Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nod lijstje!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zitten er geen meiden op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Ik kwam nog ff langs voor het slapen gaan
Ben zo ontzettend moe nu, kan het allemaal niet meer in me onemen

Frieda dikke knufff meis. We nemen je gewoon mee naar nieuwe ronde!
Heellll veelll geluk!

Weltrusten allemaal, ik kom morgen weer gezellig kletsen!

Liefs Nathalie

Goedemorgen allemaal!!

1 Dagje vroeg naar bed en ik moet meteen een kwartier bijlezen haha.. Mitsjie lag gisteren al mooi om 21.00 uur op bed!!  Moe dat ik was! Ik moet er sinds een paar dagen ook elke nacht uit om te plassen, en ik ben ineens heel moe steeds! Zit op mn werk ontzettend  te gapen overdag. Gelukkig hebben we sinds kort voor het eerst in 4 jaar(!) weer  televisie boven, dus lekker nog even de tv aan in bed en dan lekker slapen. Vermoeiend hoor, zwanger zijn haha. Maar goed, ik klaag er niet over verder!

@MaikeSanne, we begrijpen het wel hoor! We zijn gewoon altijd hier voor je als er wat is, kijk maar wanneer je weer zin hebt om hier mee te lezen en te kletsen! Zorg maar dat je goed voor jezelf zorgt. Je bent hier altijd welkom he meissie!! *Knuffel!!*

@Jazzie, nee Mitsj tilt niet meer hoor!! Ik pas wel op! Ik had gister ook weer wat stoms, ik had eergisteravond geen brood meer thuis, dus ik denk: Dan haal ik morgen  tussen de middag wel even een broodje op het werk. Maar ik ging om 09.00 al bijna tegen de vlakte.. Helemaal duizelig enzo.. Dus ik vlug naar de Super de Boer, een zakje bolletjes en beleg gekocht.. En ik had gewoon ontbeten 's morgens. Word wel genadeloos afgestraft als je ff ergens niet aan denkt wat met je zwangerschap te maken heeft!

Fritzie! Grrr.. Ik zal naam maar veranderen in Dikkie Dik zeker!! Stil jij! Hahaha! Wel stoer, je NOD op de grote dag!! Goed klussen meis!!

Nou, ik ga weer aan het werk!! Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Mitsj

Zoooooooo ben ik ook weer. Nog geen ovulatie test gedaan. Maar meiden ook ik ben heel erg moe. Zou het door het weer komen. Ik vind het maar koud vandaag. Harde wind hiero. En heb koude voetjes. Vannacht niet al te best geslapen, dus ach dat zal er ook wel mee te maken hebben. Gelukkig vanmiddag geen afspraken meer, heerijk ff middagje voor mezelf. Hik wel tegen dingen aan die ik nog wil en eigenlijk moet doen. Maar kweet niet hoever ik kom vandaag hoor. Dan maar in delen hè.

Mitsj goed zo dat je gestraft word, neem dan ook gewoon brood of in elk geval plakje koek, sultana of wat dan ook mee in je tas. Dat je ff iets kan nemen als je je flauwtjes voelt muts!

Frieda, wat jammer dat je toch ongi bent geworden, maar kan me voorstellen dat het ook wel opluchting is dat je nu teministe een beetje weet hoe je cyclus is na het verwijderen van je spiraaltje. Wie weet wat september voor moois allemaal brengt.

Meiden ik ga ff toasti eten, kom later vanmiddag nog wel ff langs of vanavond ofzo. Als ik niet in slaap ben gevallen teministe, hihih

Liefs Nathalie

Hallo!!

Ja ik heb meestal ook wel sultana's ofzo in huis, maar eergister dus ff helemaal niks. Beetje jammer, maarja! Allemaal goedgekomen!!

Ik heb me net ziek gemeld op het werk, voel me echt belabberd vandaag. Hoofdpijn, duizelig, ik heb een stel rooie wangen waar je u tegen zegt, en afwisselend warm en koud. En het gevoel alsof ik echt ga overgeven zo, ipv dat ik moet kokhalzen ofzo. Dus echt niet fijn. Net ff vaatwasser aangezet en ff wasje in de droger geparkeerd, en ga nu lekker mijn mandje in. Lekker slapen, en hopen dat het snel wat beter wordt.

Groetjes!

Mitsj

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. Test houd idd nog 1 dag positief aan Jazzie (bij sommige langer heb ik wel eens gelezen) En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Liefs Nathalie

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Wat denken jullie ervan. Dan kan maandag avond heel goed mijn eisprong zijn geweest of nie?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan