Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Nathalie, fijn dat je hier even langskomt. hihi.
Dames, kan jullie met trots vertellen, de hond is vannacht 8u stil geweest.
Al merk ik nu dat half zeven eruit voor hem nu best zwaar is. vorige week had ik daar geen problemen mee.
Ik merk nu dat ik in de ochtend vaak last van me darmen heb. en druk op me buik.
ook wanneer ik me druk maak of stressy word, krijg ik steekjes in me buik.
gek, dat je lichaam zo aangeeft, eey, ff rustig he. hihi.
doe het dan ook wel hoor.

Maaike sanne, hoe gaat het nu meis?

liefs

Goedemorgen!!!

Ik ben echt ontzettend brak nu..... hihi... maar het was zo ontzettend leuk!!!
Werd heel bruut door de kat gewekt vanmorgen (ze had honger) en uiteindelijk er uit gegaan!!!
Heb weer een heleboel oude bekende gezien en lekker bijgekletst.... het regende dat was wel jammer maar mocht de pret echt niet drukken!
Lag geloof ik om half 3 in bed ofzo... geen idee hoe laat ik thuis was...
Ik moet straks nog naar de ouders van mijn schoonzusje lopen en daar de sleutels achterlaten en dan nog naar de bus dus moet wel even kijken hoe laat die gaat want anders zit ik straks een uur te wachten bij de bushalte en dat is niet de bedoeling!
Wel stil zo hoor zonder mijn kleine kletskousje..... mis haar nu wel erg... ben dus blij als ik haar weer even lekker kan knuffelen :)

Nathalie, Fijn dat je weer terug bent!! En we hebben je zeker gemist!!
Lees lekker bij en vertel dan ook ff hoe je het hebt gehad enzo :)

Bloemetje... Denk dat je het beste even naar de dokter kan bellen morgen over het sneetje... misschien dat je een tetanusprik moet hebben maar dat kunnen hun beter beoordelen als wij... Misschien dat je dan gelijk even langs kan gaan om je medicijngebruik te bespreken i.v.m. je zwangerschap!! Kan nooit kwaad om even te bellen!!
Fijn dat het goed gaat met Buddy!! Geef het tijd :)

Ik ga me maar even douchen... misschien dat ik met dan wat beter ga voelen :p

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, ooh, wat is dat moeilijk je kleine meisje te moeten missen nu.
nog ffies, .

We geven het inderdaad geduld. en het lijkt beter te gaan, hij gaat nu overdag zelf zijn bench in om te slapen, daar ligt hij   nu al een tijdje.
Ook heeft hij nadat ik gisteren keer erg boos ben geweest over dat bijten, het niet echt meer geprobeerd, ik was ff zo kwaad op hem, dat hij duidelijk merkte dat ik de baas ben en niet hij. Even zielig om zo streng en hard te moeten zijn, maar ja, is ook nodig volgens dierenarts.
heb mail van hondenschool teruggekregen dat ik bij eerste groep zit die start, en dat ik over de problemen die ik ervaar met hem van de week kan bellen, en ze me er probeerd bij te helpen. Zou erg prettig zijn.

Hier gaat het goed vandaag, eindelijk keer goed geslapen en merk het meteen aan mn buik. moest enkel wel om 7 u even bed uit om wat te eten
en ben alweer wat afgevallen.
Dus denk dat ik morgen maar even naar dokter ga, medicijnen laten nakijken, sneetje, en over het afvallen( ik vind dit echt niet gezond, niet goed nu).
Me moeder zal volgende week wel denken, meisje wat is er met je, haha.

dames, fijne dag vandaag.

Liefs. xxx

Lieve dames,

Hier een klote berichtje van mij...
Ben op het moment ontzttend verdrietig, kan geen woorden vinden om jullie dit te vertellen maar wil het toch kwijt...

