Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Mitsj, als je je zorgen maakt kan je dan niet even ha of vk bellen?
je bezorgheid moet je toch ergens bij een van deze kunnen uiten?

Het is heerlijk dat Buddy bijna komt.
Vraag me af wat de buren ervan vinden, haha. ze weten het niet, de buren langs ene kant gaan het vast erg fijn vinden. de anderen. geen idee.

liefs

Nod lijstje!

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25
jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                14 aug om 16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

hoi nathalie,

heeft het toch doorgezet?
balen meid. erg jammer, iedereen had het idee dat het raak was.
hopelijk heeft je gevoel gelijk en word ronde 6 jullie ronde.

hier gaat het goed, ben er veel minder mee bezig. voel me ook erg rustig.
en wat me opvalt is dat je dan minder pijntjes hebt. erg vreemd. heb deze keer ook niet echt eisprong gevoeld, ik kan geen duidelijke dag aanwijzen, maar ja, we zien het dan wel weer. dan ben ik er misschien ook rustiger mee wanneer nod is. omdat ik dan niet kan verder tellen.

liefs

Hoi hoii

Ja hier is t ook warm ! staat hier in de zon zelfs op 34.1 !
Niet best... hang lekker in hangmatje in schaduw maar is me te heet.. dus vandaar maar weer eventjes naar binnen op forum kijken haha

Maar Mitsj, ik ganiet testen. IK wacht gewoon op de rd'tjes en zijn die er vant weekend nog niet dan smijt ik er een test tegenaan..
Maar denk dat ik tegen die tijd al wel bezoek van de rdtjes heb gehad hoor !
We hebben flink geklust deze maand, maar denk niet dat het zn vruchten heeft afgeworpen...     We zien t vanzelf ...
Voel me niet lekker op  t ogenblik,   ben wat misselijk en dizzy.. beetje raar zeg maar, en heb een soort van tintelend gevoel onderin mn blaas..
DIt nog nooit eerder gehad, maar ik assoieer ze maar met menstruatie klachten..
Of niet??
Fijn dat je geen klachten meer hebt meid !   Maar als je je er niet goed bij voelt dan zou ik toch maar eventjes bellen !     Bellen kan altijd
Succes ! Hou je ons op de hoogte??
Hoe gaat het verder in jullie huis? Moet er nog veel gebeuren??

Bloemetje.. Ohhh zo te lezen ben je er al helemaal klaar voor,Leuk zeg !

Nou dames, ik ga verder in mn boek.. erg spannend...

Nathalie.. ik zie dat je het nod lijstje hebt aangepast..
Dus de rdtjes hebben toch doorgezet??
Ohh meid balen zeg !!!  
Hoop dat je in ronde 6 een positieve test in handen hebt, zoals je zelf al een voorgevoel had.. ronde 6 gaat t worden !!!    

Hoe gaat t verder met je ??

Hi Meiden, ik ben weer ff bijgelezen hoor. Had niet eerder ff rustig tijd vandaag.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Gedoucht en spulletjes bij elkaar gezocht voor vrijdag. Beetje vroeg misschien, maar moest ff kijken wat ik aan zou trekken. Wou eerst rok aan, maar toen dacht ik.Dan moet ik die nog wassen, drogen (gaat snel met dit weer) en zorgen dat iemand die voor me strijkt, nee dan maar iets anders aan. Dus zo heb ik ff gekeken wat ik zowiezo mee wil. En voor mijn vriend ook, anders pakt hij dalijk van alles wat hij ook mee moet naar de camping en kan ik blijven wassen met die man van mij!

Het douchen was geen succes, want putje bleek verstopt dus bijna de halve badkamer blank, heel fijn! Dus ikke rioolmannetje gebeld. Erg grappig, kwam oude buurman waar ik vroeger woonde langs. Die had tegen zijn collega gezegd ohh daar ga ik wel ff heen, hihih. Dus hij er ff na gekeken, opgelost en toen ff bakkie koffie doen en kletsen. Echt ff gezellig. Toen kwam ik er ineens achter ships ik moet naar therapie. Dus ikke daar snel heen. Die mevrouw zat al op me te wachten. Daarna nog ff naar de action & kruidvat geweest en voor de kat een tuigje gehaald.

