Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nathalie, geniet lekker van je weekje weg!
Fijne vakantie dus :D

Jazzie, met Kyra gaat het goed hoor! vandaag wat rode billen, ze heeft behoorlijk last van haar tandjes maar das ook het enige waar je het aan merkt.
Aankomende donderdag moet ik weer met Kyra naar het cb en ben benieuwd wat ze dan weer te zeiken hebben! Die hebben echt letterlijk altijd wel wat te miepen!
Is het de ene x dat ze te dik is, de andere x weer omdat ze nog uit een fles drinkt en niet uit een tuitbeker of dat ze op der buik slaapt. Wou dat ze eens leerde daar om niet elk kind in dat zelfde hokje te plaatsen.
Kyra was de laatste x wegen (was bij de kinderarts) 13 kilo en 81 cm geloof ik.
Das behoorlijk! ben dus benieuwd hoe veel ze nou weer weegt!
Ik denk dat ik vanavond maar eens lekker vroeg op bed ga....
En dat betekend dat ik nu lekker ga tukken :D
Dus dames, Een fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen ofzo!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Nathalie, fijne vakantie, wss lees je het niet meer.
dus als je dit leest als je terug bent, fijne vakantie gehad?

Jazzie, fijn te lezen dat het met jullie kleine man goed gaat.
Ja, dat slapen dan he, zijn ze er weer aan gewend. lastig hoor.
maar komt vast wel goed.

frieda, spannend weer met je meid naar cb. lastig dat ze elke keer weer wat te zeuren hebben.
maar het is toch het belangrijkste dat ze gezond is? althans, lijkt mij.
En je hebt gelijk, de klachten laten wel merken dat ik echt zwanger ben, dat is dan op zich wel weer een fijne geruststelling hoor. dus neem het er allemaal graag bij, nou ja, graag, haha ook groot woord, maar vind het niet erg.

mitsj, goede dag gehad vandaag?

Welterusten dames.

liefs

Hoi Dames,

Hier ben ik weer.
Zo stil hier? Allemaal van dat zonnetje dat er is aan het genieten.

Frieda, weer lekker boodschapjes gehaald vanmorgen? En vandaag drukke dag?
Of lekker van je kleine meid aan het genieten?

Mitsj, hoe gaat het met jou? En de misselijkheid?
Blij dat het weer weekend is?

Jazzie, hoe gaat het bij jou?

Hier gaat het wel. alleen vandaag zo beroerd, pff, net voor eerst echt op bed moeten gaan liggen. En geslapen. Ook erg misselijk vandaag. Hou wel alles binnen. Moet ik vanavond nog uit eten ook. haha. Hoe gaan we dat ff doen
nog niemand van hen weet er vanaf.

dames, fijne dag nog verder.

liefs

Goedemiddag!

Tis inderdaad erg rustig hier!! Maar dat is het meestal op zaterdag valt mij op!
Vanmorgen heb ik inderdaad weer schappies gedaan, lang leve de zaterdagochtend!
Vind dat echt ideaal... lekker rustig en je grijpt niet mis!
Oke... af en toe zou ik nog wel wat langer willen blijven liggen maar ik vind het echt helemaal niets als het zo druk is! En aangezien de zaterdagochtend het enige rustige moment hier is (en wanneer ik ook de tijd heb natuurlijk) vidn ik het wel prettig zo!
Verder heb ik nog niet echt heel veel uitgevoerd, ja de was gedaan en de spullen die in de la van de box lagen uitgezocht want de box staat nu echt op zolder...
Wat een ruimte nu weer zeg! Zo heeft Kyra ook wat meer ruimte op te spelen!

Kyra heeft erg last van der tandjes... rode billen en veel willen slapen dus we proberen de rode billen niet zo rood te laten worden en haar te laten slapen wanneer ze wil!
Verder is ze gewoon lekker vrolijk dus dat is erg lekker! soms hoor je van die verhalen!

Vanavond ben ik alleen thuis... lief gaat naar de kermis.. (zuipen, want atracties staan daar niet eens) en slaapt dan bij zijn vader! Zijn vader is met vakantie dus hoeft nergens rekening mee te houden. wel lekker want ik hoef die drankwalm niet naast me!

Morgenochtend dan mijn broer eindelijk ophalen... als het goed is komen ze dan thuis maar krijg nog te horen wanneer precies! Ben erg benieuwd. Ze zullen wel helemaal kapot zijn want er was weinig geregeld kwa hotels enzo dus zal het wel horen!

Bloemetje, als je je echt beroerd voelt dan blijf je toch lekker thuis! Je hebt er anders niks aan! of kijk hoe het gaat en laat het lekker over je heen komen!
Vandaag nog wat leuks gedaan of...??

En de rest van jullie?? hoe gaat het bij jullie???

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda,
Gelukkig heeft Kyra niet veel last van de tandjes, op dr rode billetjes en grote slaapbehoefte na dan. Je hoort inderdaad soms van die verhalen.
En fijn dat je vriend in zijn vaders huis kan slapen, zo een drank walm in me slaapkamer vind ik ook niet prettig hoor.

Moet je broer lang vliegen? Wel balen dat het zo slecht geregeld was. op een luchthaven slapen is ook niet erg fijn.

Wat betreft dat uit eten. Zou inderdaad graag thuisblijven. Maar is afscheidsetentje voor me vriend zn zus, gaat voor vier maanden naar het buitenland.
En kan het niet maken om er niet bij te zijn. Dus ik moet maar ff doorbijten.
En als het niet gaat, dan ren ik gewoon naar toilet haha.
En gewoon niet teveel eten, en geen te sterke sauzen. Komt het vast wel goed.
Heb net gemerkt dat als ik misselijk ben, dat ik dan melk drink dat het dan betert.

We zien het wel, meld vriend gewoon dat ik niet te laat naar huis wil. En zo misschien nog ff een tukkie doen. Heb dat sinds vandaag echt nodig
Heerlijk is dat, midden op de dag een slaapje doen.

Hoi,

Bloemetje, dan kan je het inderdaad niet maken om niet te komen nee! Das vrij lullig!
Ik haal net Kyra uit bed en ze heeft koorts. Ze is nu mijn persoonlijke kacheltje..
Geef haar er nog niets voor. Als ze straks voor het slapen gaan nog zo een hoge koorts heeft krijgt ze neurofen (voor kinderen)

Mijn broer moet uit Peru komen dus vanaf Lima. Van lima zouden ze gister naar Atlanta vliegen, dan een paar uur wachten en dan van Atlanta naar Amsterdam.
Om een of andere reden ging de vlucht van Lima naar Atlanta niet en hadden ze tegen hun  gezegd dat er geen hotels meer beschikbaar waren dus hebben ze een paar uur in een stoel geslapen.
Ze zijn nu wel in Atlanta en daar hadden ze als het goed   is wel een hotel geregeld zodat ze daar konden slapen. Nu gaan ze vanavond laat van Altanta naar Amsterdam... als alles goed gaat.
Dus een heel verhaal maar uiteindelijk komen ze nu alas het goed is 24 uur later aan!

Veel plezier met je etentje straks! Hoop dat je je een beetje goed voelt dan!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan