Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Maike Sanne meis hoe is ie? Hoe ben je de nacht door gekomen??
Hopelijk zonder rd-tjes!!!!

Hier was het benauwd en bleef hangen, konden het er maar niet uit krijgen, pfff
Maar goed tis niet anders. Vind het wel fijn wakker worden hoor met zonnetje

Ik moet van allerlei dingen doen, maar merk dat ik niet veel kracht en puf daarvoor heb
Dus ga het maar in delen proberen te doen. We zijn in elk geval weer een dag dichterbij het vooruitzicht dat ik vrijdag lekker in Luxemburg zit.

Ik heb net een rok aan gedaan hoor. Dan maar weer wassen, kweet anders niet wat ik aan moet. 3/4 broek zit in de was. Andere rok wil ik ook mee. En verder heb ik geen 3/4 broek of korte broek ofzo.

Meiden, hele fijne dag en tot later!

Liefs nathalie

Hoi dames!

Ik heb dus net de verloskundige gebeld, en zij durft er niet echt wat van te zeggen. Omdat ik nog maar zo kort zwanger ben, kan het nog zat misgaan. En het is indd wel vreemd dak ineens bijna geen kwaaltjes meer heb. Dus zij gaat overleggen of ik mijn echo iets eerder kan krijgen, maar ze wil het eigenlijk niet doen voor 8 weken.
En het feit dak ook een beetje buikpijn heb soms, kan verontrustend zijn maar dat hoeft niet per se. Ik heb normaal de echo over 4-5 weken dus hoop echt dat het iets eerder kan. Maar daar bellen ze zo nog over terug.

Liefs,

een bezorgde Mitsj

Lieve Mitsj, Ben blij dat je wel ons advies op hebt gevolgd om te bellen.
Hoop dat je snel terecht kunt voor een echo!!!
En probeer je asjeblieft niet te veel zorgen te maken!! Ik weet dat het heel moeilijk is!!! Maar probeer een beetje afleiding te zoeken!!

Nathalie, Lekker hoor naar Luxemburg! Ergens baal ik wel dat wij niet op vakantie zijn geweest maar goed.. einde van het jaar gaan we waarschijnlijk nog een weekje naar mijn ouders dus dat maakt dan een hoop goed.
Voor dat Kyra er was gingen we 3 x per jaar op vakantie dus nu al twee jaar niet... en dat is mager dan :) Onze tijd komt wel weer!

Maike Sanne, Hoop voor jou dat er nog geen rdtjes te bekennen zijn hoor!! Spannend!!
Ik heb inderdaad deze week nog vrij en dan moeten we maandag weer werken.
Begin er ook wel weer een beetje naar te snakken om te werken dus het is maar goed dat ik niet nog langer vrij ben. Het is ook niets voor mij 3 weken vrij!

Bloemetje, (sorry dames alleen bloemetje weet waar ik het nu over heb)
Denk dat ik toch maar eerder heen moet... gaat niet echt lekker zeg maar... ga zo bellen voor een afspraak.....

Vandaag ga ik naar een vriendinnetje in Kampen..... Heb ik echt zo veel zin in. Het is al veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben. De vorige x dat ik naar haar toe zou gaan werd Kyra de avond ervoor opgenomen dus dat heb ik toen afgebeld.
Verder hebben we geen kans meer gehad om elkaar te zien omdat Kyra steeds ziek was enzo en we hebben toch allebei een ander leven. Fijn is nu dan wel dat we beide vakantie hebben dus ook beide de tijd!
We gaan vanavond ook lekker uit eten :)
Nadat ik bij haar ben geweest ga ik nog even langs mijn broer (als ik dan toch onderweg ben) Daar ga ik even op verjaardagsbezoek. Mijn broer was afgelopen zaterdag jarig, maar toen had ik echt geen zin om heen en weer te rijden voor twee uurtjes, dus dat heb ik gezegd en heb gevraagd of ik vandaag mocht komen...
Gelukkig vond ie dat goed.....
Dus als ik jullie niet meer spreek... veel plezier vandaag! En misschien tot vanavond en anders morgen :)

Liefs,

Frieda

Hoi!