Afgelopen nacht heb ik een miskraam gehad. Ik had hevig bloedverlies en ben vannacht het vruchtje verloren. Heb vanochtend meteen de vk gebeld en zij heeft de gyn gebeld en kon meteen terecht voor een echo.
helaas geen normale echo maar een inwendige echo, en helaas was er geen vruchtje meer zichtbaar.. Er was alleen nog slijm te zien...
Over een week a 2 weken moet ik weer heen voor nog een echo om te kijken of echt alles uit mijn baarmoeder verdwenen is, waarschijnlijk is dit nu al het geval maar ze wil het dan kunnen uitsluiten.

Voel me dus nu ontzettend kl*te..   Doe niks anders dan huilen, maarwou het toch meteen even met jullie delen...
Dus ik kan weer van het lijstje...

Liefs Maike Sanne

Maikesanne meis.. Wat een vreselijk nieuws... Owww meisje ik wou dat ik wat wist om te zeggen, maar vind het gewoon echt heel erg voor jullie... Jeeetje meis... Schrik er hartstikke van!! Gatverdegatver wat naar!!
Heel erg veel sterkte en succes met dit slechte nieuws meissie... Hoop dat jullie elkaar een beetje tot steun kunnen zijn! En meld je hier maar als er wat is meissie!!

Heel dikke knuffel,

Mitsj

Ik moet idd maar eens ff bij lezen. Frieda die brak is, ben benieuwd wat je gedaan hebt, en waar de kleine meid is weet ik ook niet. Dus ff lezen hoor.

Bloemetje, bij jou moet alles goed gaan hoor meis. Nog een mk kunnen we hier niet aan. En mitsj natuurlijk ook. We slepen elkaar er door heen allemaal. Of het nu over zwangerschap gaat, opvoeding van kids of honden, hihih of omdat we een baal dag hebben, we gaan er gewoon samen voor wat jullie!

Vrijdag heb ik alweer therapie gehad, de rest van de week zat ik lekker in Luxemburg hè, hihih. Had medische psychologie en fysio. Fysio gelukkig maar half uurtje, maar had wel spierpijn de afgelopen dagen hoor. Spierpijn vind ik niet zo erg. Dan weet ik dat ik wat gedaan heb, maar de rest van de pijn mag me gestolen worden, al wen je daar ook aan. Nou ja helemaal aan wennen zal ik nooit doen denk ik.

Vorige week vrijdag dus behandeling gehad in Zeeland, maar daar helaas geen effect van ervaren. Ja beetje dat mijn buik nu fijner aan voeld. Maar voor de rest helaassss niet! Heeft waarschijnlijk te veel tijd tussen de behandeling gezeten. Heb nu dan ook ''grote beurt'' gehad. Over 3 maanden ga ik weer, dan maar eens ff kijken hoe het dan zit. Hopelijk dan zwanger, maar qua gevoel denk ik dat het wel ff goed is zo allemaal.

Luxemburg was heerlijk, mooi weer en echt ff aan toe. Heerlijk tot rust gekomen. :s Morgens als ik mijn tent uit kwam stond ontbijtje klaar. Verse broodjes, kopje thee, eitje erbij. En 's avonds werd er heerlijk gekookt. Het enige wat ik deed was eens afwassen en koffie of drinken inschenken, hihih. Heerlijkkkk! Thuis is het net of je niet weg geweest bent hè. Berg was, zelf koken, dingen opruimen en regelen. Het houd gewoon niet op. Maar ik probeer zo lang mogelijk het vakantie gevoel vast te houden, want voorlopig kunnen we nog niet op vakantie. Mijn vriend moet steeds nog werken en zelfs vandaag moet ie paar dingen afhandelen. Mailbox staat heel vol. Zijn baas komt morgen weer terug van vakantie en dan zijn alle collega's ook weer terug. Dus hij zou eingelijk nog paar dagen werken om alles over te dragen en dan zouden wij op vakantie, maar niet dus! Ze hebben een of andere media training en afspraken buiten de deur waardoor wij nog niet weg kunnen. Heel fijn! Nu word het pas misschien eind aug en anders begin september dat mijn vriend vrij is. En hij heeft het al zo druk gehad de afgelopen weken.

Meiden ik ga mijn best doen dingen terug te lezen. Maar alles hakt er op het moment wel ffies in door het nieuws van Maike Sanne!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan