Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemiddag!!

Nathalie, Zou heel goed je ei geweest kunnen zijn maandag!! Alleen ik heb echt geen idee hoe dat werkt met die testen want ik heb ze niet echt nodig.
Mijn cyclus is zo gelijk eigenlijk dat ik bijna de klok er op kan zetten!

Mitsj, Goed van je dat je je ziek hebt gemeld!! Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!
Heeft het slapen geholpen???

Ik loop leeg hiero... ben echt zo ontzettend erg ongesteld... ik weet weer waarom ik toen een spiraal wou hoor! Hoop echt dat het snel weer over is want voel me ook erg beroerd daar door!
Kyra is vanmiddag lekker op het kdv gebleven.... en ik heb lekker op de bank gehangen!
Ik wacht al vanaf dat ik thuis ben op een paketje en hoop dat deze nog bezorgd wordt vandaag... zo niet dan bel ik morgen en dan wordt ik heel boos!!! Ze zouden al eerder komen maar kwamen toen op de verkeerde dag! GRRRR
Eten staat al lekker in de oven dus die hoeven we alleen nog maar aan te zetten!

Ik ga Kyra even ophalen van het KDV. en ff luiers halen want die zijn bijna op (en daar kunnen we nog niet zonder)

Liefs,

Frieda

Ik vond het al zo rustig aan het front Frieda. Hopelijk worden de rd-tjes snel minder hevig en dat je je minder beroerd voeld. Welk pakketje verwacht je?

Ik voel me niet zo lekker. Heb vanavond weinig gegeten. Paar hapjes en stukje vlees meer kreeg ik er niet door. Werd al niet lekker als ik er naar keek. En erg moe vandaag. Volgens mij heb ik griepje onder de leden. Soms erg koude voeten en benen en dan weer warm.

Ga nu ff lekker op de bank liggen.

Liefs Nathalie

Hmmz.. Nathalie!! Niet zo mooi dat je je zo voelt!!
Ik heb helemaal niet gegeten vanavond. Ik had lasagna gemaakt maar sinds ik zwanger ben geweest van Kyra vind ik het echt niet meer te vreten..... Zometeen nog maar ff broodje maken want krijg nu trek!

Ik wacht nog steeds op mijn pakketje maar heb niet het idee dat deze vandaag nog gaat arriveren hier dus ga morgen een heeeeeeel boos telefoontje plegen.
Ik zal het even uitleggen!
1,5 week geleden heb ik een nieuw fototoestel besteld... dan kan je een datum kiezen wanneer deze bezorgd word. had vorige week donderdag gekozen maar moest onverwachts naar mijn zusje toe toen dus was er niet. dus briefje in de brievenbus dat ze vrijdag zouden komen. (nou was ik er die dag ook niet maar ze zijn dus niet geweest en toen zat er afgelopen maandag weer een briefje in de bus met dat ze vandaag zouden komen tussen 12 en 18 uur.... en ze zijn dus nu nog niet geweest!
Dus morgen even bellen en als ze dan niet heel snel dat pakketje komen brengen wordt ik heeeeeeeeeeeel boos!!!

Loop nog steeds leeg dus voel me een beetje zweverig! Hoop echt dat het morgen minder is.....

Nou ik ga eens kijken of ik nog wat te eten kan vinden!

Liefs,

Frieda

Heyhey!

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten weten!
Heb het heel erg druk gehad en het is er gewoon bij ingeschoten..
Maar ben zoals jullie misschien al gelezen hadden in een ander topic ben k vorige week ongi geworden.. Balen! Maaar nieuwe ronde nieuwe kansen..
Mijn nieuwe NOD is dus op 4 Sept..

Ik ga nu slapen...
hoe is het met jullie?
Kuzz xxx

Nod lijstje!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zitten er geen meiden op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Nog steeds niet zo lekker en erg moe. Vandaag nog druk dagje maar morgen gelukkig vrij. Is je pakketje er al Frieda? Jij bent ook stil meis. Gaat alles goed met je?

Hou zou het met ons bloemetje zijn. Zal ze het al verteld hebben, hihih
Weet iemand wanneer ze terug komt? Ze zou aantal dagen blijven toch, misschien iets langer?

Ienieminie heb je weer op het lijstje gezet hoor meis
Ook steeds zo druk en nu is het toch eerst afwachten tot eisprong hè
Das nooit zo'n spannende tijd en dat merk je hier ook wel

Maike Sanne hou je het nog vol om niet op het forum te komen, hihih
Hoop dat je het allemaal beetje plekje kan geven meis
Hoe is het met je zus? Staat ledikantje nu daar?

Liefs Nathalie

Hoi Dames,

Ik ben er weer.
Gisteravond terug gekomen. Het was gezellig dus we zijn maar wat langer gebleven.
We hebben het trouwens niet verteld hoor. hihi, vriend wil nog niet. waarschijnlijk gaan we dat volgende week doen.
Hier gaat het best goed.
Hond slaapt derde nacht op rij door
En de kwaaltjes vallen me nu. zijn ietsje minder maar dat mocht ook wel.
maar ze zijn nog wel aanwezig hoor.
lees, beetje misselijk, erg veel plassen, af en toe steekjes, en best moe.

maaike sanne,
ik begrijp dat het erg moeilijk is om hier te lezen, met een paar zwangere dames.
ik kan moeilijk zeggen dat ik je begrijp, want weet niet wat dit is.
Maar wil je wel vertellen dat ik vind dat je erg sterke vrouw bent.
En ik vind dat je jezelf hier erg dapper doorheen slaat.

frieda wat balen dat je ongi geworden bent. maar inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
succes volgende ronde.
hoe gaat het met kyra? alles goed met dr?

mitsj, geen waterflessen meer tillen hoor, lekker een smoes verzinnen, dat een ander het mag doen, hihi.

jazzie, hoe gaat het bij jou? voor jou bijna je od toch? hihi.

ienieminie, hoe gaat het met jou?

en nathalie, zeker niet te vergeten, hoe gaat het met jou meis?

Liefs.

Hoi hoi!

Fijn dat je het leuk was! En toch wel leuk dat het nog even een verassing is voor je sch-ouders.

Hier alles goed.. als het goed is dinsdag ongi.. maar mijn temp was nu al wat gezakt
Het zal wel..
we gaan alleen het weekend weg.. zat er eigenlijk niet op te wachten dan ongi te zijn
Hier wordt er stiekum al gepraat over een maandje eerder beginnen..(oktober) mannetje wil eigenlijk helemaal niet wachten.. maar ik wil echt niet zwanger op vakantie.

Meiden hoe is het verder met jullie!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan