Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nee moe achter het stuur is idd niet goed en wil ik ook niet hebben
Maar je verheugd je dan zo ergens op en dat gaat dan ineens niet door
Ohh shit moet niet vergeten mijn tests in te pakken bedenk ik met net, haha
Meeste staat al klaar namelijk. Volgens mij heb ik aan 1 week Luxemburg niet genoeg hoor. Heb boeken gekocht en dvd box van rozengeur & wodka lime mee. Dus hallo waar haal ik de tijd vandaan. Hier regend het op dit moment, dus echt vakantie gevoel heb ik nog niet. Het leek vanmorgen zulk mooi weer. Heb net zak dorpjes gepakt. Kwam ik tegen in de tas voor Luxemburg en nu ben ik misselijk, eigen schuld! Ben niet zo'n snoeper en dan pak je er weer meerdere van hè. En tja dan krijg je dat. Mijn buik trekt heel erg, daarom ff weer gaan liggen op de bank. Heb met dingen lopen shouwen voor de vakantie. Heb ik nu regelmatig, dat als ik iets beetje zwaars til dat mijn buik dan onwijs protesteerd. Is dat normaal?

Maike Sanne kan me voorstellen dat het moeilijk is om hartje van je tantezeggertje te horen, maar ook wel heel bijzonder of nie? Wel lief dat je er zo bij betrokken bent. Hahah allemaal tips voor Bloemetje & Mits, leuk hoor. Bloem misschien is het maar beter dat je geen reclame krijgt, staan veel te leuke dingen in, hihih

Liefs nathalie

Jullie schrijven zo veel hahaha.. ik kan het niet onthouden allemaal hihihi

Frieda Fijn weekend.. Hoe is het? Zit je nu alweer bijna in de klus periode?

Maike Sanne.. Heel begrijpelijk dat je er weer voor gaat! En ik hoop dat het gauw raak is .. mijn sch-zus deed er 2 rondes over na de mk. Misschien hoop voor je!
En wat leuk dat je het hartje gehoord heb van je neefje/nichtje.. Pfff. je bent echt een taaie tante.. kan me voorstellen dat je het ook heeel moeilijk vond..
Jou tijd komt gauw meid!!  
(jammer van je vriendin.. weet verder niet wat ik daarvan moet zeggen.. hoop dat je genoeg hebt aan je vriend en zus en ons!)

Bloemetje.. Doptone kun je zelf eigenlijk pas vanaf 12 weken soms iets later gebruiken.. Bij de vk horen ze het ook niet eerder dan 12 weken.. of verder..
En als je tegen de 20 loopt en sommigen al sneller ik bijv met 17 weken.. dan voel je je kleine.. en is dat je bevestiging!
Je moet doen wat je wil natuurlijk.. maar dacht wil het toch even zeggen.

Nathalie!!! OOOOOOOO wat maak je het spannend.. Hoop ook op een dikke buik voor jou van de winter hoor!   En heel fijn weekend voor je.. en hoop op een positieve test! leuk een vest.. mot er ook 1 bij hebben.. ooo wat heb ik het koud!! brrr

Ongi wordt al minder hoor!!! hihihi.. Ben er al bijna vanaf denk. Is meestal niet zolang bij mij.. maar was nu gewoon wat heftiger dan ik gewend was.   (op de pil)

Verder weinig nieuws te melden...

Liefs Jazzie

hoi,

nathalie,
Dat snap ik, je verheugt je er op. En dan moet je nog een nacht langer wachten. Is niet fijn.
Ik hoop ook dat je de winter samen met mitsj en mij met een dikke buik rondloopt. zou erg fijn zijn.
ik hoop zo voor je, en duim zo erg meis. vind het zo spannend voor je. zit zelf mee in spanning af te wachten.
en die reclame, ik denk dat vriend zo erover denkt. haha.
was net ff bij hema, maar zag ze niet.
bij zeeman wel zo schattige kleertjes gezien, haha, mocht van vriend nog niets meenemen. tss. hihi.
hij zei, ga je maar lekker volgende week. hihi.

jazzie,
mja, is wel zo dat het pas vanaf 12 weken is, maar denk dat het bij mij toch een geruststelling is vanaf dan.
ik hoop dat ik ook snel beweging zal gaan voelen. lijkt me zo een speciaal moment.

frieda en mitsj, goede werkdag gehad?

Liefs

Ik wil zo graag op vakantie, maar ja duurt nog ffies
Dan maar gezellig met jullie kletsen, hihih

Ik had je berichtje over je vriendin helemaal nog niet gelezen Maike Sanne, valt me idd van haar tegen hoor. Ken het om veel mensen in je omgeving kwijt te raken en er niet op te kunnen rekenen, erg naar is dat. Hopelijk kunnen jullie het ooit nog uitpraten.

Er valt hier idd steeds veel bij te lezen Jazie en nu ben ik vergeten wat jij had gezegd

Tuurlijk is het allemaal spannend. Hoef niet een mega toeter deze winter, maar wil wel buikje. Ben benieuwd of ik met kerst zwanger zal zijn. Tis allemaal zo bijzonder. Heb een soort rust over me, heel raar.

Liefs Nathalie

Jeetje dames wat wordt er wat afgekletst in een korte tijd!
Ik kan het amper bij houden!
Vandaag heerlijk gewerkt! Heb ontzettend veel kunnen doen! en was lekker op dreef!
En nu al weer lekker weekend! De weken vliegen voorbij nu ik weer aan het werk ben!
Dus ben inderdaad alweer in de klusperiode beland... De vorige x leek het een eeuwigheid te duren omdat ik vakantie had enzo maar nu gaat alles weer lekker snel voorbij! Gunstig...ben benieuwd hoor!

Nathalie, Jammer dat je morgen pas weg gaat maar wel nog ff gezellig voor ons natuurlijk :D! En je houd ons zeker in spanning hoor!
Uit je verhaal kan ik nog niet echt opmaken of je nou je rd'tjes gaat krijgen of dat je misschien wel een klein mensje in je buik hebt groeien!
Zou ontzettend gaaf zijn hoor! Wel jammer eigenlijk dat als je echt overtijd bent dat je in je vakantie gaat testen want dan moeten we al die tijd op het nieuws wachten... En das eigenlijk wel een beetje oneerlijk! haha

Maike Sanne, Sommige vriendinnen zijn de moeite niet waard. Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind het erg laf dat ze nog steeds niets heeft laten horen en kan me voorstellen dat het jou erg veel pijn doet hiermee!
Gelukkig heb je inderdaad ons !

Jazzie, Hoe gaat het met jou? Nog plannen voor het weekend?
Hoe gaat het met je kleine mannetje?

Bloemetje, Die kwaaltjes he... Hoop dat je je snel beter gaat voelen! Maar aan de andere kant... zo merk je natuurlijk goed dat je echt zwanger bent!

Mitsj, Hoe gaat het nu met jou? Jij ook nog last van kwaaltjes?
Jij nog plannen het weekend?

Ik zou eigenlijk morgen mijn broer halen van Schiphol maar hoorde vanmorgen dat de vlucht niet is gegaan (van Lima naar Atlanta)
Dus nu komt hij waarschijnlijk zondag pas thuis (heb hem net nog even gesproken op msn, ze hebben de laptop mee). Dus zondag maar ophalen dan... Kom ik gelijk onder alle andere dingen uit die ik zondag misschien zou gaan doen maar nog geen zin in had... haha!
Vind het wel jammer want zou morgen eigenlijk naar vrienden gaan en naar mijn zusje maar dat gaat allemaal niet door dus nu maar een andere x... maar vind het echt verd*** jammer....

Dussssss.......

Liefs,

Frieda

Ooh frieda. balen joh dat alles dan zo omgegooid moet worden..

Hier geen plannen voor het weekend.. btje rusten.. en verder zie wel.. ben moe.
Mijn kleine vent doet het over het algemeen super.. weer wat leuke kleertjes gekocht vandaag.. mt 92.. is nog iets groot. maar gaat er snel genoeg in.. ook niet veeel te groot..
Hij is trouwens 87 cm en 12 kilo met nu 17 maanden.
Maar door de vakantie nou ja.. mijn man heeft vrij en we zijn wat keertjes weggeweest..
tja dan ligt hij niet elke avond om 7 uur op bed..
en nu gaat hij niet meer slapen om 7 uur.. GRRR.. dus we moeten weer even kijken hoe we dat schema er weer in krijgen..

Jij nog fijn weekend meid!!! Hoe is het met kyra?

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan