Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Bloemetje

Wij eten ook vaak zat nog makkelijk hoor! Maar Kyra kan nu het meeste gewoon mee eten dus dat is wel lekker. Alleen pittige dingen eet ze niet. Dus als wij bv een patatje halen krijgt Kyra ook gewoon een patatje! Verder kook ik eigenlijk altijd want Kyra vind aardappels groente vlees zo ontzettend lekker! En pasta.. dus morgen eten we spagetti.
Ik vind het eigenlijk ook te warm nu hoor maar ja... heb ook af en toe niets geen zin om te koken en dan doe ik het gewoon niet. Dan eten we lekker chinees of wat anders...
Makkelijk moet ook kunnen hoor!

Baal nu best wel dat ik sowieso nog een paar dagen moet wachten met testen... Eigenlijk wijst zo een beetje alles er op dat ik zwanger ben.
Met Kyra teste ik ook erg laat positief dus moet maar een beetje geduld opbrengen!

Maike Sanne, Hoe was je dag?? Heb je je mond een beetje kunnen houden of liep je op wolkjes :)

Nathalie, Nog lekker rustig aan gedaan vandaag? en is je koelkast al schoon?

Mitsj, Hoe gaat het nu met jou?? Beetje kalmer nu je volgende week al de echo krijgt of maak je je nog steeds veel zorgen??

Nou ik ga lekker naar bed nu! Morgen weer een dag!

Slaap lekker voor later!!

Liefs,

Frieda

Hoi hoiii

Jaa ik leef idd op roze wolken !!
Vond het erg moeilijk om niks tegen zusje te vertellen, helemaal omdat het gesprek vaak ging over haar zwangerschap natuurlijk, Maar manlief en ik hebben afgesproken dat we zoiezo eerst een dikke streep willen hebben en de eerste echo
De eerste echo zal rond 10 weken worden dus dan nog wel even wachten..
Manlief is midden sept jarig dus zou super zijn dat we het dan konden vertellen aan iedereen !!
Nu nog leuke manier verzinnen..
Nou ja.. eerst maar afwachten hoe het allemaal komt. Hoop dat alles natuurlijk goed gaat de komende tijd.. Ben eigenlijk best beetje bang nu voor een eventuele miskraam ivm verleden.. Maar k hoop dat allesgoedkomt

Ooohhh Meiden ik hoop zo dat augustus de maand voor jullie is en jullie ook allemaal zwanger zijn !
Ik zelf had echt nooit gedacht dat ik deze maand positief zou testen, echt totaal niet !
Ben er deze maand minder mee bezig gewees en voelde me op zich prima !
Mischien dat dit het toch is???
Geen idee.. doet er ook niet toe haha...
Als jullie t goed vinden blijf ik graag met jullie mee kletsen !

Nathalie.. Lekker dat je langer weg gaat meid, Ik weet niet of ik morgen hier aanwezig zal zijn, dus wens je bij deze alvast en heeeeeerlijke vakantie toe !!! !!
Meid, geniet er giga van!!!!
Laat je nog wel even weten hoe de test ging???

Frieda.. Ohh wel lief van je ouders dat ze dat wilen doen !
Wij hadden ook een drescode haha.. gewoon normaal !   Zwager wilde idd ook in pak maar vond dat zo'n poespas !!     Jullie moeten jullie er goed bij voelen !
Mooi dat je zo'n gezellige avond hebt gehad !
En raar dat je geen blaasontsteking hebt...   Dus volg week weer testen. spannend hoor !!
Als ik jou was zou ik maar rustig aan doen en lekker veel slapen !!!
(moeilijk natuurlijk met kleine Kyra..)

Bloemetje..Goed van je dat je Frieda naar de ha hebt gestuurd !!!
Wanneer is jou nod ook al weer? (sorry ben t ff vergete)

Mitsj.. meid hoe is het ????

Hoi

Nathalie, klinkt erg lekker. wat jullie hebben gegeten.
balen dat je je nog steeds niet erg lekker voelt, ook al heb je het rustiger aan gedaan.

Frieda, ooh nog geduld hebben, wat is dat moeilijk he. zou wel super zijn hoor als je nu al weer zwanger zou zijn. we duimen voor je.

maaike sanne, haha, moeilijk om te zwijgen lijkt me. zeker omdat je zusje ook zwanger is, hoever is zij nu?
had je ook het gevoel dat je deze ronde zwanger zou zijn?
ik heb deze keer ook het gevoel dat ik deze ronde niet zwanger ben/word.
en ben ook veel rustiger nu, dus, dus we kijken rustig aan.
mijn nod is tussen 6 en 9 augustus.

jazzie, hoe gaat het met jou?

ienieminie hoe gaat het met jou?

liefs

Hahaha .. Ik spiek hier af en toe gezellig mee.. en ik zag dat het spannend was met Maike Sanne..
En nu weer met Frieda! O spannend meid. toch leuk als het al zover zou zijn..

Met mij gaat het goed hoor..
Ik ben gestopt met de pil en nu nog vier maandjes wachten.. Spannend..
Ik vind het al spannend om te zien wat mijn cyclus gaat doen de komende maanden.
Ik wil het ook echt even in kaart brengen.
Ben ook begonnen met vitaminen en foliumzuur.. dan heeft mijn lichaam vast de tijd om goed te worden.

Liefs Jazzie

Jazzie... mag ik vragen waarom je nog 4 maand moet wachten??
(misschien heb je t wel eens verteld... maar k weet t niet meer !!)

Bloemetje.. Nee ik had juist het gevoel dat het niet raak was !!
Weet ook niet waarom maar dacht echt dat het niet raak was, wou daarom niet testen.. maar ben gisteravond toch overgehaald en er de hele nacht aan zitten denken...
En dus toch !!
Ben er deze maand ook minder mee bezig geweest.. nou ja... Wel ovutesten gebruikt, maar dat meer om te weten of de monnikspeper capsules aan zouden slaan en ja dus !!
Heb afgleopen week ook veel boeken gelezen over zwanger worden.. zal ze morgen terug brengen naar de bieb en nu boeken lenen over zwanger zijn iihhi..
Wel gek idee hoor !!
Hoop dat het deze ronde ook voor jou lukt meid. en voor de rest natuurlijk ook !!!

Meiden ik ga douchen... me in het zweet gewerkt vandaag.. zoveel gefietst op t eiland dus nu maar lekker douche xxx

Terug
Bovenaan