Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hi,

maaike sanne,
nog geen kwaaltjes, lekker toch?
ooh, ben nog steeds gezond jaloers op jou en mitsj. hihi. maar ach, onze tijd komt ook wel.

ik wil deze keer niet voor me nod gaan testen idd. pas zaterdag of zondag, als ik zaterdag niet ongi ben, zit ik op langste cyclus van 29 dagen. bij de andere kan ik geloof ik donderdag al ongi worden, 26 of 27 dagen. de kortste.
heb nog 1 test liggen, en die bewaar ik voor dan, denk zondag ochtend als ik dan nog niet ongi ben.

met buddy gaat het nu iets beter.
hij heeft vanmorgen van kwart voor elf tot half een in de bench gezeten, nou ja, had deurtje open gelaten, dan kon hij eruit, en weet ie dat ie niet opgesloten zit.
heb hem toen niet gehoord en hij lag netjes naast de bank. wel geplast en gepoept binnen, maar ja, baasje had deur dicht gedaan, dus dan kan je dat verwachten na zijn slaapje.

net heeft ie er van kwart voor drie tot half vijf in gezeten, mooie uur en drie kwartier, morgen maken we daar twee uurtjes van, uurtje spelen, en weer twee uurtjes. hopelijk gaat dat goed, want wil donderdag graag werken. maar moeten nog iemand zoeken die hem uit wil laten en er ff mee spelen wil.
hopelijk vinden we die vanavond, anders blijf ik nog dagje extra thuis om aan te sterken.

heb vandaag nog maar 1 kopje bouillon op, krijg echt niet veel naar binnen gewerkt, ga zo wel stukje vis eten, nou ja, word verplicht door me vriend.
hopelijk gaat dat goed en word ik niet weer misselijk.
gekke is, diarree is alweer bijna over, enkel vanmorgen moest ik twee keer rennen, nu heb ik nog wel gevoel dat het kan komen, maar komt niet. echt gek.
pff, hoop dat ik me snel beter voel.

als het komende dagen zo blijft gaan met de hond, dan kan het zijn dat we gewoon verder gaan, nou ja, gaan gewoon verder, maar dan alleen als we echt echt zin hebben, hebben we nu ook wel, maar toch ook vaak wel gericht op een zwangerschap, enkel afgelopen maand niet.

liefs

Goedenavond!!

Hier weer lekker een dagje werken er op zitten. Ben echt ontzettend moe en ga zo ook maar naar bed! Ben vandaag weer met vlagen misselijk.. vooral na het eten.
Heb dus vanavond ook niet gegeten want had geen trek en voelde me niet helemaal lekker!
Heb net even met Kyra gedoucht dus kan zo lekker schoon mijn bedje in!
Morgen na het werk ga ik even naar beverwijk een buggy kopen voor Kyra en dan heb ik daarna even lekker voor mezelf :)

Bloemetje... Zie je wel... Omdat je zelf ook niet lekker bent lijkt alles tegen te zitten!!
Komt echt goed hoor!! En wij zijn er om je morale steun te geven ;-)

Maike Sanne, Mitsj en ik msnen ook nog wel eens dus misschien mis je daarom iets!
Maar in dit geval... Ze vraagt steeds maar wanneer ik ga testen dus.....
Snap je?

Mitsj, Wist niet dat je in Kampen werkte joh... vandaar dat je vorige week zei dat ik even moest zwaaien :)

Nou meiden... veel meer heb ik niet te melden dus ik ga lekker mijn bedje op zoeken!!

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda,balen dat je weer zo moe bent, en misselijk. blijft spannend bij jou.

inderdaad, het zit soms tegen, ben ook bang dat ik het niet goed doe. dat ik hem ongelukkig maak.
morgen nog dagje thuis, en vriend wil dat ik donderdag ook thuis blijf. ik zie er niet uit zei hij, dus je belt morgen dat je vrijdag weer komt, 1 dag en dan heb ik daarna vakantie vind het beetje balen.
maar ja, niets aan te doen, vriendlief voelt zich af en toe ook niet zo lekker.
ik heb net beetje vis op en halve pollepel soep.
qau misselijk zijn valt het nog mee, maar merk wel dat ik gegeten heb.
pff.  
weet niet of morgen naar ha moet. hij kan niet zoveel doen aan een griepje he.

liefs

Ohh Frieda.. ik dacht al huh...
Gezellie msn'e !
Succes morgen met je buggy jacht hihi

Bloemetje, doe maar rustig aan meid en vriendlief zegt niet voor niks dat je morgen en donderdag nog thuis moet blijven !

Mitsj kun jij snachts wat slapen???

nou dames, ik heb weer een uur gelopen vanaaf ! Voel me nu moe.. dus zo maar op bed...

hoi

maaike sanne, inderdaad, hij zegt het niet voor niets, voel me nog steeds even beroerd, en hoop zo dat hond vanacht doorslaapt, anders word het morgen zware dag. hij gaat wel zelf in de bench liggen slapen nu, eerste dag dat hij dat doet.
dus hopelijk is dat een goed teken.

k denk dat ik met vriend gesprek aanga zo, kijken wat hij ervan vind om tijdje te wachten om verder te gaan met onze kinderwens, heb het gevoel dat ik er nu even niet helemaal klaar voor ben.

liefs

hoi dames,
ben ik weer.
voel me nog niet veel beter, kan nu enkel wel beter water verdragen.
dus gaat iets beter, vriend wil dat ik morgen ook nog thuis blijf.
baal er alleen van dat ik enkel vrijdag nog werk, en dan vrij ben.
vind het niet erg fijn naar me collega's toe, maar ja, kan er ook niets aan doen.

Even wat anders, als we deze ronde niet zwanger zijn, dan denk k dat we
even een paar maandjes wachten om verder te gaan met zwanger worden,
heb nu beetje gevoel dat ik er niet klaar voor ben. in ene komen
opduiken. maar komt misschien ook door pup, ben onzeker nu.
en weet het allemaal ff niet meer. heb morgen tot zaterdag nod. weet niet welke ik aan moet houden. kortste of langste.
wachten met testen of nu al doen?

nou dames, tot snel

Goedemiddag!!

Heb een hele stoere buggy gekocht :D Ben nu echt helemaal blij!! Hij   is bruin en op het zitvlak zitten allemaal gekleurde strepen!! Hij was ook nog eens in de aanbieding wat 40 euro scheelde dus dat was helemaal mooi!

Nu heb ik dus nog ff lekker tijd voor mezelf want Kyra hoef ik pas tegen 4en op te halen bij het kdv! Ik ga dus zo ff lekker al het eten maken voor vanavond! Dan hoef ik het straks alleen nog even op te bakken! Lekker makkelijk!
Zo ook nog even een was in de machine smijten dan scheelt dat ook weer!

Vanavond een vriendinnetje op bezoek en dan morgen een lekker dagje vrij!
Hopelijk is het een beetje mooi weer en kan ik nog ff lopen met de nieuwe buggy :D

Maike Sanne, Hoe gaat nou met jou??? Voel je je nog steeds goed?

Mitsje, Morgen de grote dag van de echo... spannend hoor!!

Bloemetje, Ziek is ziek hoor!! Gewoon thuis blijven en uitzieken hoe vervelend je je ook voelt tegenover je collega's enzo! Denk niet dat jij er op zit te wachten om ziek te zijn dus het is niet dat je het er om doet! Dus lekker thuis blijven. PUNT.!!!

Ik ga zo maar even wat nuttigs doen...

tot later...

Veel liefs,

Frieda

hoi,

vanmorgen mn werk gebeld, dat ik nog niet beter was. ze stelden zelf voor om tot en met vrijdag thuis te blijven, en vanaf maandag heb ik twee en halve week vakantie.
dus hoef pas 27 augustus terug nu, vind het niet fijn, want had graag een aantal mensen nog een fijne vakantie gewenst. maar ja, is niet anders.

liefs
x

Terug
Bovenaan