Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Dank je dames,

Maaike sanne, dank je voor je reactie, waardeer het erg dat je het toch neerzet.
We hebben besloten om ervoor te gaan. Het word moeilijk. Maar wil niet opgeven.
Nu we hebben laten bezinken wat de dierenarts zei. Vind ik ook dat we het een kans moeten geven.

Frieda, begrijp dat je het niet wil zeggen. Maar misschien heb ik wel wat aan je reactie? Kan ik ervan leren.
Ben de laatste week erg onzeker geweest, en denk dat hond dat ook is.
Dus als we er met zijn drietjes onze best voor doen, en denk wel dat hond dat ook gaat doen, komt het vast wel goed.
We moeten het een kans geven.

Het was trouwens wel ff raar om die lijn te zien komen hoor, haha, schrok toch wel ff. had het helemaal niet verwacht. Maar wel ontzettend blij. Ik hoop nu dat het goed blijft gaan, en ben ook erg benieuwd naar reactie van mn moeder.

Liefs.
xx

Bloemetje jammer dat je in deze rot situatie zit.
Ik denk dat je het zelf al weet want je geeft al aan dat je TE impulsief aan een hond ben begonnen.. (een volgende keer zou je misschien meer achtergrond onderzoek doen.. ouders pup etc)
Maar ik snap ook dat als je zo'n pup in de ogen kijkt je op slag verliefd ben.
Maar goed.. Ik denk dat je beter de knoop door kan hakken.. Hij is nog klein.. Hij kan beter nu een nieuw huisje krijgen dan over een jaar.
De kansen die hij nu heeft zijn groter dan over een tijd.
Kan hij niet terug naar de fokker..
Je kunt aangeven dat je zwanger bent en dat hij bijt.. en de dierenarts aangegeven heeft dat het waarschijnlijk geen hond is voor kinderen. Dan kan het zijn dat ze hem wel terug nemen.

Meid.. Het is jouw leven.. en ik denk dat je grootste fout is dat je hem overhaast genomen heb.. niet de goede kans geven op een goed gezin die misschien iets meer ervaring heeft..
En o ja

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP************************

Liefs Jazzie

O bloemetje begrijp me niet verkeerd. ik zeg niet dat je het op moet geven.. maar ik zou het persoonlijker nog zieliger vinden als je het over een jaartje doet als de baby er is dan nu. (Ik ken helaas ervaringen dat men dat gedaan heeft)
Ik vind ook een hond kies je voor zijn hele leven. en daar moet je voor zorgen.

Ik hoop dat het je verder gewoon gaat lukken! en dat het een schatje wordt.

Frieda.. zo 1ste werkweek weer gehad. Gaat snel he de tijd?
Hoe voel je je? nog misselijk?

Maike Sanne.. Wat lief dat je vriend het bad voor je laat vollopen..
Af en toe heb je dat gewoon nodig he.. ff bijslapen.
Werkse morgen.

Hier weinig nieuws.. eigenlijk geen.. maar ja..
Denk aan jullie!

Liefs Jazzie

Jazzie,
Dank je.
Bedankt voor je eerlijke reactie. Vind ik erg prettig.
Ik weet dat ik aantal mensen waarschijnlijk op de tenen heb getrapt, en wil daar ook mijn excuses voor aanbieden. hoop dat ie ook aanvaard worden.
We gaan ervoor. En goede hondenschool uitzoeken.
En stilaan het opbouwen van alleen blijven. Wat vast ook beter gaat als ie geen last meer heeft van zijn darmen.

Genieten gaan we zeker doen.

liefs

O dat is echt GEWELDIG nieuws! bloemetje
beter kun je het niet doen..
Het is ook goed dat je hulp inschakeld! Dan komt het vast goed.. een hond valt veel te leren.. Ik hoop wel dat JIJ de cursus gaat doen.. Dan heb je meer overredingskracht naar buddy straks.
En idd. jij was ziek.. (en zwanger hormonen) onzeker.. en buddy niet lekker.. Ik kan me ook voorstellen dat als je last heb van wormen en vlooien dat je je erg rot voelt.

Het komt vast allemaal goed..
En idd een kind is niet makkelijk.. maar het opvoeden gaat wat geleidelijker..
En je hebt 9 maanden om je daar op voor te bereiden.. het komt vast goed

Liefs Jazzie

Zo ben ik weer.. ben weer uitgebadderd.. hihi

Bloemetje.. heb je ook al in een ander topic gefeliciteerd maar doe het nog maar een x ! Meis gefeli !
Geniet er maar lekker van je hebt t verdiend meid !
En je hebt geen mensen op hun tenen getrapt, tenminste niet op die van mij !
Ik waardeer je enorm voor je eerlijkheid !   het is ook niet niks dat het niet wil met buddy.. maar het gaat jullie zeker lukken !
Maar, het is jullie keus, ik kan makkelijk zeggen van kom op of doe hem weg., het is jullie situatie en dat kunnen wij nietvoor je beslissen.
Welke beslissing jullie ook maken, ik ben er voor je meis !

Enne.. kom je ook op het april forum ???? hihih...

Dank je.

Ik denk dat ik daarheen kom ja. Vind het zo spannend, maar het is ook nog zo pril.

Frieda, ben blij dat we het hebben uitgepraat meis, want ruzie zou ik echt niet prettig vinden. en het is ook zeker niet mijn bedoeling geweest.
Je bent een topvrouw. Echt.

groetjes

Bloemetje... Ik ben ook erg blij dat we het uitgepraat hebben... en ruzie was het niet echt... alleen een klein meningsverschil!!
Weet dat je altijd bij me terecht kan!! (voor dat schopje :p)
Je bent een schat!!!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan