Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Heb ik ook geen zin in hoor Bloemetje, maar kweet nog niet wat wij eten
Misschien dat het me nog wel in mijn koppie schiet om toch te koken

Hahah nee ik wist ook niet wat L6 was die monteurs ook niet, volgens mij hahah
Maar ik heb weer warm water hoor. Kan misschien aan het onweer van gisteravond hebben gelezen zeiden ze. Of ik hem gereset had. Nee duhhh als ik wist hoe dat moest had ik dat wel gedaan, hihih

Maar nu heb ik eigenlijk niet veel zin meer om de koelkast schoon te maken
Toch maar ff zin maken denk.

Liefs Nathalie

Hoi,

misschien vanavond aan je vriend vragen? want je ging rustig aan doen he meid?
hihi, hier staan we weer hoor, met onze vinger alweer bijna klaar.
nee jij moet doen waarvan je denkt dat het goed voor je is.

haha, ze hadden gehoopt dat je dat eerst had gedaan voor je had gebeld?
ach, je hebt weer warm water, dat scheelt.

liefs

Ik rust ook veel tussendoor hoor. Ben steeds een beetje aan het rommelen.
Als ik me druk ging maken dan had ik al veelllllllllllllllll meer gedaan dan ik nu doe
Dan had ik de was wat er nog ligt weg, En stofgezogen, gedweild, tassen ingepakt, boodschapjes gedaan, voor het eten gezorgd, opgeruimd, bloembakken met dooie bloemetjes leeggegooid, koelkast schoongemaakt, oud papier weggebracht. Nou dan was ik al heel eind gekomen. Heb ik ff pech dat mijn lichaam dat niet wil!!!!

Dus ik ben niet verder dan beetje was opruimen. Vaatwasser leeg halen en weer inruimen en 1 plaat van de koelkast schoon gemaakt met koud water. Ohh ja en het aanrecht afgeveegd. En dat nu het bijna 16.00 uur is. Dan heb ik het toch goed verdeeld over de dag dacht ik zo?

De dingen die ik gewoon in gedachte heb red ik niet, dus zal idd mijn mannetje moeten vragen. En die ziet me aankomen, want echt smerig is het hier niet. Ik zie alleen hier en daar wat liggen, hihih. Geen mens die het opvalt denk.

Maar goed alles wat ik zelf kan doen, dat probeer ik. Valt niet altijd mee om steeds meer weer een middenweg te vinden tussen wat je kan en wil.

Ik heb net lekker aarbeien ijsje gegeten. Ga nu nog ff een plaat van de koelkast doen. Heb besloten dat ik het gewoon in delen ga doen, goed hè

Liefs Nathalie

Nou ik ben er ook weer ff hoor!
Pff wat een huisarts zeg... volgens mij had ze echt zo iets van wat moet ze hier...
Urine is weer getest op blaasontsteking, dat was helemaal goed.
Ook is er een zwangerschapstest gedaan, ook negatief maar ze sluit een zwangerschap niet uit. Moet eind van de week zelf testen. Heb pilletjes gekregen (moet ik nog halen)   voor de misselijkheid en verder kan ik niets anders doen als afwachten.
Ze heeft trouwens ook nog inwendig onderzoek gedaan dat was ff minder zeg....
Leek wel alsof ze heel der hand er in had gedaan

Toen ik thuis kwam reageerde lief heel anders als ik verwacht had... hij zegt.. nou dan doen we einde van de week nog een test en dan zien we wel.... had eerlijk gezegd verwacht dat ie een rol beroerte zou krijgen...... Gelukkig reageerde hij heel lief :)

Ik ga nu ff naar de apotheek die pilletjes op halen...

Liefs,

Frieda

Hoi,

Nathalie,
Super, dat is inderdaad netjes verdeeld. haha, en als jij vind dat er nog wat gedaan moet worden, dan doet je mannetje dat vast wel. jij bent degene die er hele dag op moet kijken, dus volhouden, hihi. komt wel goed.

inderdaad, netjes verdelen over een dag. merk je dat dat goed gaat? dat je je dan wat beter voelt?

frieda,
wat lief van je lief.
dus hij staat er nu ook wel achter zo te lezen, anders had ie vast niet zo gereageerd.
wel fijn hoor, geniet er maar lekker van. hihi.
op welke dag van je cyclus zit je nu?

pff, van zulke huisartsen krijg ik de kriebels, ik heb hier ook eentje, die de vervanging doet van onze eigen huisarts, en daar wil ik echt niet naartoe, onze arts is geloof ik nu op vakantie, wil eigenlijk met me voet gaan, hij doet nog steeds zeer, en lijkt ook niet minder te worden, vandaag zelfs weer wat erger. maar wil niet bij die man, aah, is een duitser die hier al tijd in nederland arts is. brr, nee, voel me niet prettig bij hem.

nou dames, ik ben weer ff uitgeraast. hihi.

liefs

Bloemetje,

Ben ook wel blij dat hij zo reageerde hoor!
En welke dag van mijn cyclys... tja das een goeie. Ik heb gerekend vanaf de x dat ik "ongesteld" werd na het verwijderen van mijn spiraal maar het kan dus zijn dat mijn cyclus nog een beetje in de war is en dus mijn ei eerder heb gehad...maar ja... het is nu gewoon afwachten.... wel raar allemaal!

Jullie hebben het goed voor elkaar met het avond eten... Ik kan gewoon gaan koken straks.. Heel jammer!
Maar ja ik heb zo een meisje waarvan het bekkie altijd open gaat en ik niet wil dat ze nog zo vaak potjes krijgt (al is het wel verdomd makkelijk)

Dus ik ga maar even eten maken... misschien ben ik er vanavond nog even! Ben van plan (ongeacht de warmte) vroeg naar bed te gaan!

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, normaal kook ik ook altijd hoor, maar vandaag echt geen zin in. ook niet in die rotafwas, dus vandaag maar lekker makkelijk. morgen weer gewoon koken. hihi.
makkelijk als je nog geen kinderen hebt, al neem ik dat er dan graag bij hoor, dat dat niet meer kan.

ik begrijp best dat je heel blij bent met zijn reactie.
ooh, dat is dus afwachten, en af en toe keer testen.
ik hoop dat je positieve test in handen krijgt. ooh zou zo leuk zijn.

liefs

Hi Meiden, was ik ook nog ff weer. Ik heb ook gewoon gekookt hoor. Gekruide aardappeltje en kippepootjes. Met komkommer salade, erg lekker!

Ik heb wel alles verdeeld over de dag en nog voel ik me niet okay
Misschien moet ik leren om gewoon 1 ding te doen en dan echt niks
Of langere pauze ofzo. Maar dan denk ik hallo, zo red ik het natuurlijk nooit

Vanmiddag heb ik cola getild wat eigenlijk te zwaar was. En heb nu trekkend gevoel in mijn buik. En zwaar gevoel bij mijn bekken/heupen, heel apart. Zal toch wel weer teveel gedaan hebben dan.

Zo is het steeds een weg vinden meiden. Ligt er ook aan hoe ik me voel op een dag.

Frieda wat spannend zeg meis. Wanneer moest je nog testen? Eind deze week?
Lief dat je mannetje zo reageerde!

Bloemetje wat is er met je voet dan meis? Heb ik iets gemist?

Ik ga rustig aan doen vanavond, ben best een beetje moe. Hopelijk is het vanavond niet zo benauwd boven.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan