Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi!

@Bloemetje: Ik heb het filmpje van Buddy gezien, en eeeeccchttt superlief zeg!!

@Maikesanne: Je houdt ons wel lang in spanning zeg! Hoop echt dat het positief uitvalt meis! En het huis gaat goed hoor, nog wel heel veel dozen om uit te pakken, maar ik vind het echt zo warm.. Pff.. Dus ik zit daar nog een beetje tegenaan te hikken hihi.. Maar het grote werk is gedaan, hopelijk moet ik straks de kinderkamer op orde gaan maken.

@Nathalie: Wel raar, die duivels van je! Maar wel lekker dat je het gevoel hebt dat het ronde 6 gaat worden toch! Geeft hoop :) En lekker dat je je hier lekker kunt ontspannen meid! En weet de datum van de echo niet, toen ik belde zeiden ze dat de afspraak stond voor 14 augustus en dat ik ongeveer 2 weken later de echo zou krijgen. Dus moet nog 5 weken wachten voor ik weet of het goed zit of niet. En fijn dat je je autootje nog een maandje langer mag houden, heb je ff wat meer tijd meis!

@Fritz: Ja ga morgen de VK bellen denk ik.. Maar durf ook niet zo goed eigenlijk! Straks is het wel mis, wat dan? Pfff.. Ik kan ze ook alleen maar 's morgens bellen, dus tegen de tijd dat ik moed heb verzameld is het vast al middag :p Maar wel lief van je hoor!

Zo, zit helemaal vol met bloemkool! Haha, vriendlief had gekookt! Was lekker!

Ik hing net mijn was op, tegen de tijd dat ik het laatste ophing kon ik het eerste er alweer bijna afhalen hihi.. Wat een weer he!

Nou.. Ik ga ff verder met wassen!

Tot snel!! Doei!!

Mitsj

Ik ga ook ff de was eraf halen en nieuwe eraan hangen. Heerlijk dit weer
Mitsj probeer je niet te druk te maken dat je niks voeld meis. Er zijn genoeg meiden die helemaal niks voelen. Misschien komt het nog, of blijft het weg. Beloof je morgen vroeg te bellen? Je hebt ons als stok achter de deur!

Knufff Nathalie

Volgens mij zijn we allemaal bezig met de was enzo!
Ik ga zo ook ff was afhalen.... En vooral geen nieuwe was doen.. Morgen weer een dag!

Mitsj, Morgenochtend moet je al bellen hoor!! Echt.. Die mensen zijn er voor je baby maar nu voor jou! Zij kunnen echt je zorgen weg nemen.
En stel dat er wel wat is... (sorry als het een beetje bot over komt maar zo bedoel ik het niet) dan kan je dat toch beter gelijk maar weten....???
Niet wachten dus maar gewoon bellen!

Nathalie, Zolang je maar je vorm van ontspanning weet te vinden toch!
Als ik op het forum bezig ben dan kan ik echt niet ontspannen.... En dat heeft ook zo zijn redenen maar die ga ik hier niet noemen.... vandaar dat ik op andere manieren ontspan zoals ik dat al vertelde!

Nu ga ik echt ff was doen... en dan zo naar bed ja ik weet het, het is vroeg en warm maar ben echt zo moe!!!
Dus dames... Fijne avond en tot morgen :)

Liefs,

Frieda

Nou lichamelijk is forum voor mij ook niet echt ontspanning, want je zit dan vaak niet op de beste manier qua houding. En qua koppie kost het me energie om na te denken wat er gezegd is en te lezen enzo. Maar toch is het soort van ontspanning voor mij. Moet idd achter zien te komen wat voor mij ontspanning is.

Liefs Nathalie

Hoi,

Mitsj, leuk he, dat filmpje. hihi, heerlijk is ie he.
meid, bel je morgen wel de vk?

nathalie, achter pc zitten is inderdaad niet altijd de beste houding.
maar zolang je er op een of andere manier wel van ontspant, dan is dat mooi.

frieda, weltersten.
je bent laatste tijd wel vaak moe he? komt dat doordat je weinig slaapt?

zo, weer ff op iedereen gereageerd.
tot straks misschien nog ff

liefs

Hoi hoii

Jeetje wat word er wat af gekletst vandaag hihi.. gezellig hoor !
Nathalie.. Mooi dat je je auto nog zoiezo een maand langer hebt !   Het komt vast allemaal goed.   Zo lekker met vakantie en dan lekker ontspannen en genieten meid!!
Ga je as vrijdag al weg?   En hoelang ook alweeer???
Ik kan me ook niet goed ontspannen hoor.. Vanmiddag wel in spannend boek begonnen maar heb dan zoiets van o nee ik moet dit nog even en dit nog even..
Ging eerst nog geregeld in bad een uurtje, maar dit red ik ook niet meer op.. dan toch de drang om iets in en rondom het huis te doen.. t is toch wat met ons haha

Hahah ja we zijn allemaal met de was bezig. Gaat wel door met deze hitte he?
Maar.. t droogt lekker snel.. ideaal !

Bloemetje. Ik heb deze week nog vakantie. Moet volg week maandag weer aan de slag. Dan 3 dagen 1 vrij en dan weer 3 dagen.. dus meteen weer vollop beginnen !
En dan heb jij vrij?? Hoelang?? en hoelang gaan jullie met vakantie??
Heerlijk zeg !! Geniet er dan maar lekker van!

Frieda..Heb jij deze week ook nog vrij en dan weer aan de slag?? Of he je nog een week strax??
Dus de film s.a.t.c   was mooi?? een aanrader ?? Wil m nog zooo graag zien !

Mitsj.. Meis gewoon bellen morgen !! Echt gewoon doen ! daar zijn ze voor hoor

En meiden nee ik denk niet dat ik eerder ga testen.   Dit omdat ik er deze maand veel relaxter onder ben. Heb echt zoiets van we zien het wel !
Werd vanmiddag ineens heel misselijk en duizelig.   Had dit zo erg nog nooit gehad.. Had zelfs geen trek in warm eten (en dat zegt genoeg haha)
Door even lekker op de bank te liggen zakte dit langzaam aan weer weg gelukkig.
Verder gaat alles goedhiero.. Zonet nog even klein stukje wezen fietsen.. Lekker nu buiten nu de zon weg is ! Heerlijk !

Nou meiden een gezellige avond nog en tot ... morgen vast hihi...

hoi,
maaike sanne,
ik heb van 11 augustus tot en met 27 augustus vrij. we gaan wss vanaf 9 augustus tot 13 agustus naar zeeland.
daarna gewoon lekker thuis blijven.

zo, ga zo ook bedje maar in denk ik.

liefs

Lekker Bloemetje !!   Geniet er maar lekker van .. we zijn dan vast nog niet door het mooie weer heen, we bewaren wel wat voor dan hihih
Maar geniet nu ook maar lekker van het mooie weer !
Ik ga zo ook,zal nog even douchen en dan lekker op bed.. Hopen dat we wat kunnen slapen met deze hitte !

Terug
Bovenaan