Ik moet idd maar eens ff bij lezen. Frieda die brak is, ben benieuwd wat je gedaan hebt, en waar de kleine meid is weet ik ook niet. Dus ff lezen hoor.
Bloemetje, bij jou moet alles goed gaan hoor meis. Nog een mk kunnen we hier niet aan. En mitsj natuurlijk ook. We slepen elkaar er door heen allemaal. Of het nu over zwangerschap gaat, opvoeding van kids of honden, hihih of omdat we een baal dag hebben, we gaan er gewoon samen voor wat jullie!
Vrijdag heb ik alweer therapie gehad, de rest van de week zat ik lekker in Luxemburg hè, hihih. Had medische psychologie en fysio. Fysio gelukkig maar half uurtje, maar had wel spierpijn de afgelopen dagen hoor. Spierpijn vind ik niet zo erg. Dan weet ik dat ik wat gedaan heb, maar de rest van de pijn mag me gestolen worden, al wen je daar ook aan. Nou ja helemaal aan wennen zal ik nooit doen denk ik.
Vorige week vrijdag dus behandeling gehad in Zeeland, maar daar helaas geen effect van ervaren. Ja beetje dat mijn buik nu fijner aan voeld. Maar voor de rest helaassss niet! Heeft waarschijnlijk te veel tijd tussen de behandeling gezeten. Heb nu dan ook ''grote beurt'' gehad. Over 3 maanden ga ik weer, dan maar eens ff kijken hoe het dan zit. Hopelijk dan zwanger, maar qua gevoel denk ik dat het wel ff goed is zo allemaal.
Luxemburg was heerlijk, mooi weer en echt ff aan toe. Heerlijk tot rust gekomen. :s Morgens als ik mijn tent uit kwam stond ontbijtje klaar. Verse broodjes, kopje thee, eitje erbij. En 's avonds werd er heerlijk gekookt. Het enige wat ik deed was eens afwassen en koffie of drinken inschenken, hihih. Heerlijkkkk! Thuis is het net of je niet weg geweest bent hè. Berg was, zelf koken, dingen opruimen en regelen. Het houd gewoon niet op. Maar ik probeer zo lang mogelijk het vakantie gevoel vast te houden, want voorlopig kunnen we nog niet op vakantie. Mijn vriend moet steeds nog werken en zelfs vandaag moet ie paar dingen afhandelen. Mailbox staat heel vol. Zijn baas komt morgen weer terug van vakantie en dan zijn alle collega's ook weer terug. Dus hij zou eingelijk nog paar dagen werken om alles over te dragen en dan zouden wij op vakantie, maar niet dus! Ze hebben een of andere media training en afspraken buiten de deur waardoor wij nog niet weg kunnen. Heel fijn! Nu word het pas misschien eind aug en anders begin september dat mijn vriend vrij is. En hij heeft het al zo druk gehad de afgelopen weken.
Meiden ik ga mijn best doen dingen terug te lezen. Maar alles hakt er op het moment wel ffies in door het nieuws van Maike Sanne!
Liefs Nathalie