Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi,
maaike sanne, we zien het wel of het wat word of niet. hihi.
gewoon afwachten,meer kunnen we niet doen, spannend hoor, nog geen rd.
denk je dat je cyclus nu korter is dan anders?

ik duim voor je.

liefs.
x

HOiii

Bloemetje.. Ja waarsch is mn cyclus korter. Ik ben sinds mijn vorige menstruatie aan monnikpeper capsules.   Dit bevorderd een regelmatige cylus.
Ik heb deze maand gebruik gemaakt van ovulatietesten en ik had twee weken geleden mijn ei al !!   Dus dan zou vandaag mijn nod zijn !!
Misschien dat ik er daarom ook wel zo rustig onder ben, dat ik toch zoiets heb van misschien was de ovulatietest niet goed ofo en is het toch rond de 40 dagen
Vandaar ook geen test nu...
Snap je het nog? hahaha

En hoe gaat t bij jou ??

Goedemorgen Dames !!!

Nou ik zal maar metee met de deur in huis vallen ....
Heb de hele nacht wakker gelegen en besloten om te gaan testen en....

.....................Een licht streepje !!.................................

Ben onwijs blij, maar toch ook onzeker... want het is wel heel licht..
hij staat er echt.. de controle streep donker en de ander licht..
Ben ik nu zwanger ???

Nou dames, ik ben er niet eerder dan vanavond weer. We gaan een dagje naar het eiland met mn zwangere zusje en dr man..
Dus k zal me snel omkleden en dan ontbijten en weg..
(zal maar wat extra druifjes eten hihi)

Gezellige dag allemaal !

Dikke zoen Maike Sanne

AAAAAAAHHHHH MAIKESANNE!!!!! SUPER!!!!!
EEN STREEP IS EEN STREEP MEIS!!! IK KAN HET WETEN HIHI!! ALS JE NOG NIET ZOVEEL HORMOON AANMAAKT IS HET EERST EEN LICHT STREEPJE, ALS JE OVER EEN PAAR DAGEN NOG EENS TEST DAN IS HET VAST EEN DIKKE  VETTE  STREEP!
GEFELICITEERD!!! SUPER!!!

Liefs,

Mitsj

Ohhh dankje meid !
Spannend hoor !!     We hadden het beide zo gehoopt en dan het streepje.. wat je eigenlijk toch niet verwacht... SUPER !
Mn man zei al ik heb je in tijden niet zo zien stralen als nu ! hihih

Had jij ook eerst een licht streepje? en heb je daarna weer getest??
(ik ben er vannacht ook twee keer uit geweest te plassen om te checken of ik al rdtjes had.. misschien dat mn urine daardoor niet goed was zeg maar..)

Nou ik ga n echt xxxxxxxx

Nee ik had 's avonds getest, tegen 18.00 uur ofzo, en had een dikke vette streep.
Maar de een maakt gewoon meer hormonen aan in het begin dan een ander. En het scheelt dan ook nog wel dat je twee keer geplast had vannacht denk ik!
En je weet ook niet precies wanneer je NOD was natuurlijk, je dacht gisteren maar misschien is het ook wel morgen of overmorgen ofzo! Maar echt super meis! Je bent sowieso zwanger hihi!

Liefs en een hele fijne dag!

Mitsj

Zo en nu dan nog ff wat anders... moet om half 3 vanmiddag bij de dokter zijn!!
Voel me al een paar dagen zo *#($&*(#$&
En ben verschrikkelijk moe. Nou had ik het hier van de week met bloemetje over en die vond het opvallen dat ik wel heel veel moe was de laatste tijd dus zei dat ik misschien toch even langs de dokter moest gaan. Nu komt dat mooi uit want ik ben de laatste dagen echt beroerd. Heb onwijs buikpijn en ben kotsmisselijk.
Toen ik gister bij die vriendin was heb ik me constant in moeten houden om niet verschrikkelijk over mijn nek te gaan. Vanmorgen dacht ik dat het wel ging tot ik gegeten had.... bah...
Dus toch maar even naar de dokter want vermoed dat ik o.a weer een blaasontsteking heb....
Jullie horen het wel...
Later meer over hoe het was gister enzo... nu eerst even douchen met mijn kleine meisje..

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan