Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi jazzie,

kan je gelijk in hebben hoor.
maar ik hou ook erg veel van de hond hoor, hihi, hij is me ook erg lief. en weet natuurlijk niet hoe het is met een kind, hihi. maar denk dat het beetje te vergelijken is.
maar dat zien we dan wel.

lekker, patat en shoarma. heerlijk.
fijne avond, en welterusten alvast.

liefs

Zo, Nog even snel een berichtje van mij voor ik ga slapen!!
Met de tepel gaat het goed... zolang er geen dingen worden verstoord zeg maar... dus niet even mijn bh goed doen want dat doet auw!!
Vanavond lekker bij vrienden gegeten! Was echt onwijs gezellig!
Kyra had vandaag haar dag echt niet want nadat ik haar vanmiddag om 2 uur uit bed had gehaald lag ze er om half 6 (lang leve het campingbedje) al weer in... thuis hebben we haar gelijk weer op bed gelegd en ging gelijk weer slapen.... Zal wel ergens last van hebben... ze heeft in ieder geval geen koorts!
Heb net nog even aardapppels geschilt voor morgen dus dat is ook al lekker gedaan en ga zo nog even douchen. En dan lekker slapen want morgen begint het echte leven weer!

Bloemetje, Maak je niet te veel zorgen of je het wel goed doet... Jullie moeten allemaal wennen en uiteindelijk zal het wel los lopen!!

Jazzie, shoarma met patatjes.. lekker en makkelijk toch!!
Hoe oud is je zoontje ook al weer??? was toch 15 maanden???

Nou meiden!! Slaap lekker en morgenavond ben ik weer van de partij!!

Liefs,

Frieda

O echt een avond met vrienden .. heb er ook wel weer zin in..
We gaan over 2 weken een weekend weg.. ook lekker .. Mijn zoontje gaat mee hoor.
Hij is trouwens 16 maanden inmiddels.

@ bloemetje.. ik bedoel ook niet dat je niet van je hondje houd.. helemaal niet..
Maar als je nu de liefde voor je hondje pak.. dan wordt die voor je kindje nog 10 keer zo sterk! dat is positief bedoeld.

Liefs Jazzie

Hoi!

@Fritz, is Kyra misschien ziekjes ofzo? Hoe voelt ze zich vandaag? En hoe is het met je tepel? Al wat minder pijnlijk? En wanneer ga je testen meis?

@Bloemetje, heb je wat beter kunnen slapen? Hoe gaat het met Buddy vandaag? Hoop dat hij zich goed gedraagt bij de buren :)

@Maikesanne, kun je een foto voor ons maken van het ledikantje of niet? Ik ben erg benieuwd!

Hier gaat alles goed, heb gelukkig redelijk goed geslapen, al was het wat kort. Maar had al 3 nachten superslecht geslapen, dus dit was al heel wat!
En ben best veel misselijk, kan bijna nergens meer tegen.Heb helemaal geen trek in eten, en krijg alles maar met moeite weg.
Gelukkig krijg ik donderdag mijn echo, dan weet ik hopelijk waar ik het voor doe :)
Zit hier op mijn werk ook met de knoop van mijn broek los, ik krijg hem niet dicht want dan krijg ik echt veel buikpijn. En niemand die het ziet, want heb een shirt aan waarvan de boord precies op mn knoop valt hihi..

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Mitsjie

Nou ben ik ook ff hoor! Heb nu pauze en er is niemand om mee te kaarten dus ben op mijn plek blijven zitten...Dus kan nu al even reageren.

Heb vanacht weer onwijs slecht geslapen... weet echt niet wat dat is hoor maar het breekt me wel op!
Met Kyra lijkt het weer wat beter te gaan, gelukkig. Ze was gister echt niet lekker!
Met mijn borst gaat het op zich ook wel, af en toe flinke steken er in maar dat zal wel met de genezing te maken hebben!

Mistj, Spannend he, donderdag de echo... Ben echt benieuwd :)
Ga je em nog inscannen en hier neerzetten???
Je bent wel nieuwsgierig he over wanneer ik ga testen :p
Ik voel me nog steeds niet geroepen om te testen dus nog niet... als de tijd daar is horen/zien jullie het :)

Jazzie, Ga je met reden een weekendje weg of gewoon om even lekker weg te gaan?? Wij gaan regelmatig een avondje weg naar vrienden of naar het theater ofzo.
De ene keer gaat Kyra mee de andere x slaapt ze bij de oppas.
Komende zaterdag slaap ik bij mijn broer en ga ik lekker stappen. Kyra en papa blijven dan thuis.... Heerlijk zo een frieda avond.. Kijk er al naar uit :)
En volgende week vrijdag gaan we naar tarzan dus dan slaapt Kyra bij de oppas..
Heerlijk nog een eigen leven :)

Bloemetje, Hoe gaat het nou met buddy??? En natuurlijk met jou??

Nou ik ga nog even van mijn pauze genieten,.....

Liefs,

Frieda

Hallo allemaal!
Daar was ik weer! Lekker bruin en uitgerust! En mijn hemel, ik ben even 2 weken weg en ik heb een heleboel gemist geloof ik! Want toen ik weg was was Maike Sanne nog niet zwanger! WAT SUPER! Gefeliciteerd!
En Fritz heeft geloof ik niet echt haar dagen, heb niet helemaal bijgelezen, maar hou vol meid.
En Bloemetje, een pup! Wat leuk zeg! Hoe heet hij/zij? Kon ik in de verhalen niet vinden....Maar kan ook zijn dat ik er overheen heb gelezen hoor...
Ik ga weer zoetjes aan beginnen met meelezen en jullie op de hoogte houden, want.... morgen moet ik ongesteld worden en daarna slik ik geen pil meer! HOEZEE!! Spannend!! Er vanuitgaande dat ik een 28-dagen cylcus heb ( ik help het me hopen...) dan is mijn NOD 2 september... Ik vind het zo ontzettend spannend! Maar ik ga er niet vanuit dat het direct al raak is hoor, zoveel verbeelding heb ik dan ook weer niet! Maar gewoon het idee... Meiden, ik ga de auto uitruimen ( schandalig...eerst mailen en dan pas zooi opruimen, ben ook pas sinds gister thuis...) en tot gauw mails!
Liefs, Piekerbol

Oei! En ik zie nu dat Frits ook spannend heeft!! Ik zal voor je duimen hoor! En Mitz, ook zwanger!! Gefeliciteerd! Gossie, wat leuk allemaal!
En nu ga ik echt wat doen!
Liefs, Piekerbol

hoi,

piekerbol,
wat fijn datje weer terug bent, fijne vakantie gehad?
hier gaat het goed. enkel erg moe(maar komt door hond denk ik) is toch ff wennen.
hij is best braaf. haha.
vandaag zei collega tegen iemand die net terug is van vakantie, eva heeft een baby.
zegt ie, ben je zwanger, kzeg nee, heb een pupje. haha zegt die collega, nu nog niet zwanger he, eerst maar eens je hond onder controle hebben. hihi.

ik ga proberen om voor deze hele week iemand te zoeken die om tien uur eventjes hierheen wil komen,om hem buiten te laten, en tijdje met hem te spelen, zodat hij niet zolang alleen zit.
hopelijk vinden we voor alle dagen iemand. want wil niet dat deze lieverd helemaal overstuur raakt en hele buurt bij elkaar jankt. en ja, je bent er zelf niet, dus dan hoor je het niet. vind het erg moeilijk hoor, om hem achter te laten.

frieda, gelukkig gaat het alweer beter.
buddy is erg braaf geweest bij de buren.
hij is samen met de andere hond de polder in gegaan en hebben daar lekker gespeeld.
erg fijn dus dat het kon samen met de buurvrouw.

maaike sanne, hoe voel je je vandaag?

ik voel me al paar dagen minder lekker, buikpijn, echt helemaal onder in me buik.
af en toe misselijk. vanmorgen op me werk met het eten(het werken dus) af en toe misselijk, was kip kerrie, en gatsie, als ik er dichtbij kwam haha. dan rook het niet zo lekker.

maar ach, we zien het zaterdag wel.
vind het erg spannend. heb nod berekend op zaterdag, is een cyclus van 29 dagen dan, maar kan dus ook al donderdag zijn, als hij 27 dagen is. heb ook geen eisprong gevoeld. dus we wachten lekker af.

liefs

Terug
Bovenaan