Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Frieda,
Lekker aftellen morgen en dan lekker van het weekend genieten.
zo slecht weer bij jullie? hier heeft het vanmorgen wat geregend, maar verder niet zoveel.
hoe het met buddy gaat. het gaat stuk beter met hem, hij luistert beter. vooral naar mij, als ik hem roep komt ie vrijwel meteen en komt ie voor me zitten, zit kan hij goed, en af ben ik nu ook mee bezig, ga niet wachten tot ik op hondenschool kan beginnen. want dat duurt nog twee weekjes.
enkel de nachten zijn voor hem nog gebroken, jankt nog vaak om naar buiten te kunnen. wel word ontlastig harder, dus hoop dat ie binnenkort gaat doorslapen, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg dat niet doorslapen, als baby er is kan je ook niet doorslapen, alleen als je al zo moe bent met de zwangerschap is het wel eens lastig, maar ach ja, slaap ik s middags wat bij als hij slaapt.
vandaag heeft ie ook vier uur alleen gezeten, en aan buurman gevraagd of hij hem gehoord heeft. niet dus, dus dat is mooi.

Werkse nog morgen,
hoe gaat het met Kyra? en je vriend?

liefs

Frieda! Lekker he.. bijna weekend..!

Bloemetje.. o wat lekker dat buddy het zo goed doet!
Je mag wel trots zijn op jezelf! En idd heel slim om al te beginnen zonder school..
Heb je straks veel baad bij.. dan pikt hij het nog sneller op allemaal .

Vandaag de hele dag wel krampen gehad.. Ben echt ONGI.. pfff
ach alweer dag 2 om.. dus het zal wel gauw afzakken..

Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

dank je,
ik probeer nu ook om me vriend s avonds het rondje met de hond te laten lopen, naar hem luistert hij niet zo goed, en wil toch dat hij dat gaat doen, want over 8 maanden zal ik het een tijdje niet kunnen.
dus moet hij ook luisteren naar hem, plus dat ik nu te moe ben s avonds. hihi, maak ik lekker ze bench op orde, voer voor volgende dag afwegen, en dat soort dingen.
ben blij dat ik zonder hondenschool al ben begonnen, want het is een pittig beestje,
en sta er zelf beetje versteld van dat ik hem eigenlijk al aardig onder controle heb. had ik niet zo snel verwacht. hihi.

vervelend dat je zo last hebt van krampen, hopelijk is ongi snel weer weg.

nathalie hoe gaat het met je?

welterusten meiden.

Hallo Hey kwebbeltantes, hihih. Kijk ik ff de middag en meteen tig berichtjes bij. Leukleuk. Ik was vanmiddag zoooo onwijs moe na therapie. Heb ook maar 30 min gesprek gehad ipv 1 uur. En toen ik thuis kwam zo doorgelopen naar boven en mijn bed in gegaan. 3 kwartier later stond mijn opa voor de deur dat mijn telefoon nog bij mijn ouders lag. Maar daarna nog kapot dus hup mijn bed weer in. Tot 20.15 uur geslapen, en nog moe.

Daarna naar mijn ouders gegaan, daar op de bank gelegen, film met hun kijken op Net 5
En toen weer naar huis. Dacht nu ff bij de meiden kijken. Maar is best veel bij te lezen. Tis al laat dus denk dat ik da tmorgen ff doe.

Kreeg net een kus van mijn vriend die net gerookt had en nu ben ik misselijk, en bedankt!

Meiden weltrusten en morgen maak ik het nog goed met jullie
Morgenavond vertrekken we naar Luxemburg als mijn vriend vrij is van zijn werk

Liefs Nathalie

hi nathalie,

lekker geslapen? hopelijk wel.
lekker is dat he, een zoen van iemand die net heeft gerookt, wat ben ik blij dat mijn vriend dat nu niet meer doet, hij is sinds drie maanden gestopt.
als ik nu mensen voorbij loop die roken, nou, vind het echt niet prettig. hihi.
ooh, nog een dagje meid, heerlijk.
moet je nog veel pakken?

liefs

Goedemorgen meiden,

Hier wel redelijk geslapen, geen tekenen van rd-tjes
Morgen is dag 28 en mijn temperatuur is deze maand nou niet echt hoog, maar ja boeit niet, als de uitslag maar positiever is dan de vorige 5 rondes, hihih
Het blijft afwachten hè, maar ben er deze maand verbasingwekkend rustig onder, hihih

Ik kom vanmiddag weer kletsen okay. Moet groot deel nog inpakken, maar ligt al klaar in de kast opgevouwen, dus geen probleem.

Fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,fijn dat je goed geslapen hebt.
Goed dat je er zo rustig onder bent. Wat is je gevoel zelf nu?
Hoeveelste dag waren vorige rondes je nod? weet het ff niet meer. Sorry.

Makkelijk he, uit de kast pakken en koffer in.

Inpakse, en hopelijk ben je er straks nog ff.
Anders, hele fijne vakantie. Geniet ervan. En hoop zo dat als je terugkomt dat je ons kan melden dat jullie zwanger zijn. ik duim voor je.

Liefs

Hoihoi!

Grappig he, ik las net dat introotje terug helemaal bovenaan, wat ik geschreven had.. 2 Dagen later testte ik positief hihi..

Jazzie, ja erg vervelend dat zo ziek zijn! Ik heb er een tijdje op gelet nu, maar ik ben elke dag zo ongeveer vanaf 08.45uur tot 10.30uur ongeveer echt hondsberoerd. Moet echt alles bij elkaar houden om niet flauw te vallen of over te gaan geven. Vanmorgen moest ik hoesten, en tegelijk kokhalzen.. Dus  paar minuten later stond collega naast mn bureau met een kopje thee en potje honing,  maar ze weten lekker nog niet dak zwanger ben hihi..  
 Ook in het weekend, dan heb ik een iets ander patroon maar dan ook nog rond de zelfde tijd dat ik me zo rot voel! En daarna voel ik me best goed, wel misselijk maar dat vind ik niet zo erg! Gek he! En hoe langer ik in bed blijf liggen als ik wakker ben, hoe erger het wordt rond die tijd! Vorige week ben ik een halfuurtje blijven liggen op zaterdag, en toen heb ik fijn overgegeven, zucht!
Maarja, ik ben alweer 9 weekjes dus ik mag niet klagen verder! Ben zielsgelukkig dat ik zwanger ben, hihi.. Dinsdag heb ik de echo voor termijnbepaling, dus ben benieuwd!

Bloemetje, gelukkig gaat het beter nu met Buddy! Ben je al wat blijer met hem dan in het begin?

Nathalie, fijne vakantie! Hopen dat je met een positieve test terug komt, maar geniet er hoe dan ook van!

En Fritzie, hoe is het met jou?

Groetjes,
Mitsj

Terug
Bovenaan