Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Jeetje Nathalie denk echt dat niemand had verwacht dat de rdtjes toch zouden komen.
Hoop echt dat ronde 6 dan wel een succes gaat worden!!
Een middagje naar de bios is nu dan ook niet vervelend.... Hoop dat je toch veel plezier hebt!

Ik ga nog maar even naar de winkel toe ben gister wat dingen vergeten mee te nemen!
(en ja hier is op zondag ook de supermarkt open, lekker makkelijk)

Liefs,

Frieda

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Ja Maike Sanne, daar gaat je weddenschap meis! Wat heb ik gewonnen, hihih *knipoog*  Ach we wachten af meis. Mijn lichaam doet raar. Ik was in tranen bij de film Mama Mia. Mijn vriendin had het alleen over de leuke stukken. Was ook erg lachen hoor. Maar ik zat vaak met tranen die in mijn ogen prikte en toen Sophia Donna vroeg om haar weg te geven op bruiloft hield ik het niet meer door. Volgens mij ben ik gewoon mega emo vandaag, hihih. Was wel ff fijn om vanmiddag weg te zijn.

Liefs Nathalie

Lieve Nathalie,

Ik hoop wat jij ook hoopt..... Je kan nu niets anders doen als even afwachten!
Fijn dat de film leuk was!! En dat het lekker was om er even tussen uit te zijn!

Vandaag weer erg weinig uitgevoerd... veel te warm om ook maar 1 stap te veel te doen!
Morgenochtend komt een vriendin langs, ik heb een kopie nodig van haar legetimatie omdat lief en ik vrijdag in ondertrouw gaan en zij is getuige....
Komende week heb ik het gelukkig niet heel erg druk en als ik wat ga doen dan is het leuk :)

Nathalie, Jij weer een drukke week met therapie voor de boeg of valt het mee?

Liefs,

Frieda

Hoi dames.

Ben ik een paar dagen niet geweest. hebben jullie best veel geschreven haha, moet een hoop bijlezen. ga maar ff beginnen.
Gisteren zijn we naar zeeland geweest, en zouden terug komen, maar zijn daar nachtje blijven slapen bij schoonouders.

Frieda, het word zeker drukker met de hond. hihi. maar alleen maar leuk hoor. heb er erg veel zin in, en tel de dagen af.
word je ook al zo vaak gestoken, ook bij mij komen die hufters dagelijks langs, haha, terwijl ze ongewenst zijn bij me. krijg er ook hele rode harde vlekken omheen, brrr. hoop dat ik ze vanacht niet zie.

Mitsj, hoe gaat het met je?
Al bijna helemaal verhuist?

maaike sanne, ik ga naar puppycursus gaan ja, en ook naar de vervolgcursussen denk ik. wil graag datmn hond goed gaat luisteren.
voel me inderdaad veel beter door er minder met bezig te zijn, wel om te twee dagen tussen de lakens gekropen, maar niet echt met de bedoeling om zwanger te worden, is wel mooi meegenomen, maar toch om van elkaar te genieten, dat miste ik vorige keer beetje.
dus super.

ienieminie. super, kleertjes kopen voor je nichtje, heerlijk hoor.
dan gaat het inderdaad kriebelen. hihi, wanneer is ze geboren?

nathalie, balen dat je waarschijnlijk ongi bent. hopelijk zet het niet door.
ik blijf aan je denken.
wel fijn dat de bios je goed heeft gedaan.

hier zijn we het weekend in zeeland geweest. we zouden alleen gisteren gaan, maar gisteren was het bij ons thuis noodweer, dus hadden we zoiets, we blijven lekker in zeeland, haha.
ben nog verbrand ook, in geheel geen uur in de zon gezeten dit weekend. maar ja, haha, zien ze dat ik mooi weer heb gehad het weekend :p.

liefs

Jeetje mina ben ik hier een heel verhaa aan het typen is ie ineens weg !
2e poging dan maar....

Hoi hoiiii

Lieve Nathalie...K snap t echt niet ! Dacht (wist bijna zeker) dat t raak was..
en dan nu wel rdtjes maar toch ook niet....Raar hoor !!!
We wachte het af en blijfzker voor je duimen meis !!!!!!

Frieda.ideaal zon winkel op zondag !! ikvergeet ook geregeld iets..

Ieniemienie.. Hoe maakt de baby het?? en je vriendin?? 5 weke te vroeg.. gaat alles beetje goed??

Hier gaat t zn gangetje..   Ben alleen giga emotineel.   Gister werd ik kwaad om niks en vandaag begon ik spontaan te huilen om niks !!
Hormonen... zucht..
Denk dat de rdtjes zich gaan melden... of niet.... we wachten het af...

Lekker zeg bloemetje dat jullie in Zeeland zijn geweest!
Ik heb vamiddag idd genoten van middagje weg. Eerst ff de stad in geweest, maar daar was geen terrasje meer vrij ivm festival dat ik vergeten was dat dat deze zondag was. Ook kermis op het parkeerterrein bij de bios, maar kon gelukkig wel parkeren.

Ik snap er ook niks meer van meiden. Enige wat ik nu kan doen is afwachten of het wel of niet doorzet. En ik denk dat ik zowiezo over een aantal dagen ff een testje waag, want gebeuren rare dingen met mijn lichaam Het zal ook eens gewoon een keertje normaal gaan hè.

Gelukkig deze week niet mega veel therapie geloof ik. Gelukkig deze week maar 1x fysio, dat scheeld. Ik zal eens ff kijken wat ik morgen heb, want weet het niet uit mijn hoofd. Dalijk vergeet ik een afspraak.

Fijne avond nog! Liefs Nathalie

Nathalie... Maar rustig aan doen en er niet te veel  over  na denken !!!
Nog paardagen af wachten.. of je ongi zet door, of niet en dan maar snel testen !
Ik blijf zoiezo voor je duimen meid !!!

Terug
Bovenaan