Hoi!
@Bloemetje: Ik heb het filmpje van Buddy gezien, en eeeeccchttt superlief zeg!!
@Maikesanne: Je houdt ons wel lang in spanning zeg! Hoop echt dat het positief uitvalt meis! En het huis gaat goed hoor, nog wel heel veel dozen om uit te pakken, maar ik vind het echt zo warm.. Pff.. Dus ik zit daar nog een beetje tegenaan te hikken hihi.. Maar het grote werk is gedaan, hopelijk moet ik straks de kinderkamer op orde gaan maken.
@Nathalie: Wel raar, die duivels van je! Maar wel lekker dat je het gevoel hebt dat het ronde 6 gaat worden toch! Geeft hoop
En lekker dat je je hier lekker kunt ontspannen meid! En weet de datum van de echo niet, toen ik belde zeiden ze dat de afspraak stond voor 14 augustus en dat ik ongeveer 2 weken later de echo zou krijgen. Dus moet nog 5 weken wachten voor ik weet of het goed zit of niet. En fijn dat je je autootje nog een maandje langer mag houden, heb je ff wat meer tijd meis!
@Fritz: Ja ga morgen de VK bellen denk ik.. Maar durf ook niet zo goed eigenlijk! Straks is het wel mis, wat dan? Pfff.. Ik kan ze ook alleen maar 's morgens bellen, dus tegen de tijd dat ik moed heb verzameld is het vast al middag
Maar wel lief van je hoor!
Zo, zit helemaal vol met bloemkool! Haha, vriendlief had gekookt! Was lekker!
Ik hing net mijn was op, tegen de tijd dat ik het laatste ophing kon ik het eerste er alweer bijna afhalen hihi.. Wat een weer he!
Nou.. Ik ga ff verder met wassen!
Tot snel!! Doei!!
Mitsj
@Bloemetje: Ik heb het filmpje van Buddy gezien, en eeeeccchttt superlief zeg!!
@Maikesanne: Je houdt ons wel lang in spanning zeg! Hoop echt dat het positief uitvalt meis! En het huis gaat goed hoor, nog wel heel veel dozen om uit te pakken, maar ik vind het echt zo warm.. Pff.. Dus ik zit daar nog een beetje tegenaan te hikken hihi.. Maar het grote werk is gedaan, hopelijk moet ik straks de kinderkamer op orde gaan maken.
@Nathalie: Wel raar, die duivels van je! Maar wel lekker dat je het gevoel hebt dat het ronde 6 gaat worden toch! Geeft hoop
@Fritz: Ja ga morgen de VK bellen denk ik.. Maar durf ook niet zo goed eigenlijk! Straks is het wel mis, wat dan? Pfff.. Ik kan ze ook alleen maar 's morgens bellen, dus tegen de tijd dat ik moed heb verzameld is het vast al middag
Zo, zit helemaal vol met bloemkool! Haha, vriendlief had gekookt! Was lekker!
Ik hing net mijn was op, tegen de tijd dat ik het laatste ophing kon ik het eerste er alweer bijna afhalen hihi.. Wat een weer he!
Nou.. Ik ga ff verder met wassen!
Tot snel!! Doei!!
Mitsj