Frieda, zwaai je eventjes als je langs mijn werk komt dan  Was gisteren vrij, maar vandaag ben ik er weer. Hihi.. Fijne dag meis!!.

Heb net telefoontje gehad van de VK, en had eerst 14 augustus intake- afspraak en ongeveer twee weken later de echo. Maar heb nu volgende week donderdag 7 augustus om 16.00uur echo-afspraak! Dus ben wel blij  Anders moest ik nog minstens 4 weken wachten voor ik iets wist, en nu maar 1 week. Pfieuw.. Hoop zo dat het goed zit! Maar gelukkig weet ik dat snel nu! Dankjewel dat jullie me zo gepusht hebben om te bellen, anders had ik het niet gedaan denk ik!   Duimen jullie heel hard voor me volgende week?

Liefs,
Mitsj

Mitsj,
Alleen als je terug zwaait!!! Anders is het zo doelloos!! :p
Fijn zeg dat je volgende week al een echo krijgt!!
En natuurlijk duimen we voor je!! Hoop echt dat alles gewoon goed zit.......
Probeer je in ieder geval niet te druk te maken..... !

Liefs,

Frieda

Ohhh super mitsj dat je al eerder recht kan meis!
Frieda heel veel plezier vandaag. Ik heb de was al hangen en de wc   beneden al schoon
Vaatwasser al leeg en weer aan. Dus ben op de goede weg, hihih
Je merkt hier nu al in huis dat het warm is, laat staan als je buiten bent.
Maar vind het wel lekker hoor dit zonnetje. Ben ff een cd aan het maken voor in de auto
Zal dalijk ook nog ff een cd maken die we kunnen draaien als we naar Zeeland & Luxemburg gaan. Want anders krijg ik commentaar van mijn vriend ben ik bang, hihih
We gaan dan namelijk door België en dan hebben we meestal een cd in.
Had mijn lege cd's weergevonden dus nu ff uit puzzelen hoe dat werkt op mijn laptop.

Liefs Nathalie

Hoi,

Mitsj,
wat fijn dat je eerder kan, we duimen dan zeker voor je meid.
ik hoop ook zo dat het goed zit. het blijft die eerste weken altijd erg spannend.

frieda,
goed dat je afspraak gaat maken.

nathalie, heerlijk, het aftellen naar luxemburg.
hoelang gaan jullie?

zo, hier gaat het goed. enkel deze maand het gevoel dat het niet raak is.
een soort voorgevoel, voel ook helemaal niets vreemds,deze maand geen buikpijn, niet moe. en dergelijke.
dus denk dat pil nu misschien na vorige ongi uit mn lijf is. had toen ook zo een rare ongi.
we wachten gewoon weer af.

liefs

Hallo

Zo hang je in je hangmat achterhuis en zo plenst het en vallen er dikke onweersklappen !
Jakkie..
Dus maar weer op de bank met goed boek en de laptop hihi

Hier nog geen rd'tjes te bekennen meiden ! Vanmorgen toen ik in de stad was werd ik ineens weer beroerd, een soort licht gevoel in mn hoofd..
Maar snel naar auto gegaan en naar huis gereden. Eenmaal thuis in bad gegaan en zakte het gelukkig weer af.. raar hoor !

Mitsj.. Goed dat je hebt gebeld ! En mooi dat je eerder terecht kunt.
Je niet te druk maken hoor meis !

Bloemetje.. Dat gevoel heb ik ook bij mezelf ! Weet ook niet precies waarom...

Frieda.. Ik heb ook wel weer zin om te gaan werken hoor !
Hoop dat je een gezellige dag hebt vandaag

Nathalie.. Nog een paar dagen en dan moeten wij je hier missen !!!
Kun je daar lekker gaan ontspannen, heerlijk

Nou ik kruip weer in mn boek ! Gezellige dag nog xxx

Terug
Bovenaan