Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi,

nathalie,
wat fijn dat je je auto tot september kan houden, wat lief van de leasmaatschappij.
weer een maandje extra om het allemaal eventjes te regelen.

nieuwe ronde, ik hoop dat ronde 6 voor jou een nieuw begin word.
ik duim de hele maand voor je meid. je verdiend het.

liefs

Dank je das echt onzettend lief van je!
Ik kijk gewoon hoe het de komende dagen met me gaat
Ik vind het wel fijn dat ik waarschijnlijk a.s weekend in elk geval niet ongi ben
Dan zit ik niet met die domme rd-tjes op de camping!
Tis net of een beetje een last van mijn schouders valt, dat ik alles weer een beetje op regel lijk te hebben. Ook al is het nog wel heel gedoe allemaal. Maar ach we moeten er maar het beste van maken. Ik vind het gewoon fijn dat het nu lekker weer is. En dat ik niet TE veel therapie deze week. Ff beetje op adem komen.

Liefs Nathalie

Grrr net een heel verhaal getikt.... deed laptop ff raar... maar goed... nog maar een x dan!

De Frieda tijd was van korte duur... nadat ik dat had neergezet hier werd Kyra wakker..
Heb op dit moment erg medelijden met mijn meisje... ze zit in een romper zonder mouwen (zo een meisjes ding met spagettibandjes) en haar hele koppie is nat van het zweten, erg zielig.
Heb alsnog gestofzuigd en gedweild. wou het eigenlijk vanavond ofzo pas doen maar ik had zo een hoofdpijn dat ik echt iets moest doen. Als ik dan als een bezetene ga schoonmaken gaat het over... en dat is het nu ook :)
Reden dat ik tijd voor mezelf Frieda tijd noem is dat ik verder eigenlijk nooit tijd voor mezelf heb... ja wel een beetje maar er kruipt iemand in huis rond die altijd mijn kan vragen. Is niet erg maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig!!
Zo neem ik na het eten altijd even Frieda tijd... En ik zal jullie ook nog even vertellen hoe dat gaat!
Als we gegeten hebben dan ruim ik op enzo... lief gaat Kyra vermaken!
Dan pak ik een kop koffie en dan ga ik naar de schuur! Daar doe ik een spelletje op de nintento ds, drink mijn koffie en rook een peuk! En lief weet dat ie me niet hoeft te storen want daar wordt ik sjaggo van. Tijd voor jezelf is belangrijk... Neem het dus ook!

Nathalie, Fijn dat je je auto nu niet kwijt raakt zeg! Wel jammer dat je rdtjes gekomen zijn! Hoop dat volgende maand een vruchtbare maand is... en dan voor ons allemaal
:)

Bloemetje... Wel lekker dat je alles al in huis hebt voor Buddy, dan hoef je tenminste niet alles op het laatste moment te doen! Wel lekker dat je dan ook snel daarna vakantie hebt... dan kan je je kleine hondje vanalles leren!!

Maike Sanne, Ik wil ook een hangmat!! Lijkt me zo lekker!
Helaas heb ik te weinig tijd om daar in te liggen... Misschien dat het me over 10 jaar wel gegund is :)

Mitsj, Als je het niet vertrouwd... VK BELLEN!!! daar zijn ze voor!
Dus ik neem aan dat je het ook doet!!! Zo niet dan doe ik het voor je!! Je moet niet stressen, je moet lekker ontspannen!!! Dus......

Nou ik ga lief even bellen hoe laat hij verwacht thuis te zijn! Als het erg laat is begin ik al met het eten!

Tot later!

Liefs
Frieda

Ow ja... Maike Sanne, Ik vind het erg knap ALS je het vol houd om tot het weekend te wachten met testen!
Vind het wel jammer dat je ons ook zo lang in spanning houd

Liefs!

Hoi,

frieda,
goed dat je wat tijd neemt voor jezelf na het eten. ff lekker alles van je afsluiten en eventjes lekker alleen zijn. daar kan ik ook van genieten, al heb ik nu wel veel tijd, maar met de hond zal dat ook wel moeilijker worden.

inderdaad, erg fijn dat we dan vakantie hebben. kan ik mn lieverdje veel leren.
vooral dingen in huis wat mag en wat niet,
gaan ook paar dagen op vakantie, ben benieuwd hoe dat zal gaan, met anderen om hem heen, heb al wel familie van vriend duidelijk gemaakt dat ik en alleen ik de baas van de hond ben. ik ga ermee op cursus, wil niet dat ze dat in het begin al gaan verpesten. dus hoop dat ze dat ook niet gaan doen. en anders ga ik met mn hondje ergens anders zitten zodat hij weer rustig word. hihi.
ja dames, ik wil het goed doen.
enkel jammer dat alle hondenscholen nu dicht zijn. nou ja, vakantieregeling hebben en tot eind augustus geen les geven. dan word het al laat om ermee op cursus te gaan, maar ga het toch doen, dan probeer ik hem al aantal dingen thuis te leren, zoals wat zijn plaats is. zijn naam, e.d.

ja, maaike sanne, frieda heeft gelijk, haha ons zo in spanning houden.

nathalie, ik begrijp dat je je nu beter voelt, mooi zonnetje, auto maand langer bij je. hopelijk gaat het nu alleen nog maar vooruit.
het is je zo gegund meid.

liefs

Mijn probleem is dat ik moeilijk kan ontspannen.
Ik vind het dan ook fijn om hier op het forum met jullie te kletsen
Dat is dan een beetje mijn Nathalie-tijd
En dalijk in Lux heerlijk een boek proberen te lezen, daar gun ik mezelf thuis geen rust voor en vind ik ook moeilijk qua concentratie enzo.

Liefs Nathalie

Kweet niet, omdat ik het op dit moment vaak heel druk heb met therapie
En als ikd an thuis ben dan MOET ik ook nog van alles. Daarom is dit forum ook fijn, dan kan ik gewoon ff met jullie kletsen. Ik moet mijn energie heel erg verdelen. En de laatste tijd als ik thuis was van therapie, heel veel dingen aan mijn koppie die geregeld moesten worden met auto. Huisbezoeken, keuringen e.d. Heb in korte tijd 5 huisbezoeken gehad. Ik had dan zoveel aan mijn koppie dat wat ik lees ik niet in me op neem. En niet de rust in mijn koppie en lichaam heb om rustig te gaan zitten en me daarop te concentreren. Maar ga ik nu meer proberen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan