Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi,
is een kruising van een labrador/boerenhond. niet bij een echte fokker vandaan, maar bij mensen die 1 keer in de zoveel tijd eens een nestje hebben.

Ik probeer vol te houden. Maar zie dat nu even niet zitten.

liefs

Hoi,

Net terug, hij heeft inderdaad wormen en ook vlooien, hij heeft vorige week ontwormingskuur gehad, maar moet er nu weer een.

ook gaf dierenarts aan dat deze hond erg moeilijk is en een grote hond
word. (hij ging bij dierenarts ook grommen en happen naar een kind dat
er liep en hem aaien wou, dit wil ik niet bij mijn broertje, ze gaf ook
aan dat het moeilijk word om bij kleine kinderen te krijgen, terwijl
labrador toch een kindervriend is, maar deze blijkbaar niet)

waardoor het moeilijk word hem op te voeden zonder ervaring, en
hondenscholen die nog vier weken dicht zijn. over twee weken moeten we
weer werken, en ik denk niet dat we het tegen dan voor mekaar krijgen.

Dus, we weten hier niet wat we willen doen.

vriend staat enigzins achter mijn gevoel dat we het niet kunnen, hier
te weinig ervaring voor hebben. Maar langs andere kant wil hij hem niet
wegdoen omdat we ervoor hebben gekozen(misschien ook wel te snel).

Maar ik ben ook weer van mening, vind mijn relatie belangrijker, en dat
je er met zijn twee achter moet staan. Een kind daar groei je in. Hoort
echt bij je. en ik heb het gevoel dat dat bij een hond niet zo is. Dus,
jullie raden het al, we zitten hier best in discussie.

Dames, ik hoop dat ik op mijn verhaal niet te veel negatieve reacties krijg.

Ik weet dat het moeilijk is, maar zonder ervaring lijkt me dit bijna
onmogelijk. met alle liefde van de wereld, hoe graag ik het ook wil.

liefs

Hey Bloemetje,

Inderdaad, ik ben het niet eens met dit maar dit is natuurlijk mijn mening dus ik bedoel het niet verkeerd... Maar inderdaad jullie hebben voor een hond gekozen met alle zorgen van dien.. Nou ben ik al tegen honden die zomaar gefokt worden. De laberador staat al een tijd in het slechte nieuws door dat ze doorgefokt zijn en daar krijg je inderdaad valse honden van... Ik heb ook hard moeten sparen om een hond te kunnen kopen aan onze hond met stamboom hing een prijsje van 1000,- maar weet nu wel dat het waard is geweest als het lukt om een kind te kunnen krijgen... Weet ik zeker dat ik een kindvriendelijk hond heb.. dat zie ik nu al... Een hond is geen gebruiks voorwerp dat als je het zat ben weg gooi of weg doet.... Je moet er gewoon veel tijd voor maken zelf zijn wij de eerst ander halve maand om en om vrij geweest om voor de pup er te zijn. Maar goed denk er goed over na.... en lees dit verhaal maar eens:

De vriendschap van een hond
is een vriendschap voor het
leven.

Voor een ander onbekend,
hoeveel een hond kan geven.

Want ben je eens verdrietig,
hij kijk je dan zo aan.

Alsof hij wilt zeggen
"ik zal altijd naast je staan"

En als je dan weer vrolijk
bent dan slaat hij met zijn
staart en blaft alsof hij tegen
je zegt "dat hebben we weer geklaard"

Zo'n vriendschap is een wonder
om te beleven.

Zo'n vriendschap kan geen mens,
geen mens kan zoiets geven.

En dit is inderdaad iets wat geen enkel mens je kan geven...

Groetjes Mariska

ps: ik bedoel het goed!!!

Hoi,

Mariska, weet dat je het goed bedoeld.
Maar ja, iedereen ziet het anders.
Ik zie een hond als inderdaad een fijne vriend.
Maar als hij zo is. Dan ja, kies ik en mijn vriend ook toch voor onszelf.
hoe hard dat bij sommige mensen ook klinkt, en dat het anderen misschien ook pijn doet.
Maar ik ben van mening dat ie dan beter een goed huisje kan krijgen. Dan dat ie hier ongelukkig is.
Kan je je ook in die mening terug vinden?

liefs

Goedenavond!!
En het is weer weekend :) de eerste week werken zit er op!! En het ging nog eens snel ook!

