Hoi dames.
Ben ik een paar dagen niet geweest. hebben jullie best veel geschreven haha, moet een hoop bijlezen. ga maar ff beginnen.
Gisteren zijn we naar zeeland geweest, en zouden terug komen, maar zijn daar nachtje blijven slapen bij schoonouders.
Frieda, het word zeker drukker met de hond. hihi. maar alleen maar leuk hoor. heb er erg veel zin in, en tel de dagen af.
word je ook al zo vaak gestoken, ook bij mij komen die hufters dagelijks langs, haha, terwijl ze ongewenst zijn bij me. krijg er ook hele rode harde vlekken omheen, brrr. hoop dat ik ze vanacht niet zie.
Mitsj, hoe gaat het met je?
Al bijna helemaal verhuist?
maaike sanne, ik ga naar puppycursus gaan ja, en ook naar de vervolgcursussen denk ik. wil graag datmn hond goed gaat luisteren.
voel me inderdaad veel beter door er minder met bezig te zijn, wel om te twee dagen tussen de lakens gekropen, maar niet echt met de bedoeling om zwanger te worden, is wel mooi meegenomen, maar toch om van elkaar te genieten, dat miste ik vorige keer beetje.
dus super.
ienieminie. super, kleertjes kopen voor je nichtje, heerlijk hoor.
dan gaat het inderdaad kriebelen. hihi, wanneer is ze geboren?
nathalie, balen dat je waarschijnlijk ongi bent. hopelijk zet het niet door.
ik blijf aan je denken.
wel fijn dat de bios je goed heeft gedaan.
hier zijn we het weekend in zeeland geweest. we zouden alleen gisteren gaan, maar gisteren was het bij ons thuis noodweer, dus hadden we zoiets, we blijven lekker in zeeland, haha.
ben nog verbrand ook, in geheel geen uur in de zon gezeten dit weekend. maar ja, haha, zien ze dat ik mooi weer heb gehad het weekend

.
liefs