Als we naar Zeeland gaan en daarna door naar Luxemburg is gewoon hele lange reis voor onze kat. Dus heb tuigje gekocht waar hij niet uit kan, zodat mijn vriend ff met hem kan lopen en hij buiten de auto ook ff gewoon rond kan lopen, zijn behoefte doen en eten enzo. Heb vamorgen trouwens nog een vogeltje uit zijn bek gered. Zag hem ermee aan komen door het raam. Uiteindelijk is het me gelukt om vogeltje in schoenen doos te krijgen en buiten neer te zetten. Die is nu weer gevlogen, hihih!

Mitjs weet je al datum voor je echo dan? Misschien moet je idd de VK ff bellen als je je zorgen maakt. Volgens mij zegd het heel weinig hoor dat je niet beroerd voeld, hihih

Frieda hoe was je ''Frieda tijd'' vanmiddag? Nu weer lekker aan het spelen en knuffelen met de kleine meid?

Bloemetje ohh leuk dus voor jou 1 aug ook speciale dag!

Maike Sanne, ik duim voor je meis, hoop het echt voor je.
Ikke deze ronde niet, dan jij maar hè. Zet hem op!

Hier wel nog wat bloed verloren, dus denk niet dat het innestteling kan zijn
Ik heb gewoon besloten dit te zien als nieuwe ronde. En hoop dat ronde 6 me heel veel geluk brengt nu ik vandaag heb te horen gekregen dat ik mijn auto tot september mag houden. Ik heb namelijk de lease maatschappij gebeld en die is voor mij gaan bemiddelen met he hoofdkantoor en tis gelukt. Zo heb ik nog maand adem om geld bij elkaar te krijgen. Dus ben ik erg blij mee!

Ik hoop dacht dat mijn voorgevoel over ronde 6 klopt en ik eind aug in Luxemburg positief mag testen!

Meiden ik hou jullie op de hoogte wat er hier allemaal gebeurd!

Dikke knufff Nathalie

ja hoor,
ik ben er helemaal klaar voor.
ik ga mn thermometer ook eens eventjes buiten in de schaduw zetten.
ben ook wel benieuwd hoe warm het buiten is.

maaike sanne, heb je nog vakantie?
zo ja hoelang heb je nog?

liefs

Hi Meiden, voel me alweer wat beter. Heb gelukkig niet mega drukke therapie week en vind het gewoon goed nieuws dat ik vrijdag nog niet mijn auto kwijt raak. Het geld van de gemeente is namelijk nog niet binnen. En heb het rest van het geld ook nog niet helemaal. Dus zou een spannend weekje worden deze week. En nu kan ik het lekker allemaal van me af zetten en genieten dat ik nog een maand ruimte krijg. Deze maand neemt ook MEE contact met me op om te kijken wat ze kunnen doen enzo. Dus misschien komt het dan toch nog allemaal goed??? Hoop het echt!

Heb heel wat tegenslagen in mijn leventje meiden, maar heb er nu weer een klein beetje grip op en dat geeft me fijn gevoel. Dat de rd-tjes er nu zijn. Nou ja voor wat het voorsteld, tis gewoon anders dan anders. Heb ik me bij neergelegd. het voeld voor mij zo dat het op het laatste moment mis is gegaan en mijn lichaam blijkbaar nog niet sterk genoeg is. Wij willen dalijk een gezond kindje (wie niet, wensen we iedereen he) en niet dat ik eerst zwanger mag zijn en dan toch mis gaat) Dan maar op naar MIJN ronde 6, hihih. Wie weet wat de vakantietijd en het rustiger aan gaan doen voor goed met me doet.

Ben van plan het gewoon anders aan te pakken. Ik heb besloten meer voor mezelf te kiezen. En niet alles MOETEN willen. Want ik merk dat ik de laaste week alles ervaar als moeten. Ik moet naar therapie, ik moet boodschappen doen, ik moet ........... En er bestaat ook nog zo iets als Nathalie-tijd, hihih (vond het wel mooi dat Frieda dat zo zei van Frieda-tijd) Ik ga dus maar eens ff proberen te ontdekken wat Nathalie-tijd voor mij inhoud!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan