Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Ooh, dat is minder die koorts, maar zolang ze er niet teveel last van heeft.
Als het niet betert kan je inderdaad straks nog neurofen geven, te snel is ook niet goed.
Heb je het koud dan? omdat je zegt mijn persoonlijk kacheltje.

24u later, is wel behoorlijk wat. sloopt je toch wel een beetje denk ik.
hopelijk kunnen ze wel ff slapen in dat hotel.

Het etentje komt vast goed. Ik probeer me er wel uit te lullen haha.
En als het niet lukt, tja, dan weten ze het maar.
Die 12 weken regel vind ik maar onzin. het kan daarna ook nog mis gaan.
Maar vriend wil het niet, dus probeer daar rekening met te houden, maar ja, als het niet kan, dan kan het niet. toch?

Liefs

Oooh.. Arme Kyra!
Mijn zoontje heeft volgens mij ook last van zijn laatste kiezen nu.. (zijn we er eindelijk vanaf) hij is namelijk wat pieperig.. en veel volle dunne zure luiers!
Maar geen rode billen gelukkig.. die heeft hij trouwens alleen van de hoektanden gehad.. en ook maar heel even.
veel beterschap met je meisje!

Is je broer lang op weg geweest Frieda? Man man.. wat een gedoe met dat vliegen.. dan ben je bijna gewoon aan vakantie vanwege je terug reis.

Bloemetje.. fijn dat je ontdekt heb dat het beter gaat als je melk drinkt?
Had je nu laatst ook laten bloed prikken? Anders moet je eens kijken hoe je ijzer is.. ik heb wel eens begrepen dat vrouwen met een ijzer te kort of bloedarmoede ook extra misselijk zijn aan het begin van de zwangerschap.
Zijn ook zetpillen voor he? voor de misselijkheid? misschien eens aan je ha vragen..

Hier gaat het goed..
Gister ongi weg vandaag nog 1 dag na zeg maar hhahaha.. ach we hebben het weer gehad. Nu even kijken hoe het loopt de komende maand.. waarschijnlijk blijft dit een oefenmaand.. dus.. geen nieuws.

Maike Sanne.. hoe is het met jou lieverd?

Liefs Jazzie

Hoi hoii

Hier ff een snelle reactie van mij !

Jazzie, lief dat je naar me vraagt.. Maar hier gaat het toppie !
Manlief en ik hebben vanmiddag na mn werk een box gehaald voor mn oppaskindjes.
Omdat ik t nu wat rustiger op mn werk heb, ga ik oppassen op twee meisjes
Een meisje van 3 en een meisje van 3 maand !!
Kon een box halen via het gastouderbureau, dus die hebben we hier nu !
Zal zo de 2 boxkleden uitwassen...
Had er helemaal geen moeite mee om de box te bekijken en mee te nemen.   Niet dat ik dan weer dacht aan onze mk.   Dus je kan wel zeggen dat het goed gaat !!!
Hebben nog niet geklust, vind t toch wel beetje eng eigenluk...
Heb toch maar weer ovutesten en nieuwe zwangerschapstesten gekocht.. ihih
We zien wel wanneer het bij ons weer raak is !
Mooi dat je ongi bijna weg is zeg !!!   Niks aan al dat bloed :p
Waar in de buurt woon jij trouwens ong??   (weet het van iedereen bedacht ik me net, maar van jou volgens mij niet hihii)

Bloemetje.. Als je dit leest heb je het etentje gehad.. Hoe ging het ??
Kon je het wat uithouden?
Mn schoonzusje heeft idd ook medicijnen gekregen tegen de misselijkheid, waren gewone tablette, geen zetpillen...
Misschien toch s naar de ha?

Frieda.ohh arme Kyra !   En je hele planning in de war ! Balen zeg !!

Verder weet ik niks te vertellen, ga zo lekker in bad en vroeg op bed, morgen weer werkn.. laatste dag daar !!   Wel lekker dus ;)

Gezellige avond ! Dikke kusss xxx

Goedenavond!!

Bloemetje, Het zal wel los lopen met het etentje!
Toen ik net zwanger was gingen wij uit eten met een paar mensen van het werk en we gingen naar een japanner. Aangezien ze daar nogal graag sushi serveren en ik natuurlijk niet ging drinken (terwijl ik normaal niet vies van een beetje alcohol ben) heb ik het gelijk in de groep gegooid. Ook omdat ik bang was dat 1 collega zijn bekkie voorbij zou praten!
Wij hebben ook niet gewacht met vertellen tot ik 12 weken was.... En vond het wel prettig dat iedereen het snel wist! Trouwens... je wilt het toch van de daken schreeuwen als je zwanger bent dus ik kon mijn bekkie echt niet houden!
Ik had dat trouwens niet eens verborgen kunnen houden want kon voor 12 weken ook mijn normale kleding niet meer aan en luste geen koffie meer dus dat viel nogal op op mijn werk! Ook kreeg ik pas de 1e echo met 12 weken en 1 dag... jaja ze zoeken het uit en zo lang wou ik echt niet wachten... ik kan dan echt mijn bekkie niet houden!
(sorry heel verhaal geworden, haha)

Jazzie, Kyra heeft tot nu toe (ze heeft nu 8 tanden) echt nergens last van gehad met het doorkomen enzo! De koorts was nu wel gezakt tot 37,8 dus niks meer aan het handje! Ben vanacht alleen dus hoop dat ze lekker doorslaapt. Meestal wordt ze niet zo snel wakker snachts dus hoop dat het rustig blijft!
En ik wordt heel slecht wakker snachts..... Als Kyra huilt snachts dan moet lief er altijd uit omdat ik voor dood lig zeg maar.... hoor echt niets... ja na een uur ofzo... als ik dit vertel aan sommige mensen... die kijken me dan echt aan met zo een blik van... oe jij bent een slechte mama.. je wordt niet eens wakker van je eigen kind!
Ach... ze hebben altijd wel wat te zeuren!

Wordt een saaie avond vanavond... geen bal op tv en niemand om tegen aan te lullen!
Duss...

Liefs,

Frieda

Ow Maike Sanne,

Echt... Als er iemand trots op zichzelf kan zijn.... Serieus!! Je bent een sterke vrouw hoor!
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!!
En wat leuk dat je gaat oppassen op twee kindjes!! Dus je krijgt het eindelijk een beetje "rustiger". Vanaf wanneer ga je oppassen??

Liefs,

Frieda

Ik wordt ook niet snel wakker hoor!
En meestal gaat manlief er snachts uit (wat eigenlijk zelden nodig is)
Want ik ben snachts echt een zombie. hhihi.
Mijn zoontje heeft 12 tanden.. (dus ook de hoektanden) en vier kiezen.
Dus nu de laatste vier..
wordt trouwens dus eigenlijk snachts nooit wakker..

Maike Sanne.! leuk leuk! Spannend.. en best logisch dat je het een btje eng vind hoor..
(zou alleen wel vast beginnen met testen.. het kan natuurlijk zijn dat je ei al wel gauw komt!) Ik woon trouwens in het midden van nederland.. (heb je daar genoeg aan hihihi ) ik weet helemaal niet waar jullie allemaal wonen.

Nou Zoontje lief ligt weer heerlijk te knorren en ik ga lekker bank hangen..

Liefs Jazzie

Ha... dan ben ik toch niet de enige die niet wakker wordt!
Ik slaap echt heel vast.. maar das pas sinds Kyra er is... Eerder hoefde ik maar iets te horen en ik was wakker, nou als ik dan moet kiezen ;-)
Nou tis echt feest hier! Kyra net wakker helemaal over de zeik en niet stil worden...
Neurofen nu toch maar gegeven! Normaal gesproken krijgen kinderen altijd een zetpil, dus paracetamol maar Kyra heeft die al zo veel gehad dat ze daar niet meer op reageerd. schandalig eigenlijk maar het is niet anders!
Ik vraag me alleen nu af of het haar tanden zijn... maar goed.. maar ff aankijken!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan