Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Ik vergeet helemaalom ieniemienie te feliciteren met de baby van je vriendin !!!
Leuk dat jullie er zo bi betrokken zijn !!
Geniet er van meis !

Nou hier onweert het inmiddels en regent het een beetje..
Manlief ligt in bad en ik hang op de bank met onz kater op schoot.. en nu ik dit typ houd de tv er mee op.. lasitg onweer ook altijd !
Dan maar ff dvd kijken hihi
Kreeg van mn zus een super dvd te leen. Weet de naam zo niet meer.maar dan zie je hoe de babyin de baarmoeder leeft vanaf dag 1 tot 9 maand !
Ga die ff kijken !   Leuk.. wel interessant. Mn zus heeft m al 4 keer gekeken zei ze hihih..

Hhaha je bent er wel mee bezig he Maike Sanne, veel kijkplezier.
Ik kan helemaal niet gezien dat jullie nog geklets hadden vanmiddag.

Hier nog geen rd-tjes. Ik kom zo nog ff kletsen, moet ff mijn mannetje helpen

Liefs nathalie

Ook hier in Drenthe is het benauwd weer.
Op paar grote spetters na geen regen of onweer gehad
Boven kunnen we ons lol helemaal op. Ik heb nu de tuindeur enzo open staan in de hoop dat het nog een beetje door waait.

Frieda gezellig avond gehad? Ik ga morgen naar Mama Mia met een vriendin
Zij heeft de musical al gezien en is daar helemaal weg van en vroeg of ik mee wou
Ze is net terug van vakantie in Italie dus ach waarom niet hè, gezellig ff bijkletsen.
Gaat mijn dag ook sneller en heb ik ff wat afleiding.

Ik ga nu ff mijn schoonmams in Luxemburg bellen. Die is jarig vandaag!

Liefs Nathalie

Hier ff temperatuur update: 37,12
Heb de afgelopen 3 avonden test: 37,50 - 37,13 - 37,21
Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen vroeg doet
Ben nu best moe dus ga zo proberen te slapen
Spreek jullie morgen nog wel ffies meiden, morgen middag ga ik na de film

Liefs Nathalie

Goedennacht :D

Het was echt supergezellig!!!!! Had het ook echt ff nodig zo een meidenavond weg!
Heerlijk gegeten en de film was ook erg leuk!!
Helaas zat het weer niet mee en konden we niet op een teras zitten maar goed... het was leuk en gezellig dus wat dat betreft!

Nathalie, Wanneer ga je nou testen??? Echt je houd je zelf ook nog eens erg lang in spanning.... haha!
Als ik je niet meer spreek voor je morgen naar de film gaat... Heel veel plezier :)

Nu lekker slapen want heb het gevoel dat deze dag al veel te lang duurt!

Liefs,

Frieda

Goedemorgen,

Ik werd om 9 uur heel lief wakker gemaakt door een kusje te krijgen van Kyra en van lief :)!! Ook al was het voor mijn gevoel nog vroeg.... een kusje van Kyra als je net wakker bent..., Heerlijk!!!
Heb net al lekker een kwarktaart gemaakt en die staat nu lekker in de koelkast voor vanmiddag!!!

Maike Sanne, Heb je nog genoten van de dvd???

Ik heb als het goed is morgen mijn ei (al twijfel ik daar nog een beetje over want heb het idee dat ik hem al heb gehad maar goed) dus vanavond maar even klussen :)

Ik ga maar eens even een ontbijtje naar binnen gooien en dan ff met Kyra douchen....
Tot later!!

Liefs,

Frieda

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

P.s. sorry geen tijd meer om te lezen en te reageren, moet nu gaan, maar wou jullie toch ff dit vertellen!

Terug
Bovenaan