Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

We gaan naar Luxemburg volgende weekend Bloemetje, das wat anders dan Limburg, hihih. Al is Limburg ook erg mooi.

Fijn dat je bij jullie hondje bent wezen kijken zeg! Nog ffies en dan kan je lekker met hem spelen en lopen en knuffelen enzo.

Ik heb behandeling bij osteopaat in Zeeland. Vraag me niet wat dat is, want dat kan ik moeilijk uitleggen, hihihih.

Fijne avond!

Liefs Nathalie

Zooo, daar ben ik ook weer even!!
Ben weer eens alleen nu... Lief is vissen en Kyra ligt gelukkig te tukken! Gister sliep ze om 9 uur savonds nog niet vanwege de warmte... Nu na de nodige maatregelen ligt ze lekker te slapen :)
Er is ook echt helemaal niets op tv dus zit maar een beetje met mijn laptop op schoot te niksen. Kan op zich nog genoeg doen hier maar heb geen puf meer! Moet straks nog wel ff een was ophangen maar het is mij nog te warm op zolder dus daar wacht ik wijs nog even mee!

Bloemetje, Nog een week en dan mag je buddy mee naar huis nemen :)
Dan wordt het wel wat drukker voor je... Lekker wandelen en knuffelen!!!

Nathalie, Nog geen rdtjes te bekennen???

Liefs!

Nee nog niks te bekennen, ben tv aan het kijken met mijn mannetje
Maar wou jullie nog ff laten weten dat het hier goed gaat zonder rd-tje
Kom later misschien nog wel weer ff buurten

Liefs Nathalie

Nathalie, Zoals ze hier altijd zeggen, Geen bloed geeft moed :D
Veel plezier met je mannetje!!
Ik ga zo lekker naar mijn bedje nog een beetje tv kijken enzo en misschien wachten tot lief thuis is!

Slaap lekker voor later!

Liefs,

Frieda

Nod lijstje!

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                14 aug om 16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Nathalie, Het wordt nu wel spannend  hoor!! Je gaat ons toch ook niet nog heel lang in spanning houden?? hihi

Heb vanacht onwijs beroerd geslapen. Voor ik sowieso ging slapen was het iets van 12 uur ofzo en ben erg vaak wakker geweest! Vanmorgen draaide ik me om en dat ging iets te grof... dacht waarschijnlijk dat ik de ruimte had en botste zo tegen lief op..... toen was ik klaar wakker... dat was helaas al om 6 uur! Dus nu zit ik hier met mijn goeie gedrag.
Sowieso was nu ongeveer mijn wekker gegaan omdat ik zo weer boodschappen ga doen maar toch....
Ben ook helemaal lek gestoken door muggen.... weet niet hoe die hufters het doen maar echt hoor.... geloof wel 20x gestoken.....

Hmm.. Kyra is ook al wakker... ik hoor haar spelen :)
Geloof dat ik haar maar gezellig uit bed haar dan.....

Tot later
Frieda

Hoihoi!!

Goedemorgen allemaal!

Je was er weer lekker vroeg bij Fritz
Nou, wel leuk dat Kyra ook al wakker was net! Kun je lekker met haar boodschappen gaan doen toch!
Wel lekker, zo vroeg boodschappen doen. Dan is het nog lekker rustig!!

Nathalie, al tekenen van de RD's? Spannend zeg... Ik hoop dat je gaat testen vandaag hihi!! Je laat ons veel te lang in spanning hoor!!

Zo maar eens mn bedje uit.. Douchen en verder met verhuizen!!

Fijne dag allemaal!!

Liefs,
Mitsj

Terug
Bovenaan