hoi,
piekerbol,
wat fijn datje weer terug bent, fijne vakantie gehad?
hier gaat het goed. enkel erg moe(maar komt door hond denk ik) is toch ff wennen.
hij is best braaf. haha.
vandaag zei collega tegen iemand die net terug is van vakantie, eva heeft een baby.
zegt ie, ben je zwanger, kzeg nee, heb een pupje. haha zegt die collega, nu nog niet zwanger he, eerst maar eens je hond onder controle hebben. hihi.
ik ga proberen om voor deze hele week iemand te zoeken die om tien uur eventjes hierheen wil komen,om hem buiten te laten, en tijdje met hem te spelen, zodat hij niet zolang alleen zit.
hopelijk vinden we voor alle dagen iemand. want wil niet dat deze lieverd helemaal overstuur raakt en hele buurt bij elkaar jankt. en ja, je bent er zelf niet, dus dan hoor je het niet. vind het erg moeilijk hoor, om hem achter te laten.
frieda, gelukkig gaat het alweer beter.
buddy is erg braaf geweest bij de buren.
hij is samen met de andere hond de polder in gegaan en hebben daar lekker gespeeld.
erg fijn dus dat het kon samen met de buurvrouw.
maaike sanne, hoe voel je je vandaag?
ik voel me al paar dagen minder lekker, buikpijn, echt helemaal onder in me buik.
af en toe misselijk. vanmorgen op me werk met het eten(het werken dus) af en toe misselijk, was kip kerrie, en gatsie, als ik er dichtbij kwam haha. dan rook het niet zo lekker.
maar ach, we zien het zaterdag wel.
vind het erg spannend. heb nod berekend op zaterdag, is een cyclus van 29 dagen dan, maar kan dus ook al donderdag zijn, als hij 27 dagen is. heb ook geen eisprong gevoeld. dus we wachten lekker af.
liefs