Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Bloemetjeee gezellig dat je er weer bent meis. Fijn om te horen dat goed met jullie & Buddy gaat. En dat je genoten hebt!

Jazzie wanneer zouden jullie ook alweer op vakantie?
Het wil niet zeggen dat je meteen zwanger bent hè
Wij hadden in maart ook kunnen denken van ohh dan ben ik deze zomer zwanger
Maar zo zie je maar weer. Ik zet nu maar in om met kerst zwanger te moge zijn, hihih

Ben benieuwd hoeveel maanden jullie nog kunnen wachten.

Frieda hoe is ie met jou meis, je bent veel stiller!

Hier niet zo lekker meiden. Daarom was ik er gisteravond ook weer niet.
Ligt nu ook lekker vanuit bed. Totaal niet fit. Moe, raar rommeld zeurend gevoel in mijn buik en ga zo nog maar ff door. Volgens mij krijg ik griepje die niet doorzet

Liefs Nathalie

hoi,

dank je nathalie,
balen dat je niet lekker bent, hopelijk gaat het snel beter. wanneer heb jij je nod?

hier gaat het vandaag ook wat minder.
enorm veel last van mn blaasontsteking, echt niet leuk
misselijk en moe. dus minder dagje vandaag. maar ach ja, die moeten er ook tussen zitten.

liefs.

@ Nathalie.. Hahhaha. nee. ik ga er ook zeker niet vanuit dat we in 1 keer zwanger zijn..
Maar je zult zien.. dat als het toch eigenlijk niet uitkomt dat het dan wel in 1 keer raak is. we gaan begin oktober op vakantie (weten nog niet wanneer)
En omdat ik van mijn zoontje vanaf 5,5 week echt kotsmisselijk ben geweest zie ik dat niet echt zitten. En wil dan eigenlijk ook niet op van alles letten dus..
Dus waarschijnlijk starten we nu dan toch gelijk na.. of met de vakantie hangt er vanaf hoe mijn cyclus is..
En ja ook elke zwangerschap is anders.. Maar ik wil gewoon dat risico nu niet lopen..
Snap je? voor de rest maakt het niet uit.. verder zien we wel.. Een kind kan je toch niet plannen..   (maar ik kan wel een btje rekening houden met wanneer te beginnen.., want als je onveilig vrijd.. is er natuurlijk altijd een kans hihihi)

@bloemetje beterschap meid.. meestal wordt het na 12 weken beter..

Liefs Jazzie.

hoi,

zo, net ff verloskundige gebeld.
had ze dr agenda niet bij zich, aaaaaaaah, moet ik maandag weer terugbellen om een afspraak te maken,
die word rond 8 weken gedaan, en moet in zh voor echo.
enkel is het wel lastig, het ziekenhuis waar ik heen moet, daar werk ik ook.
zou je dan ook naar een ander ziekenhuis kunnen gaan?
Ze gaf aan dat ik erg vroeg een positieve test had. en ze zei ook dat als je je misselijk enzo voelt dat het zeker bevestiging is dat je zwanger bent, haha, zover was ik ook al .

nou dames, ga ff schoonmaken en dan naar tandarts.

frieda, hoe gaat het met jou ?

liefs

Jammer Bloemetje dat je nog geen afspraak hebt kunnen maken.
Ohh dus vanavond een feestje en maandag jarig. Wel drukte hè
Maar alvast van harte gefeliciteerd. Ach dat hoeft ook nog niet, hihih

Ik voel me grieperig. Moe, slapjes, warm/koud, misselijk, zeurend gevoel in mijn buik, soms wat steekjes hier en daar. Raar gevoel in mijn lichaam als ik me inspan. Komtom grieperig!

Ikke snap Jazzie, hihih! Bloemetje mijn nod is 25 augustus

Hoop dat het door zet want dit gekwakkel is ook niks. Of ziek of beter, niet dit!
Vanavond verlovingsfeest dus moet ik wel een beetje fit zijn hè. Als ik me wat beter voel kom ik wat uitgebreider kletsen.

Liefs Nathalie

Nou meiden ik ben er ook weer even!
Heb wel mee gelezen hoor de afgelopen dagen maar had eerlijk gezegd niet echt veel zin om te reageren. Dat heeft ook een reden hoor maar goed... daar hebben we het nu niet over!
Hier gaat alles goed!! Wel een beetje druk maar alles gaat lekker!
Vanavond gaan we naar Tarzan toe in scheveningen en daar heb ik echt onwijs veel zin in! Ben erg benieuwd! Met Kyra gaat het ook erg goed! Tis wel weer even wennen voor der op het kdv maar verder gaat het erg goed met haar! Gister liep ze voor het eerst achter haar loopkar aan dus ben helemaal trots :D

Bloemetje, Fijn zeg dat het goed gaat!! en lekker dat Buddy doorslaapt!!
Ook erg prettig dat de dagen weg lekker waren! Geniet je nog een beetje van je vakantie???

Nathalie, Hoe gaat het nu met jou dan??? nog steeds brak?

Jazzie, Je weet nooit wanneer het raak is! Ik zou er gewoon lekker voor gaan!

Nou ik ben weg... Morgen ben ik weer van de partij  ...

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, jammer dat je er minder bent, maar het heeft zn reden, dus gewoon lekker schrijven wanneer jij er zin in hebt.
ik geniet van mn vakantie hoor, hihi, ff lekker zwanger kunnen zijn, zonder aan te moeten doen alsof ik me super fit voel.

nathalie, fijne avond meis, hoop dat je er toch van geniet.

liefs

Terug
Bovenaan