Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi hoii

he bloemetje.. Vervelend dat je nog niks opgeknapt bent zeg !
Maar wel mooi dat het al wat beter gaat met buddy
Het heeft zn nodig meis,
Meid, wacht eerst je nod maar af..Misschien dat je deze ronde wel zwanger bent, wie weet !?   Wat zegt je gevoel dat je moet testen of niet?? Je kunt altijd een gokje wagen natuurljk

Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan   het streepje wat donkerder da de vorige keer ! Maar heb toch de vk gebeld want voel me te goed naar mijn idee en de streep was nog niet even donker als de controle streep
Maar zij stelde me gerust , over twee weekjes controle en dan de echo.. blijft spannend !
Ze adviseerde om over paar dagen weer een test te doen en is ie dan nog niet donkerder dan kan ik eerder langs komen... dus test gewoon over een weekje weer...
he bah...   Voel me er tovh niet echt lekker onder...
Zonet ook nog autopech ! Rot ding wou niet starten uiteindelijk wel thuis gekomen maar durf geen meter in dat ding te rijden
Nou dames, ik zal douchen en dan koken, dan geloof ik het wel weer voor vandaag !

Mitsj.. Spannend morgen, laat je ons weten hoe t was??

Frieda.. watvoor lekkers heb je gekookt?

Goedenavond!!

Nou ik heb mijn middagje wel gehad!
Nadat ik eten had klaar gemaakt had ik mijn zusje even aan de telefoon en die zit er helemaal door heen! Dat heeft verschillende redenen en ik ga daar verder niet over uitwijden maar wordt daar zo verdrietig van!
Ga dus ook morgenvroeg heen om haar te helpen. Heb het er net even met lief over gehad en moest zo ontzettend huilen omdat het me zo veel pijn doet dat ze zo veel problemen hebben! Ben wel blij dat ik iets voor ze kan doen maar ik baal nu echt dat ze zo ver weg woont want anders was ik vanavond nog in de auto gestapt.....

Maike Sanne, Jeetje meis! hoop dat je je niet te veel zorgen maakt!
Weet verder eigenlijk niet wat ik moet zeggen!
Heb trouwens niets lekkers gekookt hoor... Het blijft geen feest!! Gewoon macaroni!!
En ik heb niet eens gegeten!! Moet er niet aan denken.... bleg!

Bloemetje.. goede beslissing (al sta je er niet helemaal achter) om deze week thuis te blijven! Zie het positief, nou hoef je niets te regelen aan oppas voor buddy en kan je lekker opvoeden!!

Vriendinnetje komt zo dus ik ben er later nog wel even!

Liefs,

Frieda

Ja blijf erbij jullie schrijven best veel!
hahahaha. En dan is nathalie er niet een bij

Eens kijken of ik alles onthouden heb..

Mitsj! Meid genieten morgen! ik hoop dat je een mooie echo krijgt.

Maike Sanne.. rond de 6 a 7 weken gaat het hartje kloppen.. dus spannend..! en die streep komt ook wel hoor!

Frieda! lekker genoten van je dag? gaaf dat je geslaagd bent voor je buggy!

Bloemetje! Meisje... het komt wel goed joh.. alle begin is moeilijk.. straks ben je het weer allemaal vergeten. En geniet je alleen maar van Buddy.
Ik vind trouwens dat je het al heel knap doet hoor.. goede structuur.. zodat buddy ook weet waar die aan toe is.
Je bent nu gewoon moe en ziek,  dan valt alles zwaar.
Tja als je echt wilt wachten als het nu niet raak is moet je het doen..
Maar misschien dat je er na je vakantie al weer anders over denk.

Probeer misschien niet te veel te doem denken.. het zal allemaal best op zijn pootjes terecht komen.
Ik hoop dat je je gauw beter voelt en dat je een leuke vakantie hebt!

Hier weinig nieuws .. ik heb mijn ei gehad.. (als het goed is.. dus dat werkt allemaal hihihi) dus dan zou 20 augustus mijn OD zijn
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat we er nu nog niet voor gaan.. vind mijn lijf aardig rommelig op het moment.. constant een raar gevoel in mijn buik.. en mijn darmen in protest.

Nou.. fijne avond allemaal...
Liefs Jazzie

O.. frieda! Sterkte met je zus.. altijd moeilijk als iemand in je naaste omgeving het moeilijk heeft.
Kan er ook altijd slecht tegen.. en heb er dan ook vaak veel verdriet van.
Ik hoop dat het allemaal gauw goedkomt.

Liefs Jazzie

Goedemorgen allemaal!!

Fritz.. Sterkte met je zussie!! Als het even niet goed gaat met je familie is dat nooit leuk meissie!! Ga haar maar lekker helpen vanmorgen :)

Jazzie! Dankjewel voor je succeswens voor vanmiddag!! Ben wel supernerveus voor die echo moet ik zeggen, ook omdat ik alweer een dag of 3 helemaal niet meer misselijk ben!! Ben heel vaak wakker geweest vannacht!

Bloemetje, lekker rustig aan blijven doen meis! Jij kunt er ook niks aan doen he!! Hou je maar lekker bezig met Buddy, ik zag gisteren in je msnnaam dat hij zich al thuis begint te voelen, lekker!!! Hoe voel je je vandaag??

Nou meiden, zenuwen hier!! Mijn schoonmama is afgelopen zaterdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze heel erg veel buikpijn had. En maandagavond is ze met spoed geopereerd, ze hebben haar baarmoeder en eileiders en eierstokken en een vleesboom verwijderd. Het hele zakie is opgestuurd voor onderzoek, en vanmiddag krijgt ze de uitslag. Want het zag er niet normaal uit, dus het is de vraag of het goed- of kwaadaardig is.  Daar ben ik gisteravond in Lelystad op bezoek geweest, en ik hoop zo dat we allebei goed nieuws hebben vanmiddag.. Maar wel heeeel erg spannend dus!!

Nou meiden, fijne dag en werkse!!

Groetjes,
Mitsj

hoi dames.
ben ik weer.

mitsj, succes vanmiddag, hoop dat alles goed is.
Hier gaat het weer minder, nou met mij beetje zelfde. vannacht is hond rustig geweest, maar nu gaat hij erg te keer. en zo   moeilijk om hem dan te laten zitten.
vind het echt zo lastig.
vriend en ik zien het nu eventjes niet meer zitten, gaat echt ten koste van ons. en weet echt niet wat we verkeerd doen.
ik weet ook ff niet meer wat ik hiermee aan moet.

liefs

Jeetje Mitsje,

Dat is niet niks zeg!! Hoop dat de uitslag voor je schoonmoeder goed is! En dat ze natuurlijk snel hersteld van de operatie want dat is niet niks!

En natuurlijk hopen wij voor jou dat je vandaag een heel mooie echo gaat krijgen!!
Hoe laat moet je??
Ik kom vanmiddag bij mij zus nog wel ff online om te kijken!

Liefs,

Frieda

hoi,
mitsj, wat naar bericht over je schoonmoeder. niet fijn, hopelijk krijgt ze goed nieuws, denk aan jullie.
hopelijk is ook je echo goed meis, duim voor je.

frieda, hoe gaat het met je zus nu? kan je dr beetje helpen?

hier gaat het nog steeds hetzelfde, krijg nog altijd niet veel eten naar binnen gewerkt. sinds vorige week vrijdag ook 3 kg afgevallen, en zal nog wel meer worden denk ik. niet gezond, maar ja, niets aan te doen.

liefs

Terug
Bovenaan