Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemorgen !!

Ohh Bloemetje.. Eva? hihih... Wist ik nog niet hihih...
Balen dat je je niet lekker voelt !! Dan maar rustig aan vandaag hoor!!
Misschien idd een goed idee om jullie eerst op Buddy te focussen, maar...
Denk dat het je al tegen gaat vallen om er niet mee bezig te zijn.. Zou je dat afgelopen maand ook niet? hihih.. ik spreek uit ervaring.. Zou er deze maand ook minder mee bezig zijn hield het 3 dagen vol om hier niet te komen en er minder aan te denken maartoen toch maar besloten om ovutesten te gebruiken en hiih... zie t resultaat !
Wanneer is je nod ook al weer?(sorry vergeten..)
Spannend hoor !!   K blijf duimen !!

Frieda.. Leuk een uitje ! Heerlijk, mooi vooruitzicht hoor

Ieniemienie.. Balen dat je ongi bent geworden zeg !   Maar... nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar denken...

Mitsj.. Jaaa nog twee dagen en dan de echo !!!   Ben je dan 8 weken???
Ik kan ook echt niet meer wachten, over twee weken de eerste afspr bij vk en dan afspraak maken voor echo.. Heb zoiets van krijg dan de verwijsbrief voor de echo mee voor zh maar kan nu toch wel vast de afspraak maken?? Dan kan t maybe meteeen erna wel !! Dus zal vd week de vk toch maar even bellen om te horen of dat mogelijk is. Want voor manlief is het moeilijk om vrij te krijgen zo tussendoor, ze hebben het ontzettend druk op t werk en dan kan ie beter 1 keer vrij dan wanneer ie twee keer er een uur tussenuit moet !   Maar geloof dat de echo hier ook savonds kan.. dus maar even horen hoe en wat..

Hier eerste werkdag gister weer gehad. Was gister ochtend giga misselijk, had echt zoiets van o jee hoe moet ik nu werken !   Maar het zakte gelukkig weer wat af,
heb verder hele dag nog een misselijkheidsgevoel gehad en nu ik dit typ ook weer !
Gelukkig eerder van bed gegaan zodat ik nog 3 kwartier heb om lekker rustig op e bank te zitten... snel snel moet nu maar niet..
Ga trouwens zo zelfs op de fiets naar t werk haha ! Al heel lang niet gedaan maar moet blijven bewegen he hiihh...
Gisteravond heb ik mijn beste vriendin van onze zwangerschap verteld   Ze was giga enthousiast ! Zij was ook de enige die wist dat we er mee bezig waren en ze smste me nog van ik heb niks gehoord van je nod... dus,..... toch ???
Hahh dus kon er eigenlijk niet om heen, wou ook nie liegen Maar ze houd het voor zichzelf, want wil nog niet dat anderen het weten, ook niet zusje en ouders enz.
Eerst de echo maar !!

Nou dames, weer een update vanuit Friesland waar he zonnetje lekker schijnt !
Heb weer nieuwe muziek op mn mp3 gezet dus zal m schoenen aan doen en thee opdrinken en dan die kant op !
Kom vanaaf wel weer ff "buurten"   hihi..

Gezellige dag/werkse en beterschap Bloem !! xx Liefs xxx

hoi,

maaike sanne, inderdaad.
maar hou het liever verborgen hier, dus liefst enkel bloemetje alsjeblieft?

ik voel me zwaar klote. eccht niet normaal. ik heb er vandaag beetje spijt van dat we aan de pup zijn begonnen, heb me denk ik niet goed genoeg voorbereid. ik word echt gek, maar denk dat dat vooral is omdat ik het balen vind voor mn buren dat gejank.
vind dat echt niet prettig.

mijn nod is tussen 7 en 9 augustus.

liefs

Hoihoi!

Bloemetje: Meis geen spijt hebben hoor! Ik snap dat je krankzinnig wordt van dat gejank en geblaf, maar je moet je ook inleven in het hondje! Die is nog maar een paar dagen bij jullie. Hij kan zich nu nog zijn moeder herinneren, en zijn broertjes en zusjes en het hokje waar hij eerst zat. Ineens komt hij in een vreemd huis, met vreemde mensen, alles ruikt anders, zijn broertjes en zusjes zijn weg en hij moet in een bench. Ik zou ook gaan gillen denk ik hoor! Gewoon een kwestie van geduld hebben. Geef hem elke keer wat lekkers als hij in de bench moet, en als jullie volgende week vakantie hebben dan begin je gewoon met goede alleenblijf- en benchtraining. Dan is hij er zo aan gewend. Maar jij bent nu al niet lekker, en dan is alles snel te veel denk ik. Gewoon even volhouden meid! En als het echt te erg wordt, dan haal je hem er toch lekker uit en laat je hem bij jullie slapen? Of je zet de bench boven neer, dan heeft hij minder prikkels en is hij 's nachts ook bij jullie. Toch weer 8 uurtjes extra dat hij bij jullie is. Bij mij werkte dat ook heel goed.

Maikesanne: Ik ben donderdag 7 weken, maar ik heb gevraagd of ik niet eerder een echo kon krijgen he.. Ik maak(te) me heel veel zorgen omdat ik ineens geen zwangerschapsverschijnselen meer had en vaak is dat een slecht teken. Ben soms wel misselijk, maar niet alle dagen. Vandaag weer helemaal niet bijv. Dus vandaar dat ik as donderdag al mijn echo heb, en volgende week donderdag pas de intake. Beetje omgekeerd dus :) Maar ben wel superblij dat ik eerder mag komen, vind het wel heel spannend! Hoop echt dat alles goed zit!

Boven in Flevoland is het ook straaaalend weer, zit nu op mijn werk in Kampen en hier schijnt het zonnetje ook bij een strakblauwe hemel :) Fijn :)

Nou tot snel!

-x- Mitsj

hoi,

zo, weer even boven,zonder pup, heb hem in bench gezet, nadat hij tijdje heeft gespeeld, heb de bench niet op slot gedaan, dus als hij gaat duwen tegen deurtje, dan kan hij eruit en gaan spelen, eens kijken of hij dan zo rustig blijf, zn speelgoed ligt er, dus kan hij lekker spelen, ik hoop dat dat gaat lukken.
ga proberen tot uurtje of 1 boven te blijven, en kijken of hij dan al gejankt heeft of niet.
morgen blijf ik nog thuis van me werk, donderdag weet ik nog niet,vrijdag is me vriend thuis. en hoop dan zelf beter te zijn, want anders ga ik ziek me vakantie in. geloof dat het dan wel beter gaat, misselijkheid is weg? nou ja, voel me nog lang niet lekker hoor, en nog steeds last van diarree.

en heel erg slap.

ik zie het nu alweer iets meer zitten, schoonvader is ff geweest, die man weet me altijd wel weer gerust te stellen, bij me vriend lukt dat niet altijd.

zo dames, ik ga proberen tukkie te doen.

liefs

Zo, heb weer ff pauze dus kon weer even gluren.
Zit vanaf nu weer alleen want collega is altijd op dinsdagmiddag vrij.
Tis nu in ieder geval wel gezelliger :)

Bloemetje, Probeer je asjeblieft niet te druk te maken over Buddy!! Dat komt echt wel goed maar dat heeft ook tijd nodig. Hij moet ook wennen en hij is net een paar dagen bij jullie! Let maar op... het gaat echt snel beter!
Vervelend is wel dat je je zo beroerd voelt.. Hoop dat het snel beter gaat!

Mitsj, Jammer he :p
Nog een paar dagen geduld... ik heb het wel alleen jij niet, hihi!!!

Maike Sanne, Lekker he om weer te werken. Ik vind het heerlijk om nu lekker weer te werken.. thuis hangen is echt niets voor mij!

Nou ik ga weer aan het werk.... Pauze is weer voorbij!

Liefs,

Frieda

hoi,

hier ben ik weer. gaat iets beter nu, nog niets gegeten, maar ga me nu aan kop coup a soup kip te dwingen, vanavond proberen stukje vis met wat groenten te eten.
misselijkheid is weer stuk minder nu, liep vanmorgen echt met brok in de keel en 1 druppel water denk ik en het zou mis gaan, nu is dat weg, toilet lopen om darmen is ook iets minder.
blijf morgen nog wel lekker thuis, en als ik me morgen nog zo beroerd voel misschien donderdag ook, vrijdag nog werken en dan vakantie.
vind dat ik het niet echt kan maken om donderdag ook thuis te blijven.

moet enkel dan oppas voor de hond vinden.

het gaat met buddy iets beter. om kwart over elf heb ik hem in bench gezet maar deurtje dus niet vast.
net toen ik na anderhalf uur beneden kwam was die er uit en lag hij naast de bank, had de televisie aan laten staan. hij had enkel wel geplast en gepoept binnen. maar was wel naar de deur gelopen, enkel kon hij niet buiten.
dit ging dus een stuk beter. hij had ook nergens aan lopen knagen. misschien moeten we hem zo leren deze week dat we wel terug komen.
of gewoon dit blijven doen, hij gaat steeds meer gehoorzamen dan. begin een soort van anti bench te worden, haha.
s nachts ga ik hem wel in de bench zetten met deurtje vast denk ik.
ik voel me nu iets beter dus, hopelijk blijft dat zo.

liefs

had hem trouwens alle prikkels om kattekwaad uit te gaan halen weg gehaald, salontafel leeg gehaald, en draden allemaal verstopt, hij is er niet aangeweest, ook heeft hij niet aan mn banken gezeten.
ga hem weer iets grager zien.
vanmorgen had ik dat echt niet.

maar we gaan er weer voor.

liefs

Hoi hoiii

Ohh Bloemetje toch !!!   Meis je niet te druk maken hoor, dit is eventjes.. strax als buddy gewend is dan komt het helemaal goed !!
Wil je niet voor je nod gaan testen??? of wacht je af??

Mitsj en Frieda... Volgens mij mis ik hele gesprekken van jullie??

Mitsj.. O ja is natuurlijk ook zo !!   Nou ik ga er vanuit dat alles goed is hoor !
IK heb het zef ook, ben ook lang niet altijd misselijk oid ! Eigenlijk gaat het toppie !
Kun je met 7 weken het hartje al zien eigenlijk ?? Jawel toch??
Ik kan ook niet meer wachten !!!!!

Nou ik zal even koken en zal vanavond weer een eind te lopen.. ben sportief vandaag haha..   xxx

Terug
Bovenaan