Tuurlijk meld ik hier hoe het bij de dokter was!
Draakje ligt weer op bed.. die was zo sjaggo dat ik zoiets had van... Ga jij nog maar even lekker slapen.
Gister was onwijs stoer, we hebben ontzettend gelachen!! Hebben heeel leuke herrineringen opgehaald (o.a. brieven die wel elkaar hadden geschreven weer gelezen)
Ik had foto's meegenomen van onze vakantie op terschelling 6 jaar geleden. Die zijn zo fout dat mijn papa en mama ze zelfs nooit hebben gezien

Was wel grappig want gister was het ook precies 6 jaar geleden dat we naar terschelling gingen!
We hebben ook heerlijk gegeten en daarna hebben we nog even een terasje gepakt!
Toen was de dag al weer om jammer genoeg maar het was voor ons wel de reden om te zeggen... nooit meer zo een lange tijd er tussen voor we elkaar weer zien.
Volgende week zien we elkaar dus weer, hihi.
Daarna ben ik nog even naar mijn broer gereden voor zijn verjaardag en ben om 10 uur weer naar huis gegaan. Al met al een leuke dag en het was erg gezellig!
Mijn papa belde me nog toen ik onderweg was naar mijn broer.
9 september gaan lief en ik voor geregistreerd partnerschap en mijn paps vroeg wat de dag indeling was. Nou hebben we die niet dus hij had echt zo iets van dat kan niet.
Nu willen ze dus na dat we in het stadhuis zijn geweest ergens koffie gaan doen enzo... (en dat betalen mijn ouders dan) maar ik moet nu met spoed dus een plek verzinnen waar we heen kunnen gaan.... Lekker handig.. Maar wel lief dus we nemen het wel aan!
Mijn mama wil dat paps strak in het pak gaat enzo... GRrr dat wil ik helemaal niet.
Ik wil zelfs niet dat lief in pak gaat. Dus moet nog wel even melden aan mijn ouders dat er een dresscode is.... Vrije tijd en niet anders... dus lekker simpel en niet te netjes... Hoop dat ze het kunnen waarderen. En anders maar niet. Punt.
Zo... Jullie zijn weer op de hoogte...
Dan ga ik nu maar weer even wat nuttigs doen.
Liefs,
Frieda