Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Balen dat je waarschijnlijk morgenochtend pas vertrekt. niet erg fijn, maar iemand die moe is achter het stuur, schiet je ook niet veel mee op he?
En maandverband en testen, inderdaad beetje dubbel, hoop dat je de eerste niet nodig hebt.

Ik ben aan het zoeken naar een doptone op internet, wil graag vanaf dat je hartje kan horen zo een ding hebben, de onzekere muts die ik ben, denk dat dat me dan wel gaat geruststellen. Dus maar eens ff op zoek.

Frieda, lekker gewerkt? dag beetje vooruit gegaan?

Mitsj, voel je je nu weer wat lekkerder?

Piekerbol, hoe gaat het met jou meis?

Liefs

Ohhh Nathalie ! Ik vind het zo spannend !
Ook deze maand zou  ik denken dat je zwanger bent ! Oohh meid ik hoop het zo voor je !!           Hou ons niet langer in spanning en test morgenochtend even haha
Nee hoor meis, rustig aan !
Veeeeeeeel plezier meis !!!

Manlief wil graag meteen er weer voor gaan... en wie ben ik dan om nee te zegge hihi ;)
Nee hoor, ik wil er ook graag meteen weer voor gaan
Onze wens is een kindje van ons samen en het liefst gister nog dan morgen ;)

Heb trouwens nogsteeds niks van mn vriendin gehoord ! niks geen smsje oid !
Valt me onwijs van haar tegen !!
Ik ga ook geen contact met haar opnemen, ze bekijkt het maar even hoor !
Ik ben veel "vrienden"   kwijt geraakt door mn eczeem, doordat ik er zo ziek van was en niet veel kon doen etc.. En zij bleef.. maar nu ik haar hard nodig heb is ze er niet voorme ! Valt me erg tegen..
Maar ja..misschien heeft ze er wel een goede reden voor, wie weet.
Ik sms haar in ieder geval eerst niet, moet nu van haar kant komen hoor !
K vind jullie echt toppers dat ik bij jullie uit mag huilen en jullie niks te veel is !
Vind het soms nog wel erg moelijk om "anoniem"   te blijven hoor !
Als ik afsluit zal ik vaak mn naam er onder zetten ipv Maike Sanne hahah..
Ben ook heeeel erg benieuwd hoe jullie er allemaal uit zien etc !!

Dames, ik al nog even opruimen en de was opvouwen...   xxx ..... hihi

Hey Meis, geeft idd meer gerustgesteld gevoel.
En nu heerlijk 2 weekjes geen therapie
Ohh ben benieuwd. Wist ff niet wat het was, maar gelukkig leg je het uit
Onzekere muts, hihih. Begrijp het wel hoor, tis ook spannend allemaa

Ik ga hier weer ff wat doen, anders val ik in slaap.

Liefs Nathalie

Bloemetje.. Ben je niet bang dat wanneer je het hartje niet kunt vinden dat je dan bang bent dat het mis is??
ZOu ik wel zijn denk ik.... Maar k ben zoiezo al onzeker ...
Maar tis echt super om het hartje te horen kloppen en ookom het kindje te voelen bewegen !        
Echt een wonder !!!

Nathalie..Jammr dat jullie morgenochend weg gaan ipv strax.. Maar zoals bloem al zegt is het ook niet goed als je erg moe 8er het stuur zit !
We moeten geen ongelukken hebben hoor !!!
K hoop idd ook dat je geen maandverb nodig hebt op vakantie !
Beetje dom van mij... Ik had mn maandverband al in een doos bij de babyspullen gedaan, maar kon het er alsnog uit halen ... Ac ja beter zo dan wanneer ik het weg had gegooid haha

O ja Bloemetje en Mitsj.. Maybe een tip voor jullie (wee niet of jullie er iets aan hebben..) Maar Hema heeft weer rompertjes van de reclame.   Zijn 7 stuks voor 10 euro ! Niet duur dus !!     Ze liggen niet in de winkel zelf maar als t goed is bij de kassa's...

Hoi,

Dank je voor de tip, ga zo eens ff kijken denk ik, hihi, mits ik niemand bekend tegen kom.
hier krijg ik al twee weken geen reclame meer, zo vervelend vind ik dat, en zeker nu, hihi wil kunnen neuzen.

ja, denk dat ik dan ook wel even ongerust word. maar als ik vier weken tussen afspraken moet wachten, en ik dan onzeker word, is aantal weken wachten ook erg lang. ik denk toch dat het een geruststellend gevoel is heel de zwangerschap door. vriend vind het onzin, maar als ik het persoonlijk als aangenaam ervaar, dan moet ik hem maar bestellen.

Heb nu trouwens positiebroek aan, aan buik nog iets te groot, maar daar buikband overheen getrokken en lang shirtje, ooh zit zo heerlijk, hihi, mn broeken die ik nog goed pas zitten in de was. dus ff lekker dit aan. Lekker is dat. haha.

Ff verder lezen, want ben alweer kwijt wat nathalie zei .

Terug
Bovenaan