Grrr net een heel verhaal getikt.... deed laptop ff raar... maar goed... nog maar een x dan!
De Frieda tijd was van korte duur... nadat ik dat had neergezet hier werd Kyra wakker..
Heb op dit moment erg medelijden met mijn meisje... ze zit in een romper zonder mouwen (zo een meisjes ding met spagettibandjes) en haar hele koppie is nat van het zweten, erg zielig.
Heb alsnog gestofzuigd en gedweild. wou het eigenlijk vanavond ofzo pas doen maar ik had zo een hoofdpijn dat ik echt iets moest doen. Als ik dan als een bezetene ga schoonmaken gaat het over... en dat is het nu ook

Reden dat ik tijd voor mezelf Frieda tijd noem is dat ik verder eigenlijk nooit tijd voor mezelf heb... ja wel een beetje maar er kruipt iemand in huis rond die altijd mijn kan vragen. Is niet erg maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig!!
Zo neem ik na het eten altijd even Frieda tijd... En ik zal jullie ook nog even vertellen hoe dat gaat!
Als we gegeten hebben dan ruim ik op enzo... lief gaat Kyra vermaken!
Dan pak ik een kop koffie en dan ga ik naar de schuur! Daar doe ik een spelletje op de nintento ds, drink mijn koffie en rook een peuk! En lief weet dat ie me niet hoeft te storen want daar wordt ik sjaggo van. Tijd voor jezelf is belangrijk... Neem het dus ook!
Nathalie, Fijn dat je je auto nu niet kwijt raakt zeg! Wel jammer dat je rdtjes gekomen zijn! Hoop dat volgende maand een vruchtbare maand is... en dan voor ons allemaal
Bloemetje... Wel lekker dat je alles al in huis hebt voor Buddy, dan hoef je tenminste niet alles op het laatste moment te doen! Wel lekker dat je dan ook snel daarna vakantie hebt... dan kan je je kleine hondje vanalles leren!!
Maike Sanne, Ik wil ook een hangmat!! Lijkt me zo lekker!
Helaas heb ik te weinig tijd om daar in te liggen... Misschien dat het me over 10 jaar wel gegund is
Mitsj, Als je het niet vertrouwd... VK BELLEN!!! daar zijn ze voor!
Dus ik neem aan dat je het ook doet!!! Zo niet dan doe ik het voor je!! Je moet niet stressen, je moet lekker ontspannen!!! Dus......
Nou ik ga lief even bellen hoe laat hij verwacht thuis te zijn! Als het erg laat is begin ik al met het eten!
Tot later!
Liefs
Frieda