Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Jaaaa!! Even een ego berichtje van mij!!

Ik ben net voor de echo geweest om 16 uur!! En het kindje zag er normaal uit voor zover het er normaal uit kan zien met 7 weken, en we hebben het hartje zien en horen kloppen :) Echt een meeeeegabrok in mijn keel :) Moest echt wel even slikken om niet in tranen uit te barsten!! En heb gelukkig een uitwendige echo gehad, dat ging zonder moeite :)

Slik... :')

Liefs!!

Een superblije Mitsjiiiiiiieeee

Jaaaa Misj !! Super zeg !!
Lijkt me echt super mooi om het hartje te horen kloppen !!
(kreeg bij het horen van de baby van mn zus al een brok in mn keel hihi)
OOk mooi dat je nu gerust gesteld bent meid !
\Geniet er nu maar lekker van !
En sterkte met je schoonmoeder, naar bericht zeg. Hoop dat er ook voor haar goed nieuws komt !

Frieda.. Ook jij sterkte met je zus. Mooi dat je haar kunt helpen/steunen
Sterkte meid !

Bloemetje.. Ohh meid ! Wat vervelend dat je er ff helemaal door heen zit !
Alles komt dan ook tegelijk he... buddy en jouw ziek zijn
Maar kop op meid het komt allemaal goed ! Buddy moet gewoon nog wennen, tis voor zon hondje ook niet niks, gaat ineens weg van zn moeder en broertjes/zusjes en dan een baasje wat ziek is..
Maar meid rustig aan doen , het komt echt allemaal goed !
Buddy goed belonen voor goed gedrag dan komt het goed echt !!
Succes meid !

Jazzie.. haha ja ook zonder Nathalie word hier vee gekletst, al missen we nathalie wel hoor !! Hoop dat ze een goede vakantie heeft, is zeker welverdient !
Dus je ei gehad... spannend !!!  
Nu maar afwachten...   K duim voor je !

Hier gaat het goed ! Ben hele dag weggeweest en nu moe..   Vandaag 6 weken zwanger !!   Voel me verder super .
Ga nu nog even douchen en dan vroeg op bed wekker gaat om 600 morgen vroeg alweer...xxx

Joehoe... Mitsj, wat een heerlijk nieuws zeg!!! Ben echt onwijs blij voor jullie!

Ik ben echt helemaal afgemat! Vandaag naar mijn zusje gereden zodra ik hier klaar was en was om half 6 weer thuis! Ik heb haar wel kunnen helpen dus ben erg blij dat ik dat heb kunnen doen!
Morgen nog een daggie werken en dan is het alweer weekend... gaat snel zeg!

Bloemetje, Hoe gaat het nou met jou?? is Buddy al weer een beetje rustig!
Ik wil je nog even wat vertellen!! En misschien ga ik niet heel erg lief overkomen nu maar ik bedoel het echt goed!!
Toen jullie besloten om een hond te nemen hebben jullie vrij snel buddy gekozen!! Niets mis mee natuurlijk maar misschien is het wel te snel geweest!
Een hond moet nou eenmaal opgevoed worden en daar gaat veel tijd in zitten.
En een hond doet niet gelijk wat jij wil!! Je hebt daar een hoop gedoe voor nodig en ik hoop echt dat jullie dat beide op kunnen brengen voor buddy want het lijkt wel alsof jullie het snel opgeven. en misschien komt dat wel omdat je ziek bent nu enzo??
Volgende week heb je vakantie en kan je lekker met buddy spelen en hem opvoeden!
Heb er een beetje vertrouwen in en ik weet zeker dat het goed komt!!
En nu hoop ik dat je niet boos op me bent maar zo komt het gewoon over!

En dat was het ff tot nu toe!!

