Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedenavond :D

Pffff wat was het saai vandaag zeg! Niemand op kantoor dus niemand om ff lekker mee te ouwehoeren... Jammer was dat! Ben blij dat morgen mijn collega er weer is want dat is toch een stuk gezelliger....
Kyra vond het vandaag weer helemaal leuk op het kdv!!
En ze doet daar ook nog maar 1 slaapje... kleine meisjes worden groot :-(
Ze ligt nu al weer bijna een uur op bed want ze was helemaal kapot. Ook zij moet natuurlijk weer even wennen aan dit ritme.....
Ben nu mijn haar weer aan het kleuren... Hoop dat het wat wordt en anders loop ik een tijdje voor lul... hihi

Piekerbol, Fijn dat je weer terug bent :)
En nu bijna voor het eggie, spannend hoor!!

Bloemetje.... goed zeg dat buddy het de hele nacht heeft vol gehouden, en dat hij zich zo goed heeft gedragen... je geduld wordt beloond :)

Ben trouwens vandaag al de hele dag misselijk, echt niet leuk meer!! EN was ontzettend moe op mijn werk!!
Zal ik morgenochtend maar een test doen???
Wordt nou wel erg spannend hoor.....

Liefs,

Frieda

hi,

frieda,
fijn dat het weer fijn was om te werken. weer een ander ritme, altijd thuis zitten is ook niks he.
en wat fijn dat kyra het helemaal naar dr zin had op kvd. super.

misschien toch de test doen. wie weet.

als jij je misselijk voelt, wat voor gevoel heb je dan? ik voel me ook al paar dagen niet echt lekker. steekjes onder in me buik, net boven schaamstreek, en zware maag af en toe. maar toch gevoel dat ik eind van de week ongi word.

liefs xx

Jammer dat het saai was Frieda..
Klinkt allemaal leuk wat je gaat doen.. Tarzan en Stappen.

We gaan eigenlijk niet vaak weekendje weg.. Maar ik laat mijn zoontje nog wel eens bij mijn mannetje achter om dan samen met mijn mams te gaan shoppen.
Ook heerlijk!!

Wat ik het ergste vond die eerste tijd dat ik zwanger wilde worden van mijn zoontje.. is dat ik van alles voelde.. en dan niet zwanger..

maar het is goed gekomen.. ik vrees voor deja vu's als we weer gaan beginnen.

Liefs Jazzie

Hallo meiden!

Hier weer eens een berichtje van mij...
Nja helaas net mn rd-tjes gekomen
Eerder dan verwacht.. maar voelde het wel al een beetje aankomen, pijn in mn buik..
Maar was net echt maar 1druppeltje.. Dus hopen dat het misschien verder uitblijft, en het een innestelingsbloeding is... Iemand hier ervaring mee?
Nja ik zal het snel genoeg weten of het dorozet... ga uit van wel .

Ik weet dat de kans klein is, dat het de eerste ronde meteen raak is...
maar viel toch even hard op mn dak... Baalde echt!
Nja nu maar op naar ronde 2... en hopen dat ik nu meer geluk heb..

Ben blij dat het van8 goed ging met buddy .
Hopelijk houd hij dit zo vol elke nacht hihi!

Frieda spannend zeg!!!
Hou je ons op de hoogte??
Ik ga heeeeeel erg voor je duimen!
Voor jullie allemaal trouwens!!

Nja tot snel...
Ik ga zo eens berekenen wnnr mn nieuwe NOD zal zijn...

Liefs van Ieniemienie

ienieminie,
balen dat je ongi bent geworden, niet fijn.

jazzie, af en toe shoppen met je moeder. wat fijn.
zijn momenten waar je heerlijk van geniet.

hier nog misselijk, geen idee waar het van komt, gevoel dat het niet raak is.
dames, vriend en ik hebben besloten, dat als ik het weekend ongi word, dat we weer even gaan wachten met zwanger worden.
het opvoeden van me pup valt me nu even zo zwaar. dat ik daarmee wil wachten. wil er op en top van genieten.
het valt me nu best zwaar omdat we moeten werken, maar hij eigenlijk nog niet alleen kan blijven. ik ga proberen vrijdag vrij te krijgen, vriend donderdag.
en vandaag komt om tien uur schoonvader hem uitlaten en met hem spelen.
morgen een collega van me vriend, maar denk dat ie als ze weg zijn erg gaat janken, dus misschien maar lief vragen of ze tot twaalf uur willen blijven.

ik ben helemaal verrot, helemaal moe, word gek van mezelf.

liefs

Goedemorgen,

Ff snel een berichtje want moet zo echt weg naar het kdv om Kyra weg te brengen en dan te werken!
Vandaag wordt het een stuk gezelliger dus dat valt weer mee!!
Heb een hoop bij te kletsen met mijn collega dus zal wel niet veel aan werken toe komen :)

Bloemetje, Het komt allemaal wel goed met Buddy. Vertrouw mij maar.. het is echt een kwestie van tijd! En misschien is het wel een goed idee dat jullie het zwanger worden voor nu op een laag pitje zetten! Je weet het nooit!

Ieniemienie, Jammer dat je ongie bent geworden zeg!!
Tis natuurlijk veel leuker als je een positieve test in handen hebt!

Jazzie, Wij doen best veel qua uitgaan enzovoort.
We gaan regelmatig uit eten, naar theater en dat soort dingen. Echt stappen doen we eigenlijk niet meer maar goed... daar hebben we eigenlijk niet heel veel behoefte aan.
Ja ik wel dus ik ga ook nog wel eens stappen zoals a.s. zaterdag!!

Ik wou eerst vanmorgen testen maar mijn gevoel zei dat het nog te vroeg is dus wachten we nog ff...
En nu ga ik echt weg!!

Tot vanavond,

Veel liefs,
Frieda

Goedemorgen allemaal!

@Ieniemienie: Jammer dat je ongi bent geworden meid! Maar kop op, en op naar de volgende ronde!!

@Fritz: Goed dat je je in hebt kunnen houden met testen! Elke dag die je langer wacht, heb je op zich meer kans dat het positief is natuurlijk! Maar je houdt ons wel in spanning hoor, hihi! Hoop dat je het vandaag meer naar je zin hebt op je werk!!

@Bloemetje: Hoe is Buddy de nacht doorgekomen vannacht? Het is misschien inderdaad wel fijner om het zwanger worden op een laag pitje te zetten, is goed voor jullie en kunnen jullie je wat meer op de eerste tijd met Buddy blijven focussen. Gewoon lekker klussen als je zin hebt, dan zie je het vanzelf!

@Jazzie: Hihi, dat ken ik ook! Toen ik nog niet zwanger was, voelde ik elke maand vanalles en dacht ik dat ik zwanger was. Zoals je bij de opening van dit topic kunt lezen, wist ik de laatste ronde echt zeker dat ik niet zwanger was, en toen bleek ik toch zwanger te zijn!! Hihi :)

Nou dames, nog 2 dagen en ik krijg mijn eerste echo! Heb al vrij geregeld op het werk, en vriendlief ook! Schiet nou al haast in de zenuwen, maar moet toch ff geduld hebben! Hoop zo dat het goed zit,, Brrr,,,
Ik ga weer aan het werk! Fijne dag allemaal!

Liefs,
Mitsj

hoi dames.

dank je voor jullie lieve reacties.
inderdaad ff op laag pitje zetten. hopelijk komt het dan goed.
ben thuis gebleven, voel me zo beroerd, gevoel dat ik zo boven toilet hang, en erge last van mn darmen, dus denk dat ik een buikgriepje te pakken heb.
ook aantal collega's ziek geweest laatste weken, dus zou best kunnen.

buddy heeft vanacht weer twee keer aardig gejankt.
eerste keer heb ik hem buiten gezet, toen deed ie netjes wat. tweede keer ook buiten gezet, toen deed ie niets, weer in bench en blijven zitten tot ie sliep, werd twee uur later weer wakker.

heb hem nu in bench zitten, vanaf 8 u. hij heeft van vijf tot acht los kunnen lopen. dus nu moet ie tot ongeveer kwart voor tien blijven zitten. als ie jankt moet ik proberen om boven te blijven. hoop dat dat goed gaat. zet hem dan rond elf uur er weer in, tot half 1.
en zo gaan we dat komende week proberen met mensen die langs komen om ff met hem te spelen, in de vakantie gaan we proberen om hem vier uur alleen te laten.

hopelijk gaat dit goed, we duimen ervoor.

liefs

Terug
Bovenaan