Nathalie, Hoe was je vakantie??!!?? Heb je wel gemist hoor, dat gezellige gebabbel van je :)! En heeft de osteopaat van vorige week een beetje geholpen??

Maike Sanne, Jij ook weer druk aan het werk??? Gaat dat een beetje of ben je erg moe??

Bloemetje, Ik ga op dit moment mijn menig niet geven over jullie situatie met Buddy.
Ik vind het alleen erg vervelend... voor jullie en ook voor buddy!

Morgen gezellig naar Dronten.... lekker mijn vriendinnetjes weer zien enzo :)

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, zou het eigenlijk wel fijn vinden als je wel je mening zou geven. Via mail eventueel?
Maar als je het niet wil, dan begrijp ik dat ook.
We hebben besloten het nog te proberen, en hoop dat ie over twee weken een stuk rustiger zal zijn.

Nathalie, hoe was je vakantie?

Meiden, ik wil jullie wat vertellen?
Ik had vanmiddag testen gekocht, om morgen te doen als ik nog niet ongi was.
Vanmiddag om vijf uur kon ik me opeens niet meer inhouden,
en wat denken jullie? een licht tweede streepje!!!
Vriendlief zag hem ook.
Maar wil dat ik morgen nog een test doe. Maar haha, word alleen maar dikker hoor.
Ik denk dat ik nu ook te emotioneel reageer op de hond. En dat dat beestje het voelt. Voel me gelijk helemaal anders. We gaan ervoor.

Liefs.
xxx

Hoi hoiii

is onze Nathalie al terug dan??? Meid hoe heb je het gehad in Luxemburg??

Frieda.. Toevallig ben ik vandaag niet aan het werk geweest, voelde me erg slecht vandaag. Slecht geslapen en ontzettend misselijk,liep gewoon te shaken op mn benen..
Dus gehele ochtend bijna op bed gelegen (geslapen) Nu gaat het gelukkig weer beter, morgen ook weer aan het werk gelukkig.
manlief laat nu het bad voor me vol lopen, ds zo lekker baderen en dan vroeg onder de wol.. Morgenochtend om 10 voor 7 gaat mn wekkertje weer.... Moet er nu nog niet aan denken hoor... !

Bloemetje.. Ik durf eigenlijk mijn mening ook niet te goed te zeggen...
Ik bedoel het ook niet verkeerd, maar ik zou het wel erg jammer oor jullie zelf en voor buddy vinden als jullie m nu gaan opgeven.
Buddy moet gewoon wennen, het is heel anders dan bij zn moeder en broertjes en zusjes !     Ons hondje (van mn ouders) hapte in het begin ook graag maar dat moet je goed bestraffen !   En het goede gedrag moet je extra goed belonen met kleine hondenkoekjes. Op die manier leert je hond snel wat wel en niet mag !
En de bench niet gebruiken als strafhoekje. Want als ie er dan snachts in zit dan denkt ie dat ie gestraft word.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt....
Kom op meid !!   Jullie kunnen het !!!

Nou dames, ff een korte reactie hier, want mn bad is bijna vol hihi...
Ben er morgenavond wel weer ff.. morgen eers weer 10 uurtjes werken..

xxxx

Hoi Hoi,

Bloemetje, het lijkt me niet verstandig als ik nu mijn mening geef! Denk dat we dan lichtelijk ruzie gaan maken..... en daarmee heb ik denk ik al genoeg gezegd over hoe ik er over denk! Ik wil de situatie niet forceren!
Maar euh... een lichte tweede streep?? haha wat stoer!!! je bent gewoon zwanger!!!
Gefeliciteerd!!! Je weet wat ze zeggen! Een streep is gewoon een streep!

Maike Sanne, Vervelend zeg dat je je zo beroerd voelde vandaag!! Hoop dat je badje lekker is en dat je morgen weer met frisse moed aan het werk kan!

Nathalie,.... waar ben je nou?????

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan