Hoi,
frieda,
goed dat je wat tijd neemt voor jezelf na het eten. ff lekker alles van je afsluiten en eventjes lekker alleen zijn. daar kan ik ook van genieten, al heb ik nu wel veel tijd, maar met de hond zal dat ook wel moeilijker worden.
inderdaad, erg fijn dat we dan vakantie hebben. kan ik mn lieverdje veel leren.
vooral dingen in huis wat mag en wat niet,
gaan ook paar dagen op vakantie, ben benieuwd hoe dat zal gaan, met anderen om hem heen, heb al wel familie van vriend duidelijk gemaakt dat ik en alleen ik de baas van de hond ben. ik ga ermee op cursus, wil niet dat ze dat in het begin al gaan verpesten. dus hoop dat ze dat ook niet gaan doen. en anders ga ik met mn hondje ergens anders zitten zodat hij weer rustig word. hihi.
ja dames, ik wil het goed doen.
enkel jammer dat alle hondenscholen nu dicht zijn. nou ja, vakantieregeling hebben en tot eind augustus geen les geven. dan word het al laat om ermee op cursus te gaan, maar ga het toch doen, dan probeer ik hem al aantal dingen thuis te leren, zoals wat zijn plaats is. zijn naam, e.d.
ja, maaike sanne, frieda heeft gelijk, haha ons zo in spanning houden.
nathalie, ik begrijp dat je je nu beter voelt, mooi zonnetje, auto maand langer bij je. hopelijk gaat het nu alleen nog maar vooruit.
het is je zo gegund meid.
liefs