Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Tuurlijk meld ik hier hoe het bij de dokter was!

Draakje ligt weer op bed.. die was zo sjaggo dat ik zoiets had van... Ga jij nog maar even lekker slapen.

Gister was onwijs stoer, we hebben ontzettend gelachen!! Hebben heeel leuke herrineringen opgehaald (o.a. brieven die wel elkaar hadden geschreven weer gelezen)
Ik had foto's meegenomen van onze vakantie op terschelling 6 jaar geleden. Die zijn zo fout dat mijn papa en mama ze zelfs nooit hebben gezien :)
Was wel grappig want gister was het ook precies 6 jaar geleden dat we naar terschelling gingen!
We hebben ook heerlijk gegeten en daarna hebben we nog even een terasje gepakt!
Toen was de dag al weer om jammer genoeg maar het was voor ons wel de reden om te zeggen... nooit meer zo een lange tijd er tussen voor we elkaar weer zien.
Volgende week zien we elkaar dus weer, hihi.

Daarna ben ik nog even naar mijn broer gereden voor zijn verjaardag en ben om 10 uur weer naar huis gegaan. Al met al een leuke dag en het was erg gezellig!

Mijn papa belde me nog toen ik onderweg was naar mijn broer.
9 september gaan lief en ik voor geregistreerd partnerschap en mijn paps vroeg wat de dag indeling was. Nou hebben we die niet dus hij had echt zo iets van dat kan niet.
Nu willen ze dus na dat we in het stadhuis zijn geweest ergens koffie gaan doen enzo... (en dat betalen mijn ouders dan) maar ik moet nu met spoed dus een plek verzinnen waar we heen kunnen gaan.... Lekker handig.. Maar wel lief dus we nemen het wel aan!

Mijn mama wil dat paps strak in het pak gaat enzo... GRrr dat wil ik helemaal niet.
Ik wil zelfs niet dat lief in pak gaat. Dus moet nog wel even melden aan mijn ouders dat er een dresscode is.... Vrije tijd en niet anders... dus lekker simpel en niet te netjes... Hoop dat ze het kunnen waarderen. En anders maar niet. Punt.

Zo... Jullie zijn weer op de hoogte...
Dan ga ik nu maar weer even wat nuttigs doen.

Liefs,

Frieda

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maike Sanneeeeeee wat goed nieuws meis!!!
GEFELICITEERDDDDDD een streep is een streep meis!
Misschien idd omdat je vannacht al paar keer naar de wc bent geweest dat ie licht is
Gewoon morgen nog eens testen of over paar dagen. Wat echt onzettend fijn nieuws!
Mitsj je bent dus niet meer alleen meis, wie volgd?

Frieda wat goed van je dat je ffies naar de dokter gaat meis.
Wat naar dat je je steeds zo rot voeld! Hopelijk voor een goed doel

Mitsj hoe gaat het in jullie nieuwe huis meis. Al beetje gewend?
Moet er nog veel gebeuren?

Hier geen bloed meer te bekennen. Gisteravond al niet
Vanmorgen met plassen en afvegen ook niet meer.
Heb nog wel ff iets ingedaan, misschien nog wat druppels ofzo
Dit is toch gek meiden? Ik denk dat ik er ook maar testje tegenaan gooi morgen ochtend, hihih. Niet dat ik denk dat ie positief is. Maar meer voor de zekerheid dat ik weet dat ie negatief is, hahah.

Meiden jullie moeten we wat langer missen. Ik blijf een paar dagen langer in Luxemburg. We gaan van donderdag op vrijdag nacht weg, ivm behandeling zeeland waar ik al om 8.00 uur moet zijn. En mijn vriend gaat zondag weer terug. Ik blijf tot woensdag of donderdag. Ben zowiezo voor vrijdag weer terug.

Frieda nu ben ik ff vergeten wanneer jullie voor geregistreerd partnerschap gaan.
Wat lief van je paps dat ie belde. Heb je al koffiedrink locatie bedacht?
Dus jij zou het liefst in hemdje en korte broek daar heen?

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25

jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj
,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  

VK bezoekjes!

Mitsj                ??-??-?? om ??.?? uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Nathalie,

We zullen je missen hoor dat je dan zo lang weg bent!! haha...
Maar we gunnen je het wel om er even lekker tussen uit te gaan.
9 september is onze dag zeg maar.... En nee we hebben nog geen koffielocatie
uitgezocht.. moet eerst vanavond maar eens met mijn ouders bellen want het is niet zo dat hun nu de regie van die dag in handen krijgen want ik weet bijna zeker dat ze nog meer in petto hebben maar dat wil ik gewoon niet, anders was ik wel gaan trouwen.
Beetje dubbel enzo maar het zal wel los lopen!

Mijn mama komt 1 september weer aan op weeze dus moet even kijken of ik die middag vrij kan krijgen om haal op te halen. En we moeten in die week ook nog kleren kopen voor mij voor 9 sept. Dus wordt lekker druk dan!

Denk trouwens dat ik o.a. weer een blaasontsteking heb. Moet zo vaak plassen en het doet ervoor en erna pijn (niet tijdens het plassen) dus ben benieuwd wat de dokter te zeggen heeft. Heb vandaag niet mijn eigen dokter want die is er deze week niet....
We wachten maar af... meer kunnen we toch niet doen.

Ik ga Kyra uit bed halen.. hoor dat ze wakker is..

Liefs,

Frieda

Hoi,

Maaike Sanne,
van harte gefeliciteerd. een streep is een streep hoor. geniet er maar lekker van.

nathalie,
morgen ook maar testje. we denken aan je.
wat fijn dat je wat langer blijft, even lekker genieten, rustig aan doen.
je hebt het denk ik ook wel nodig, geniet ervan meis. je verdient het.

mitsj,
hoe gaat het met jou? nog steeds zo bezorgd? of valt er weer last van je schouders omdat je over een week naar vk kan?

nou, nathalie, ik hoop dat jij, ik of frieda de volgende zijn, haha, allemaal tegelijk hoor.

maaike sanne, het voor jezelf kunnen houden vandaag?

liefs

Wil ik de koelkast schoonmaken, heb ik geen warm water meer
Geeft de cv code L6 aan dat knipperd. Jaaa dan weet je wat je moet doen, hihih
Komt dalijk ff monteurtje langs!

Ben steeds wat aan het rommelen. Ik ga ff een appel pakken, heb alweer honger.

Liefs Nathalie

Haha,
ja, met die code L6, daar heb je als leek lekker veel aan, hihi.
de monteur zal wel weten wat te doen. maar het is wel vreselijk irritant.

ik zit aan de snoeptomaatjes. heerlijk.

straks een verse pizza van ah. heb heel geen zin om te koken, en deze is nog redelijk gezond, zonder die vette kaas enzo. dus dat scheelt weer. hihi, als is gewoon koken nog et beste, maar vandaag en met dit weer echt ff geen zin in.

liefs

Terug
Bovenaan