo snel gaat als afgelopen week, dan komt dat wel goed hoor. hihi.

nou dames, ik ga weer, nog ff boodschappies doen.

liefs

Terug
Bovenaan