Hi Meiden, ik ben weer ff bijgelezen hoor. Had niet eerder ff rustig tijd vandaag.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Gedoucht en spulletjes bij elkaar gezocht voor vrijdag. Beetje vroeg misschien, maar moest ff kijken wat ik aan zou trekken. Wou eerst rok aan, maar toen dacht ik.Dan moet ik die nog wassen, drogen (gaat snel met dit weer) en zorgen dat iemand die voor me strijkt, nee dan maar iets anders aan. Dus zo heb ik ff gekeken wat ik zowiezo mee wil. En voor mijn vriend ook, anders pakt hij dalijk van alles wat hij ook mee moet naar de camping en kan ik blijven wassen met die man van mij!
Het douchen was geen succes, want putje bleek verstopt dus bijna de halve badkamer blank, heel fijn! Dus ikke rioolmannetje gebeld. Erg grappig, kwam oude buurman waar ik vroeger woonde langs. Die had tegen zijn collega gezegd ohh daar ga ik wel ff heen, hihih. Dus hij er ff na gekeken, opgelost en toen ff bakkie koffie doen en kletsen. Echt ff gezellig. Toen kwam ik er ineens achter ships ik moet naar therapie. Dus ikke daar snel heen. Die mevrouw zat al op me te wachten. Daarna nog ff naar de action & kruidvat geweest en voor de kat een tuigje gehaald.
Als we naar Zeeland gaan en daarna door naar Luxemburg is gewoon hele lange reis voor onze kat. Dus heb tuigje gekocht waar hij niet uit kan, zodat mijn vriend ff met hem kan lopen en hij buiten de auto ook ff gewoon rond kan lopen, zijn behoefte doen en eten enzo. Heb vamorgen trouwens nog een vogeltje uit zijn bek gered. Zag hem ermee aan komen door het raam. Uiteindelijk is het me gelukt om vogeltje in schoenen doos te krijgen en buiten neer te zetten. Die is nu weer gevlogen, hihih!
Mitjs weet je al datum voor je echo dan? Misschien moet je idd de VK ff bellen als je je zorgen maakt. Volgens mij zegd het heel weinig hoor dat je niet beroerd voeld, hihih
Frieda hoe was je ''Frieda tijd'' vanmiddag? Nu weer lekker aan het spelen en knuffelen met de kleine meid?
Bloemetje ohh leuk dus voor jou 1 aug ook speciale dag!
Maike Sanne, ik duim voor je meis, hoop het echt voor je.
Ikke deze ronde niet, dan jij maar hè. Zet hem op!
Hier wel nog wat bloed verloren, dus denk niet dat het innestteling kan zijn
Ik heb gewoon besloten dit te zien als nieuwe ronde. En hoop dat ronde 6 me heel veel geluk brengt nu ik vandaag heb te horen gekregen dat ik mijn auto tot september mag houden. Ik heb namelijk de lease maatschappij gebeld en die is voor mij gaan bemiddelen met he hoofdkantoor en tis gelukt. Zo heb ik nog maand adem om geld bij elkaar te krijgen. Dus ben ik erg blij mee!
Ik hoop dacht dat mijn voorgevoel over ronde 6 klopt en ik eind aug in Luxemburg positief mag testen!
Meiden ik hou jullie op de hoogte wat er hier allemaal gebeurd!
Dikke knufff Nathalie