Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Mitsj, Ik ben er meestal wel vroeg bij maar vandaag was wel echt extreem!
Is ook veel te warm om in bed weg te rotten. Maar ben nog wel erg moe dus ga zo nog maar even op bed liggen als Kyra ook weer naar bed gaat!
Kyra neem ik trouwens nooit mee als ik boodschappen doe op zaterdagochtend. En dat doe ik nog heel bewust ook. Zo kan papa even lekker met Kyra knuffelen. Hebben ze even wat tijd voor elkaar.
Als ik gewoon ff snel boodschappen doe dat gaat ze wel mee hoor maar op zaterdagochtend is het papa tijd.

Hoe gaat het met de verhuizing??? Al bijna klaar??

Vanavond ga ik met een vriendinnetje naar de film en dan gaan we eerst gezellig wat eten! We gaan naar sex & the city! We wouden er al eerder heen maar zij ging eerst op vakantie. Ik wou perse met haar daar heen dus heb gewacht tot ze terug was....
Haar zus gaat ook mee dus zal wel gezellig worden. Heb geen idee welke bios we heen gaan maar zal wel pathe arena worden...
Wordt vast leuk.

Jullie nog plannen???

Liefs,

Frieda

PS: Nathalie, ik was allang wakker geweest van de zenuwen!! haha

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Frieda jij was er idd vroeg bij, ik kon mijn draai ook niet meer vinden in bed
Werd om 4.00 uur wakker gemaakt door mijn mannetje, kwist niet wat me overkwam, hihih. Hebben niet geklust hoor, nou ja half zeg maar. Was wel ff fijn zo samen, al voelde het voor mij niet echt fijn. In begin kwam ie lekker tegen me aan liggen en handen over mijn buik strelend. Toen kreeg ik echt heel apart gevoel. Ik weet het niet hoor meiden. De ene keer denk ik zou het raak zijn, en andere keer denk ik nee joh je moet gewoon nog paar dagen wachten, dan word je vast gewoon ongi.
Mijn eisprong is later geweest hè meiden. Had 14 & 15 juli een positieve ovulatietest, dus dan kan ik nu ook nog geen duidelijkheid hebben hè.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het vandaag gaat. Mitsj succes met verhuizing!

Liefs Nathalie

Goedemorgen allemaal !!!

Word hopelijk weer een mooie dag vandag ! Zonnetje schijnt lekker, dus er is hoop haha !

Nathalie.. Meid wat hou je ons en jullie zelf in spanning !! Kwam net onder douche vandaan en dacht nu eerst kijken hoe het met Nathalie is !!
Haha wel grappig, je kent elkaar niet persoonlijk maar toch heb je een hele band zo al opgebouwd..
Ohh meis.. ik vind het zo spannend !!  
Hoop dat je een positieve teste in handen hebt volg wek (weet ik bijna wel zeker hihi) en dat alles goed komt met je auto etc !   Is allemaal niet makkelijk voor je.. en daarom gun ik het je ook zo ontzettend !
Ohh.. lekker naar Luxemburg.. Heerlijk !!!   Hopen dat het mooi weer word.. lekkerr !!
Ik heb nog een weekje vakantie....

Gisteravond bbq gehad en gezellige dag met mn zusje ! Ben mee geweest naar de vk, erg leuk en super om het hartje te horen ! Daarna wat dingen voor de kleine gekocht , super leuk al dat spul !
Gistermiddag schopte de baby telkens, maar zodra ik ging voelen stopte hij/zij weer..
Gemeen he?? haha
Mn zus heeft al een giga mooie buik ! Is nu 23 weken zwanger..
Hebbe gister een super mooi ledikantje gezien bij de restpost, helemaal niet duur en zag er heel mooi stevig uit. Moest natuurlijk goed schoongemaakt worden (komt va een babyzaak die failliet is) maar zoooo mooi !
K zei nog tegen mn zusje als ik zeker wist dat we ooit een kindje zouden krijgen dan had ik m nu nog meegenomen.   Maar ja.. weten doe je het niet zeker he...
(ze weet niet van onze kinderwens, denk wel dat ze een vermoeden heeft maar heb het haar niet verteld..)
Dus nu ben ik giga aan het hopen dat het raak is deze maand en mij   rdtjes volg week uitblijven zodat we snel dat ledikantje kunnen halen haha !
Was echt zo mooi !     (maar k geef t weinig kans/hoop, heb t gevoel dat we naar de 4e ronde gaan. Waarom weet ik ook niet,maar dat gevoel heb ik)

Mitsj.. Leuk spulletjes van Nijntje !!     Nijntje is altijd zo leuk.. en vooral babydingetjes shoppn.. super !!
Nou meid, je kunt de komende tijd genoeg shoppen, er moet genoeg qua baby uitzet komen :D
Mooi dat het goed met je gaat.     Dat je nu niet misselijk meer bent zegt niks hoor !!
Toh een heerlijk gevoel???   Maar begrijp dat je nu denkt van o jee.. maar dat hoefd niet meis !!
Gewoon rustig aan doen dan komt het goed...     Lukt het wat met verhuizen??
Echt mooi dat jullie nu jullie eigen plekje weer hebben.. Kun je meteen de baby kamer gaan maken hihih.. leuk leuk leuk !!!!
Heb je al enig idee hoe je het wilt gaan doen???

Bloemetje.. Mooi dat het zo goed gaat met buddy !     Nog even en hij is van jullie ! Gezellig hoor !!
Ga je ook met hem op puppy curcus oid??   Heb ik toen gedaan met de hond van mn ouders (toen woonde ik nog thuis) was ontzettend leuk en leerzaam om te doen.
Voel je je nu ook beter nu je minder bezig bent met de aankomende zwangerschap??

Frieda.. OOohhh die film wil ik ook nog steeds bekijken ! Heb alle Mijafleverinen van Sex and the Sity gekeken (wel tig keer hahah) Zo'n super serie ! Vind het nog steeds jammer dat er geen nieuwe komen :(
Ben er nog steeds niet aan toe gekomen om de film te bekijken, draait hier trouwens in de buurt niet eens *****
DUs als je m hebt gekeken,.. niet te veel vertellen hahaha !
Veel plezier meid, geniet er van !!

Ieniemini: Spannend allemaal he???

Mijn nichtje wist trouwens niet dat ze in verwachting was !   Ze was gewoon aan de pil en is de pil (naar eigen weten) niet een keer vergeten of heeft m nooit te laat ingeslikt.. dus zij zal wel bij de 1 % horen die zwanger geworden is door de pil..
Het gaat op zich vrij goed met haar.     Ze heeft inmiddels nog geen bloeding gehad.. dus blijft nog ff afwachten..

Nou dames, weer een heel verhaal. Hoop dat ik niemand vergeten ben ... zo ja sorry !
Gezellige dag vandaag, ik zal naar de bieb en boodschapjes halen en dan behang scheuren hihi..

O ja wat ik trouwens nog wilde zeggen... Ik heb vd week een leuk boek geleend bij de bieb genaamd:   " ik wil zwanger worden"
Heel leuk boekje, wat je gemakkelijk in  1 stuk door leest..
Meeste wist ik al,  maar toch leuk om te lezen.

Voor de genen die het ook willen lezen:

" ik wil zwanger worden"   advies,  feiten en ervaringen
  auteur: Ingeborg Deana  

Had nog een ander boek mee genomen Zorgeloos Zwanger worden maar daar vond ik niet zoveel aan.. Zal nu kijken of ze nog meer zulke leuke boekjes hebben haha

Goedemorgen allemaal!

Wow wat zijn sommige van jullie vroeg wakker haha!
Ik zelf ben ook al even op, maar niet zo vroeg als Frieda haha!
Wel goed zeg, knuffeltijd voor papa! En jij lekker je handen vrij om uitgebreid boodschappen te doen!

Met mij gaat alles goed...
Heb gister best wat last van mn buik ghad..
Hmm maar dat kan alle kanten op.. misschien eerder mn NOD dan ik dacht..
Of toch iets anders...? haha.

Nu zit ik 150 adressen te schrijven voor de geboortekaartjes van mn nichtje..
Pff even een break hoor haha!
Vriendje lief en ik moesten gister  even naar de penatal, voor ons babynichtje wat kleertjes maat 44 halen, omdat alles wat dr mama en papa hadden veel te groot was, en hun in het ziekenhuis bleven..
Maar dan gaat het zo erg kriebelen.. wil alles wel kopen whaha!
ALs ik ooit zwanger mag worden, maken alle babywinkels een werelsomzet door ons haha :D!

Hoest verder met jullie?
Nog iets doen van t weekend?

Liefss xxx

Hey Meiden, weer ff teken van leven van mij, zonder rd-tjes
Maar Maike Sanne volgens mij ben jij er echt van overtuigd dat ze niet meer gaan komen hè. Maar wat nou als ik door late eisprong gewoon pas over paar dagen mijn nod heb. Dan zegd dit natuurlijk allemaal nog niks. Dus ik ben er best rustig onder op dit moment. Nou ja ik voel niet dat de rd-tjes in aantocht zijn maar erg happy ben ik ook niet echt. Tis allemaal zo dubbel.

Meiden hier schijnt het zonnetje ook lekker. Ik vind het wel benauwd warm moet ik zeggen. Ik had een lange broek aangedaan met shirtje. Maar denk dat ik dat maar ff verwissel voor iets anders.

Hier dalijk de was ff ophangen en denk dat ik nog wat boodschapjes moet doen. Heb best drukkend zwaar gevoel op mijn hoofd en steken hier en daar. En ben alweer best moe, gek hè.

Ieniemienie, ohh leuk dat je al ff mocht shoppen. Ik denk dat als wij in de toekomst mogen vertellen dat mijn ouders & schoonouders opa & oma worden dat mijn mams en schoonmams al aan het kopen zijn geslagen hoor, hihih. Mijn mams ziet nu af en toe al hele leuke kleertjes, terwijl ze nog niet eens (officeel) weet dat we gestopt zijn met de pil. Dus dan weet ik niet of ze zich wel in kan houden om niks te kopen, hihih.
Frieda boodschapjes weer binnen? En alle was al gedaan meis? Ik heb echt niet veel puff vandaag hoor. Maar goed het moet maar hè.

Liefs Nathalie

Zo, Daar ben ik ook nog even!
Zo maar ff snel onder de douch en dan is het tijd om te gaan! Heb wel zin om ff weg te gaan!
Nu zitten we eigenlijk nog best veel binnen omdat het buiten nu weer te warm is voor de kleine! Ze verbrand levend dan en dat wil ik haar echt niet aan doen!
Vandaag dus weinig gedaan. Op de boodschappen na dan.

Nathalie, Nog steeds geen rode duivels??? Je maakt het wel spannend zo hoor!

Mitsj, Nog lekker in je huisje bezig geweest??

Maike Sanne, de bieb?? jeetje daar ben ik echt al jaaaaren niet meer geweest. Alles wat ik wil weten dat lees ik op internet en boeken koop ik :)
Ik ben nogal een lezer... Lief wordt er af en toe gek van maar wil de boeken die ik lees ook gewoon in huis hebben zodat ik ze nog een x kan lezen.

Ieniemienie,,, vroeg uit bed.... ik weet eigenlijk niet beter al moet ik wel zeggen dat ik deze vakantie al veel geslapen heb en smorgens ook langer... alleen af en toe dan ben ik vroeg wakker en dan moet het gelijk zo.... das wel jammer!

Bloemetje, Nog 6 nachtjes :)

Nou lief is thuis dus ik ga mezelf onder het water door gooien!

Liefs,

Frieda

Hoi hoii

Ook wij zitten binnen Frieda !!     We hebben hier buiten geen zuchtje wind, veel te warm daar !!
En hier binnen i het heerlijk koel :)   Ik kan trouwens ook slecht tegen de warmte..    

Haha ik kwam ook nooit in de bieb hoor !     Maar nu we dus een kinderwens hebben wel.. Mijn moeder heeft een abb voor de kinderopvang en die is met vakantie dus nu gebruik ik dr pasje ff om boeken te lenen.
Normaal lees ik niet veel, ja idd op internet en boeken leen ik van mn zusje.. hihi

Nou dames, ik zal ff wii fitten :)
Gezellige avond vandaag allemaal !! xxx

Terug
Bovenaan