Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi frieda,
dank je,
jij bent nog een grotere schat, haha, en als ik nog een keer een schopje nodig heb, dan kom ik.
hihi.

nou dames, ga de hond ff uitlaten. en dan bedje in, best moe. en hebben besloten de hond elke twee uur eventjes buiten te laten, omdat hij zo een last heeft van zijn darmpjes, en elke keer in zijn eigen vuil liggen, dat is ook niet prettig.
dus hopelijk werkt dat en is hij wat stiller.

liefs

Hoi Dames,

Ik wil graag nog wat voor jullie hier neerzetten.
Iets waar ik nu toch wel mee zit, en graag met jullie wil delen.

Het gaat over de afgelopen week.
Het is het volgende.
Ik voel me niet echt goed over de afgelopen week.
Heb gevoel dat ik laatste week beetje ego geweest ben. nou nogal volgens mij.
Weet niet waar het door komt, hormonen, of gewoon omdat ik zo stom ben geweest. Weet het niet.
Weet wel dat ik er behoorlijk van baal. Het gaat niet om mij alleen, maar dat gevoel heb ik wel als ik over de laatst week nadenk.
En dames, dat was niet de bedoeling.
Wou dit even neerschrijven.

Hoe gaat het met iedereen?
En nathalie?

Frieda, leuke dag gehad?

Maaike sanne, ben ook op het april forum, alleen nog niet echt veel op topics gereageerd.

jazzie, hoe gaat het met jou?

mitsj, met jou?

liefs.

Allerliefste Bloemetje

Meid je hoefd je excuses niet aan te bieden!!!   Moet niet gekker worden !!
Je kunt hier met alles terecht en je bent helemaal niet ego !!!
Meis toch ...
Ohh ben zo blij dat je ook in verwachting bent !!! Hoop dat je kwaalen snel weg gaan en je lekker kunt genieten van je zwangerschap meid !
Hebben jullie het al aan iemand verteld??? Of houden jullie het nog even stil ??

Nathalie meid.. Welkom terug !! Goede vakantie gehad???   En nu samen met je mannetje vrij.. heerlijk ! Geniet er maar lekker van t is jullie gegund !!

Mitsj... Hoe gaat het met jou ???

Frieda...   Hoe gaat ie ???  

Liefs Maike Sanne xxxx

Hoi,

Maaike sanne, voelde me ff zo en wilde het toch graag met jullie delen. hihi.
Ik ben ook blij hoor. hihi.
Hoop ook dat kwaaltjes snel minder worden.
Ik zou het graag komende week tegen ouders en schoonouders zeggen(vind dat z het recht wel hebben om het te weten en vanaf begin mee te maken) maar vriend wil dit niet. maar langs andere kant, als het mis gaat, heb ik alleen maar vriend, en ik denk niet dat ie mij alleen goed genoeg kan steunen, hij is niet zo een prater.
Heb jij ook last van dunne ontlasting? ik moet laatste dagen soms echt rennen. terwijl meeste meestal obstipatie hebben. weet jij of dit normaal is?

ik denk dat ik maandag ff verloskundige bel, wil misschien ook ff langs huisarts, omdat ik medicijnen neem, en wil weten of ik hiermee moet gaan minderen. volgens hem niet,
maar voel me sinds een week veel beter wat die hartkloppingen betreft, ben zelfs dag medicatie vergeten, en ging toen erg goed.
Maar blijf ze wel gewoon nemen, je zal het wel zien dat ik me over tijdje weer beroerd voel daardoor, haha.

Liefs.
x

Hello!!!

Hier even snel een berichtje uit Dronten :)
Vandaag om 10 uur weg gegaan thuis en was om twaalf uur in Dronten... Daar werd ik opgehaald door mijn lieve vriendinnetje en zijn we naar mijn broers huis gegaan.
Daarna even naar het centrum. over de braderie gelopen enzo en vooral lekker op terasjes gezeten!
Nu heb ik net ff gedoucht en ben klaar om verder te genieten :)
Zit alleen hier in het huis omdat mijn broer en zijn vrouw op vakantie zijn dus dat is wel raar maar vind het ook wel ff lekker! Niemand die aan mijn hoofd zeurt of dat ik telkens op de tijd moet letten omdat het weer voedertijd is...... Ik geniet dus echt!! hihi

Bloemetje, Maak je niet te druk over wat je allemaal wel en niet hebt gedaan!! We zijn er allemaal voor je hier in goede en in mindere tijden!!!

Maike Sanne, Voel je je al weer wat beter??? En lekker gewerkt vandaag??

Nou ik ben weer weg!! Morgenmiddag zal ik wel weer ff aanwezig zijn!!

Fijne avond meiden!!

Liefs,

Frieda

Hoi.

Frieda,
weet het, maar ff van me afschrijven doet me wel goed.
Hier weer bijna knock out, merk wel dat me lichaam meer te verduren heeft.
hihi, maar dat hebben we er graag voor over he.

Die verrekte hormonen toch. Hihi.
Dames, als ik beet van me hond heb gehad, klein sneetje? zou ik daar maandag mee naar dokter moeten, of is dat niet erg klein sneetje van een hond. het is echt niet groot hoor. maar wil niet graag risico's nemen nu.

liefs

Ikke is weer terug hoor meiden. Hebben jullie me gemist? Sorry dat ik nog niet langs was geweest hier, maar heb de nare eigenschap alles te willen lezen, dus dat ga ik nu ff doen. Had Bloemetje al ff gesproken op MSN dus weet van haar zwangerschap en dat het niet zo lekker gaat met Buddy. Meis nogmaals harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Zag geloof ik ook aantal nieuwe namen. Maike Sanne hoe voel je je meis? Al erggg zwanger of valt het mee?

En Frieda hoe is ie met jou meissie? Ben benieuwd dus ga ff bij lezen. Heb het sinds ik terug ben zo druk gehad. Gisteravond naar vrienden lag pas om 1.30 uur in bed. Vanmiddag naar oude schoolvriendin haar 1e huisje bekijken. Toen ffies thuis en daarna naar verjaardag van de vriend van mijn nichtje. Net dus weer thuis en dacht nog ff hier kijken hoor. Gelukkig heb ik morgen een rust dag. Dus kan ik eindelijk weer wat meer met jullie kletsen.

Liefs Nathalie

Ikke is weer terug hoor meiden. Hebben jullie me gemist? Sorry dat ik nog niet langs was geweest hier, maar heb de nare eigenschap alles te willen lezen, dus dat ga ik nu ff doen. Had Bloemetje al ff gesproken op MSN dus weet van haar zwangerschap en dat het niet zo lekker gaat met Buddy. Meis nogmaals harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Zag geloof ik ook aantal nieuwe namen. Maike Sanne hoe voel je je meis? Al erggg zwanger of valt het mee?

En Frieda hoe is ie met jou meissie? Ben benieuwd dus ga ff bij lezen. Heb het sinds ik terug ben zo druk gehad. Gisteravond naar vrienden lag pas om 1.30 uur in bed. Vanmiddag naar oude schoolvriendin haar 1e huisje bekijken. Toen ffies thuis en daarna naar verjaardag van de vriend van mijn nichtje. Net dus weer thuis en dacht nog ff hier kijken hoor. Gelukkig heb ik morgen een rust dag. Dus kan ik eindelijk weer wat meer met jullie kletsen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan