Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Gelukkig blijf je er rustig onder nathalie, hihi, ik zou alweer gek geworden zijn. vorige keer toch.
je kan niet meer doen dan afwachten.we blijven duimen.
het weekend was echt heerlijk, had eerst geen zin om te gaan, maar het heeft me echt goed gedaan. ff lekker weg, hihi en dan nog onverwachts. helemaal lekker he. hihi.
nu kan het nog, vanaf volgende week word het spontaan wegrijden wat moeilijker met de hond, maar ach, heb het er helemaal voor over voor dat lieverdje.

maaike sanne, wanneer had jij ook alweer je nod?

liefs

Tja ik baalde vanmorgen wel flink hoor. Ben ook langer in  bed gaan liggen. Dacht ga maar slapen, #%&*#% en vanmiddag veel afleiding gehad natuurlijk. Ik denk gewoon niet teveel na denk ik. Word zowiezo een spannende week, 1 aug is bijna hè.

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, word zeker een spannende week dan, is het bloedverlies alweer over?
toch niet eerder testen?
1 augustus is bijna inderdaad. nog vijf daagjes, hihi.
ik kijk er weer naar uit omdat ik me hond dan mag ophalen, ik hoop dat jij rond die tijd toch een posi test in handen hebt.

hihi, ik heb hier een lichtspektakel, het onweerd hier best hard.
was ook snel klaar haha, normaal douch ik, maar zag flits en hoorde gelijktijdig klap, laat het dan maar zitten, dan was ik me wel aan wasbak.
ik bang? haha, nee hoor.
stond weer gelijk boven naast bed bij me vriend hahahaha.
dat is puntje wat ik moet gaan afleren als hond er is, en ook als we kindje mogen hebben.

liefs

Goedemorgen allemaal !!  

Jeetje bloemetje... Dan kun je idd beter niet gaan douchen !
Hier geen onweer gehad.. tis hier warm !
Hier in huis is het lekker..vandaag lekker rustig aan hoor !   Zo de wasmachine maar ff aan zetten dan kan dat mooi buiten drogen en de boel hier wat opruimen..
Ik heb morgen mijn nod trouwens Bloem, spannend !!
Heb nog geen buikpijn  , wat ik normaal minstens 1 a 2 dagen van te voren heb.. dus we wachten het "rustig"   af..     Heb niet de drang om te testen, dus we zien het wel !
Dus lekker even weg geweest ! Heerlijk meid !   En nog een paar dagen dan is jullie buddy er ... Leuk leuk..Ben je er al helemaal klaar voor??

Nathalie.. en hoe is het met jou ??     Geen bloedverlies meer gehad??
K duim nog steeds voor je meid !!

En hoe gaat het met de rest van de girls??

ooh maaike sanne,
spannend hoor.

wij zijn er helemaal klaar voor, vandaag kussentje gekocht voor in de bench, heb een korte en een uitlooplijn, al koekjes voor beloning, van die dingen om op te bijten, paar speeltjes. zn borstel. zn voerbakken heb ik al, bech staat al helemaal klaar.
ik ben er klaar voor.
ik ben nu echt aan het aftellen hoor.

nathalie, hoe gaat het bij jou?

liefs

Zooo daar ben ik ook weer even!!!
Lief is vissen, Kyra ligt te slapen dus heb ff lekker Frieda tijd :) (lees bank hangen met een bak chocoladepinda's)

Maike Sanne, Morgen je NOD.... ooeee spannend hoor!!
Ik begin al met duimen :)

Nathalie, Hoe gaat het nou met jou??? rdtjes doorgezet???

Bloemetje, Zo te lezen heb jij je buddy uitzet al bij elkaar!! Fijn hoor dat je er helemaal klaar voor bent!
En fijn dat je weekend ook geslaagd was! Ik was dan ook niet naar huis gereden als het thuis zulk weer was!!
Het heeft trouwens bij ons naar mijn weten niet geonweerd! Nou kan me dat ook niet heel veel intereseren want het doet me weinig.... Ja ik vind het mooi!!

Eigenlijk zou ik nu even moeten gaan stofzuigen en dweilen maar heb echt niets geen zin! Ben ook erg moe dus ik denk dat ik maar ff mijn ogen ga sluiten...

Tot Straks,

Liefs Frieda

hoi,

Frieda, geloof dat ik inderdaad alles heb behalve eten nog. maar dat haal ik vrijdag denk ik nadat we hem gehaald hebben.

lekker, even tijd voor jezelf.

geniet ervan.

liefs

heyhey!

Hier is het vreselijk warm! Keek net op de thermometer buiten, 32 graden
Bahh.. Vanmorgen de sleuteloverdracht gehad van het oude huis, bij de notaris. Gelukkig is dat achter de rug! En de rest van de dag bezig geweest met adreswijzingen enzo.. Maarja, ook weer klaar!
Hier gaat alles goed, heb gister en vandaag alle afleveringen van Babyboom gekeken en nu ben ik bezig met alle vervolgen haha.. Ik vergeet altijd om dat op tv te kijken, dus nu het toch zo warm is..
Maikesanne, spannend zeg! Morgen je NOD! Hoop zo dat het raak is meid! Zou leuk zijn! Als je morgen nog niet ongi bent, ga je dan testen of wacht je gewoon af?
Spannendddd!!
Bloemetje, leuk dat Buddy bijna komt zeg!!! Echt stoer!!!
Hier gaat alles goed, bijna niet meer misselijk (hoop maar dat dat okay is) en eigenlijk nergens last van verder. Beetje zere tepels, en nog steeds opgezette buik maar verders niks! Dus hoop maar dat alles okay is, ik maak me best zorgen hoor!  Duurt best lang totdat ik naar de verloskundige  moet,  en ik weet geeneens wat ze dan gaan doen! Want k heb pas 3  weken later ofzo de echo, dus  miss weet ik na de eerste keer VK nog niks!  

Nouja, afwachten maar!  
Liefs,  
Mitsj  

Terug
Bovenaan