Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Mitsj, balen dat je telkens op je werk zo beroerd bent, lijkt me erg moeilijk om te zwijgen dan, hihi.
wel lief van je collega..
ze moesten eens weten, haha.

Ben al gelukkiger met de hond hoor, hihi, hij is ondeugend, maar als we hem corrigeren dan luistert ie wel. dus gaat goede kant op.

Vandaag 6 weken hier, en heb gevoel dat nu de misselijkheid en vermoeidheid echt op gang komt, ben al sinds vanmorgen weer misselijk tot nu toe, gister had ik het ook al. haha, weten we in ieder geval dat we zwanger zijn.

Nathalie, schiet het beetje op met pakken?

Liefs

Nathalie...Goede vakantie toegewenst !!! Geniet er lekker van meid, enne.. wie weet kom je zwanger terug ;)

Bloem.. mooi dat het goed gaat met buddy en jullie !!
Goed dat je nu al bezig bent ipv te wachten tot de honden school begint !

Mitsj...ohhh al9 wekn .. gaat snel zeg !!

Frieda...Nu al boodschappen gedaan ipv zaterdag ???

Hier vanochtend weer met zusje mee geweest naar de vk.. hartje van mn tantezeggertje weer gehord. Klinkt zo mooi !
Wel dubbel gevoel hoor.. anders hadden wij daar volg wee gezeten om het hartje te horen :(

Zo nu ff stoppen met typen, ik ga ff lezen, hihih
Denk dat het reageren in delen word hoor
Ohh wacht ik ga slim doen, open gewoon tweede venster!

Tot strakkies!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje    ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                             14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Bloemetje hoe voel je je vandaag? Nog steeds naar de wc rennen?
Vandaag 6 weken zwanger, goed zeg meis. Nog twee weekjes dan naar de vk toch?

Mitsj 9 weken zwanger wat goed zeg meis. Hoop dat met een paar weekjes misselijkheid minder voor je word en geniet dinsdag van je echo meis. Kun je het op je werk nog een beetje geheim houden? Of heeft je kots-actie het verraden, hihih?

Frieda ook weel lekker veel getypt, het is echt zo stil zonder jou hier meis. Gezellig weekend voor de boeg lees ik. Alles goed met de kleine meid? Wij gaan lekker weekje naar Luxemburg in de caravan van mijn schoonouders, echt heerlijk. Net nog ff naar de stad geweest boek gekocht en leuke vest. Raar hoor om nu al vest te kopen, maar was zo'n leuk model, met leuke knopen dus dacht die neem ik mee was maar 12,99. En kan ook open gedragen worden. Hoop toch deze winter wel met dikke buik te lopen, hihih.

Maike Sanne, lief dat je naar mijn auto vraagd meis. Klopt idd 1 sept, ik ga me er niet druk om maken. Ze bellen mij maar, hun willen geld zien, hahah. Als het moet heb ik het geld nu bij elkaar. Met lening van oma. Maar dan gaat al het geld dat we hebben erin. Dus hoop dat ze nog ff wachten met bellen, hihih. Ga eerst lekker op vakantie en dan zien we wel verder.

FF posten en verder lezen hoor!

Hoi,

Maaike sanne,
fijn dat je weer mee kon naar vk. inderdaad dubbel denk ik als je volgende week normaal zelf daar had gezeten.
gaat het beetje met je nu?

nathalie, hoe ik me voel vandaag? al hele dag misselijk, erg moe, en vriend zegt dat ik een lopende tijdbom ben, hihi, dat ik dus niet echt goed gezind ben vandaag.
baal er wel van, want is echt niet de bedoeling. en probeer nu dus beetje beter gezind te zijn. hihi. hopen dat het lukt.
Hoop ook dat het beetje blijft zoals het nu is de misselijkheid, ofdat het wat minder word, erger niet hoop ik.

fijn dat je het geld bij elkaar hebt als het nodig is. geeft een geruststellend gevoel denk ik? of niet?
hoop dat het niet hoeft en je hem gewoon kan houden. ik duim ook daarvoor voor je.

Liefs

Wat fijn Maike Sanne dat je helemaal schoon bent van binnen.
Gaan jullie er nu meteen voor of wacht je deze ronde af? Ohh ik zal ff verder leze, misschien staat het er al we, hahah

Jazie ik zal ff op nodlijstje veranderen hoor. Hier is het idd steeds spannende meis. Hoe is het vandaag met je rd-tjes? Nog zo hevig?

Bloemetje, wat fijn dat het met Buddy beter gaat meis. Hier nog iemand die onwijs moe is. Bahhh was het zo mooi weer vandaag en nu regend het hier ook pijpenstelen, grrrrrrrrrr.

Nu ff antwoord op jullie vragen. Ik ben heel rustig nu rond mijn nod. Kweet niet wat het is. Valt me zelf ook op, hihih. Ik ben vooral heel erg moe. Vooral 's middags Gisteren ook gaan slapen en nu lig ik met een deken op de bank. En nog ff dan moet ik denk ik weer toegeven aan die moeheid, door ff te gaan slapen. Verder wel aparte dingen zoals koffie die niet smaakt, met vlagen wat msiselijk maar steld niet echt iets voor, nu ik erover na denk al paar dagen niet naar de wc geweest. Soms veel plassen, dan paar uur niet en dan paar keer achter elkaar. Vorige week dus dat grieperige gevoel. En nu gaat het eigenlijk wel. Dus we zullen wel zien hè. Ik neem wel tests en maandverband mee naar Luxemburg, lekker dubbel he.

Ik ga nu maar weer ff wat doen, kom later nog wel gedag zeggen. Het zit er namelijk in dat we pas morgenvroeg vertrekken, grrrr. Baal daar wel van maar ja. Mijn vriend moet het hele eind rijden en die is bekaf van veel werken enzo. Dus moet me maar aanpassen hè.

Meiden tot later!

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje    17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                             14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Terug
Bovenaan