Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Ik moet niet..
Ik ben eerder van de pil afgegaan omdat ik me er niet lekker op voelde.
Ons zoontje is 16 maanden en we vinden als minimum leeftijdsverschil 2,5 jaar het mooist. (alhoewel als er wat onverwachts gebeurt we er ook blij mee zijn hoor)
en als max.. hebben we dan behoorlijk uitwijk mogelijkheden.. het kan altijd even duren en het kan ook nog misgaan realistisch gezien. Daarom beginnen we al eerder dan we eerst in ons hoofd hadden.(en we kunnen niet meer langer wachten)

We hebben nog leuke dingen in het verschiet waar ik liever niet zwanger in ga.. waaronder nog een vakantie in oktober... En er zijn nog wat redenen die ik liever voor mezelf hou.

Maar ik ben wel benieuwd want vind het wel fijn om te zien of mijn cyclus gelijk regelmatig is.

Liefs Jazzie

Goedemorgen!

Hier is Mitsj weer

Ik ben inderdaad al een stuk geruster, dat ik volgende week donderdag een echo heb ipv over 4-5 weken!
En ik moet stiekem bekennen, ik zit vandaag op precies 6 weken en ik ben best misselijk al 2 dagen achter elkaar. En ik val elke avond tegen half 8 in slaap op de bank, en wordt dan pas om 21.30 weer wakker zo'n beetje. Dan geef ik gauw de hondjes eten, haal de was binnen en ga lekker op bed liggen. Ben echt heel erg moe.. En gisteren  wilde ik het mandje met aardappelen en uien van de kast tillen en toen was ik heel erg duizelig.. Dus toch wel de hoop dat het goed zit nu hihi
Maar de druk is er nu ook af omdat ik die echo volgende week al heb! Dus dat is wel fijn. Zit hier alleen op mn werk, en moet echt heel diep ademhalen om niet te gaan kokhalzen of om over te geven haha.

Frieda meid!!! Ik hoop zo dat je weer zwanger bent! Symptomen lijken er wel op! Spannend hoor! Ff geduld bewaren, en ik hoop echt dat je snel goed nieuws hebt!

Maikesanne, kun jij het al een beetje geloven??Ik vond het zo onwerkelijk toen ik net positief getest had! Wanneer ben jij uitgerekend volgens internet? Echt supergaaf!

Bloemetje: Morgen jullie hondje ophalen! Echt superschattig zeg!! Ik hoop vlug meer foto's te zien, als jullie hem hebben!

@Nathalie: Rustig aan doen meis! Je moet niet alles tegelijk willen doen he! Je moet goed om je lichaam en om jezelf denken! Snap dat dat niet makkelijk is altijd, maar je moet goed voor jezelf zijn hoor!

Nou.. Ik ga weer ff aan het werk!

Liefs!
-x- Mitsj

Goedemorgen meiden,

Zo hey wat er is hier nog gezellig gekletst! Ik moet het nog ff allemaal terug lezen hoor. Maar wou jullie ff laten weten dat mijn temperatuur eindelijkkk gedaald is na 36,58 en ik toch ff testje heb gedaan ivm zekerheid voor behandeling bij osteopaat van morgen en deze was uiteraard Negatief!

Dalijk heb ik therapie zwemmen en dan is eigenlijk de ochtend alweer voorbij. Thuis hier nog de laatste dingetjes doen, de laatste was anders moet ons mam dat doen, cadeautjes inpakken want mijn schoonmams was vorige week zaterdag jarig en de spullen in de tas doen. Ligt al allemaal klaar, maar moet er nog wel ff in hè kan natuurlijk niks vergeten, hihih.

Misschien kom ik eind van de dag nog wel ff buurten of vanmiddag ofzo als ik ff rustig zit, hihih. Gaan vannacht namelijk om 3.15/3.30 uur weg omdat ik om 8.00 uur die behandeling heb. En daarna heerlijk door naar Luxemburg waar ik tot woensdag of donderdag blijf. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Meiden ik ga nog ff lezen, tot strakkies

Liefs Nathalie

Tuurlijk mag je hier mee blijven kletsen Maike Sanne. Je moet zelfs een beetje, anders gaan we je missen.

Mitsj wat fijn dat je kwaaltjes heb nu. Word je er alweer zat van, hihih. Tis ook nooit goed hè. Fijn dat je volgende week de echo hebt meis, dat geeft wat rusg hè.

Jazi welkom hier je mag best alvast ff mee kletsen hoor. Frieda klets ook al een hele tijd met ons mee. En is nu misschien wel zwanger. Zou fijn zijn meis!

Ik ga nog ff dommelen en dan mijn badkleding aandoen. Heerlijk ff zwemmen dat is alweer 1,5 week geleden dus zal ik best wel vernemen denk. Het bad was dicht voor onderhoud. En was eigenlijk de afgelopen 3 weken alleen open voor therapie zwemmen. Ik had wel veel vaker heen gewild met dit lekkere weer, maar ja.

Meiden ik kom vandaag nog wel ff doeiiiiiiiiiiii zeggen, hihih

Liefs Nathalie

Goedemorgen!!

Eindelijk goed geslapen, Niet lekker maar wel een beetje uitgerust. Ben wel benieuwd voor hoe lang maar dat is een zorg voor later. Heb al lekker een was in de machine zitten die ik lekker buiten ga hangen straks (dan nog 4 te gaan).
Afwasmachine leeg gehaald dus ben vanmorgen al weer goed bezig.

Mitsj, Fijn dat je wat minder bezorgd bent!! Stress is niet goed voor de beebie..!!

Bloemetje, Nog 1 nachtje :) ben je er al helemaal op voorbereid?? hihi

MaikeSanne, Je moet hier blijven!! hihi... tuurlijk mag je ook naar het zwanger zijn forum enzo maar hier kan je toch ook gewoon blijven kletsen als je zwanger bent??? je wordt niet in ene verbannen ofzo!
Goed van je dat je je mond heb kunnen houden, ik had het niet gekund!!

Nathalie, Lekker ff zwemmen... Heerlijk hoor! Zeker met dit weer!!
En kalm aan hoor vandaag... na je vakantie is er ook nog gewoon tijd om je ding te moeten doen!

Jazzie, Het is inderdaad spannend allemaal hoor... Weet zelf niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken.
De dokter probeerde me gister ook nog even uit te leggen dat als je geen anticonseptie gebruikt, je zwanger kan raken... Goh echt?? Enige wat ik nog uit kon brengen was dat ik niet zo naief ben en dat ik een dochter heb dus dat ik weet hoe dat werkt...ppffff
Goed van jullie dat jullie nog kunnen wachten. Als ik eenmaal wat in me kop heb dan komt dat er echt niet uit en dan wil ik   het NU.
Maar ja... zo werkt het natuurlijk niet altijd!

Ik ga nog ff met de was bezig!!

Liefs,

Frieda

hoi,

mitsj, wat fijn dat de klachtjes weer terug komen, en dat je weer wat meer gerustgesteld bent.
ik heb sinds vandaag beetje buikpijn, en gevoel of me maag af en toe rondjes draait.
sommige geuren stinken, haha, maar ja, ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word.
verder heb ik geen klachten, voel me wel super nu.

nathalie, geniet ervan meid, van je daagjes in luxemburg.
en succes met de behandeling morgen. balen dat je negatief teste, lijkt erop dat het dus een gewone ongi is geweest. wel een vreemde.

maaike sanne, hoe voel jij je? al klachten nu?

jazzie, ook jij lekker kletsen hier hoor.

frieda, haha, goh echt, kan je zwanger worden als je geen anticonceptie gebruikt.
dat wist ik niet hoor. Goh, zo dom zijn vrouwen niet hoor.
Wat een stomme reactie van dr.

ik ben helemaal klaar voor de hond. alleen nog ff voer halen, en dan is alles klaar.
ik kijk er zo naar uit.

gister toen we gingen kijken, toen was ik tegen die mensen waar ze nu zijn aan het praten, hij hoorde me, en kwam meteen aangerend, haha, me vriend stond echt te kijken, wat is dit joh, hahaha, hij was geloof ik beetje jaloers, telkens ik hem terug zette begon hij erg te janken, bij vriend niet. hahaha, hij kent me al. heerlijk. dat vind ik wel erg prettig.

nou dames, ik ga ff door dorp heen lopen.
liefs

Zoooo lekker ff met mijn voetjes op de bank. Had de overgordijnen van de kamer dichtgedaan gisteravond en vanmorgen dacht ik die laat ik lekker dicht en nu is het hier lekker koel in huis. Dalijk nog ff laatste wasje doen. Ideaal met dit weer, droogd lekker snel. Heb al heel veel dingen klaar liggen voor de vakantie.

Toen ik terug kwam van zwemmen ff langs de supermarkt gegaan Lasagne gehaald voor vanavond. Lekker makkelijk in de oven en smullen maar. Kan ik het gasstel dalijk helemaal schoon maken, en die hoeft lekker de komende dagen niet gebruikt te worden. Mijn schoonpaps kookt altijd, dus hoef alleen maar aan te schuiven, echt heerlijk vooruitzicht. 's Morgens als we onze tent uit komen lekker ontbijtje, kopje thee, eitje erbij! Morgen om deze tijd lig ik gewoon lekker op mijn ligbedje voor de tent te zonnen! Ohhh ik wil NU al, hihih. Ben de uren al aan het aftellen. Nog maar 14 uur, hihih. De laatste nachten slapen we pas heel laat omdat het zo benauwd is boven. En we gaan tegen 3.15/3.30 uur weg vannacht dus dat gaat wat worden. Ach we kunnen desnoods ook afwisselen met rijden. We zien het wel, gaat vast wel goed komen. Vanavond niet meer een raam open anders gaat de kat er van door en dan moetn we die weer zoeken. Heb ik geen zin in! Gebeurd me geen 2e keer!

Hier nog ff wat ditjes en datjes doen. En ook wel lekker genieten hoor meiden. Dacht vanmorgen ships wat moet ik nu weer aan. Hele luchtige rok uit de kast getrokken. Ach ben toch thuis wat maakt mij het uit. Ik denk soms veel te moeilijk. Als je ziet hoe mensen er in de supermarkt soms bij lopen, hihih

Bloemtje wat lief zeg dat Buddy al een beetje aan je gewend is. Heellll veel plezier morgen als jullie hem ophalen.

Frieda fijn dat je wat beter geslapen hebt meis. Dan kan je er veel beter tegen allemaal hè.

Ik ga eens ff de was aanzetten, gaat niet vanzelf schoon hè.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Is zeker fijn om te zien dat hij blij is als ik eraan kom.
haha wat ook opviel, als me vriend hem vasthad was hij wat onrustig, als ik hem weer overnam dan was ie gelijk helemaal rustig, en ging ie lekker bij me liggen.
ooh wat voel ik me goed dan. heerlijk.
hihi. ik ga genieten hoor, nog 24 u. dan halen we hem om. haha rond deze tijd lig jij in de zon, rond deze tijd heb ik me hondje, heerlijk he.
allebei iets om erg naar uit te kijken,

ik voel me vandaag beetje beroerd. buikpijn, niet erg, maar wel aanwezig, en net voelde ik me ff beroerd toen ik wat eten wilde. maar ja, warme weer wss.

liefs

Terug
Bovenaan