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, ben niet boos op je hoor.
maar als ie naar me gaat grommen met zijn tanden bloot, dan ben ik erg snel klaar mee. wil hem niet snel opgeven, maar zoals ik mezelf nu voel, als ik zo doorga, ben ik bang dat ik mezelf opgeef. klinkt misschien ook erg hard.
maar zo voel ik me nu.
ik kan echt nog maar erg weinig verdragen.
weet dat we snel voor hem hebben gekozen, en ik denk dat we er niet klaar voor zijn. ook voor kinderen niet heb ik nu het gevoel, dus daarmee stoppen we tijdelijk, als het deze ronde niet raak is natuurlijk.
ik ben bang dat ik minder gezag heb en minder doorzettingsvermogen dan ik dacht.
ik neem je je kritiek echt niet kwalijk, want je hebt alleen maar gelijk.

liefs

Lieve Bloemetje,

Ik ben blij dat je het goed opvat.... dacht misschien is het niet helemaal terecht om mijn mening daarover hier neer te donderen maar ach... dacht moet kunnen!!
Ik snap ook wel dat je het op deze manier niet trekt! Maar vind wel dat je het nu nog niet op mag geven!! En hoop dat jullie samen een mooie manier vinden om buddy op te voeden tot een lief en leuk beestje!!

Liefs,

Frieda

hoi Bloemetje,

Ik ben hier nog niet zolang maar heb dit hele topic bijna gelezen.. En moet zegen ik snap heel goed wat je nu voel enz. Wij zelfde wilde eigenlijk vorig jaar ook stoppen met de pil en proberen zwanger te worden.. Alleen ik wilde nog graag een hond. Dus hebben we toen besloten om dat een jaar later te doen.. nu dus. Onze hond is eind december gekomen. En inderdaad wij hebben onze handen er heel erg vol aan en eingelijk nog steeds de pubertijd heeft hij nu.... Ik zelf ben ook elke dinsdag avond op de hondenschool te vinden, omdat ik hem goed wil opvoeden. En inderdaad een bench hebben wij heel effe gebruikt... hij piepte en blaft ook allemaal en nadat hij daar een maand in hadden gedaan... ging het niet meer sins dien loopt hij lekker vrij rond als we weg zijn alleen de post moet je wel in de gaten houden... En zijn ook begonnen met 15 min. alleen te laten en opgebouwd. En als ik dit nu allemaal opschijf moet ik er niet aan denken om zwanger te zijn of net bevallen te zijn en een pup te hebben... een pup sloop je ook echt. Wij willen zelf nog graag een hond erbij maar daar wachten we nu mee... zodra onze wens om een kind te krijgen gaat nu voor.

Groetjes Jornee

hoi,

mariska, dank je voor je berichtje.
je hebt inderdaad je handen vol, maar die van ons begint nu te bijten, echt bijten om je zeer te doen, tanden bloot, als je hem dan plat op zijn rug legt om te overmeesteren. dan word het alleen erger, hij heeft me net opengehaald, en aangezien hij met kinderen om moet gaan, ben ik daar erg bang voor, vooral omdat hij het nu al doet.

frieda, je moet inderdaad je mening kunnen neerzetten.
je hebt gelijk, we moeten niet meteen opgeven, weet ik ook wel. maar als ie gaat bijten, is het bij mij echt snel klaar hoor. ik wil geen hond die bijt. we zijn lief, consequent, dus daar kan het niet aan liggen.

ik wil het week aanzien, als hij echt zo blijft bijten, moet ik wel gaan nadenken, wil niet dat ie mijn broertje wat aandoet.
dat is ook wel weer te begrijpen toch?

liefs

hoi Bloemetje,

Die tijd hebben wij ook gehad.... elke keer als hij beet gaf ik hem een tik op zijn neus en trok mijn hand weg de fokker van onze hond had dit als tip gegeven... En elke keer als hij ons likt ofzo dan zeiden wij goed zo likken... Nu is het zo naar 7 maanden verder te zijn dat als wij dat zeggen niet bijt.... Misschien eens een tijd te proberen. En wat voor hond heb je....?? Wij hebben een zwitserse witte herder. En moet zeggen al onze vrienden met kinderen kunnen alles met hem doen knuffelen aan hem hangen enz. hij laat het allemaal toe.. zijn wij ook erg blij om.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan