Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hhahaa ben helemaa niet sterk hoor frieda !!   Dat lijkt misschien alleen maar zo....Maar is echt niet zo !!

K ben echt ontzttend moe !! Manlief en ik kunnen beide wel hel dagen slapen.. Faag hoor... En heb t koud  , niet te geloven brrr... lijkt wel herfst !
Net lekker in bad gelegen en zal nu mn haar drogen en dan op bedje !
Morgen laatste dag dus gezellie ff !!!!!

Ik ga vanaf 1 september oppassen !
hahaha ja nou rustiger.. ik kan niet rustig aan frieda haha !
Het is omdat het op mn nieuwe werk nu rustig is omdat de vakantie is afgelopen maar anders....hahha   Daarom ook oppassen, k kan niet stil zitte he ;)

Nou dames trusten !!

Jazzie.. ik woon helemal int noorden..Friesland   xx

Hoi,

Jazzie, ik woon in provincie utrecht.
12 tandjes al, zijn er al veel

maaike sanne, ik vind eigenlijk net als frieda dat je een sterke vrouw bent hoor, vind het echt knap hoe je jezelf hier doorheen slaat. ooh wat leuk gaan oppassen. heerlijk. zijn het zusjes van elkaar?

frieda, balen dat je meisje zo overstuur is, hoe gaat het nu?
hopelijk zijn het haar tandjes en is het snel weer over.

Zo, het uit eten is goed gegaan,vraag me af of er mensen waren die het doorhebben, maar heb wel gewoon kunnen eten, niet zoveel als normaal, maar ook niet weinig, haha, ze me vriend opeens, eey je eet voor twee, hihi, op een luidheid dat anderen het ook wel konden horen. haha, maar volgens mij waren ze allemaal te druk om het te horen .

We hebben het dus nog lekker kunnen zwijgen.
Hopelijk word ik nu vanacht niet misselijk. Maar komt vast goed.
Morgen moeten we bij schoonouders gaan eten. Erg fijn, denk dat we vriend zn broer het dan gaan vertellen. is net zo eerlijk als de anderen het al weten.

liefs

Jeeetje.. waar zijn jullie ???? Tis hier zo rustig ! Zijn we niet gewend hier hoor !!!
Hahaha....

Bloemetje.. Mooi dat het etentje geslaagd was !   En nu bij je schoonouders... Ben benieuwd hoe je zwager er op reageerd hihi...
Leuk leuk !!

En de rest.. hoe was jullie weekend????

Hier lekker gewerkt vandaag !   Toen ik net inlogde besefte ik dat het vandaag twee weken geleden is.. Dus gaat goed ! Heb er helemaal niet aan gedacht !!!

Trouwens.. ik heb de gyn nog gevraagd of dat van jaren terug ook een miskraam was, ik heb het vergeleken met deze keer en waarschijnlijk is het geen mk geweest !
Ze kon het natuulijk niet zeker zeggen, maar ik heb toen veel bloed verloren in 1 keer en daarna niet veel, en bij een mk vloei je langer !
Dus dat was goed nieuws !! (helemaal vergeten te zeggen)
en zoiezo goed nieuws want anders kreeg ik nu onderzoeken..
De kans op een nieuwe mk is net zo groot als bij ieder ander... Wanneer ik een tweede miskraam zou hebben, dan krijg je testen voor de oorzaak
Maar we krijgen naturlijk geen mk meer !! We worden gewoon echt zwanger hahaha

Bloemetje! Fijn dat het allemaal goed is gegaan met het etentje.. En schrok je niet toen je vriend die opmerking plaatste??!
Ben benieuwd hoe je sch-fam reageerd.

Maike Sanne.. ben blij dat het goed gaat... En dat je niet eerder een MK heb gehad.
Ik heb trouwens ook gelezen dat als je een mk heb gehad. dat eigenlijk onverklaarbaar is.. dat de kans op een 2de mk veel kleiner is nog dan normaal.

ben je al met ovulatietesten begonnen?
Wil je niet opdringen hoor.. ben gewoon benieuwd.

hier een lekker relaxed weekend.. heel rustig.. ongi bijna weg.. dus.. nog 1 maand sowieso wachten.. als de plannen veranderen meld ik het wel.

liefs Jazzie

Goedenavond!

Maike Sanne, Je hebt gelijk hoor tis wel errug rustig vandaag hier!
Vind het echt fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! of iig zo kom je over!
En zoals Jazzie iid al vraagt... ben je al met de ovu testen begonnen???

Jazzie, lekker dat je ongie bijna weg is! En nog ff geduld en dan gaan jullie er ook helemaal weer voor! Tijd zal wel voorbij kruipen voor jou of valt het mee???

Ik heb me een nacht en dag gehad.. pfff. viel uiteindelijk pas om half 2 ofzo in slaap vanacht omdat Kyra steeds aan het huilen was... dus weer een paar liedjes voor der zingen en dan weer weg! Ze had duidelijk pijn!
Vanmorgen ging mijn wekker al weer veel te vroeg en toen ik Kyra uit bed haalde had ze alweer koorts (39 graden). Ze heeft der melk daarna gedronken maar wou niets eten!
Moest natuurlijk mijn broer ophalen dus daarna naar Dronten gereden en nog ff een bakkie gedaan daar!
Daarna nog ff naar mijn zusje gereden maar Kyra der koorts kwam weer in alle hevigheid terug dus ben ik maar naar huis gereden! Nu is ze nog steeds niet lekker en heeft ook nog koorts dus morgenochtend maar even met haar naar de ha.
Dus morgen een beetje uitslapen want hoef niet zo achterlijk vroeg mijn bedje uit!

liefs,

Frieda

Word nu wat drukker ihih..
Nathalie moet strax wel wat te lezen hebben als ze trug komt he ! haha
Nog ff dikke 100 berichtjes en we hebben 3e topic hahahaha !

Frieda.. Ohh arme Kyra!!     Meisje toch.. Zo sneu om je kleine meid zo te zien he..
Beterschap ! Hoop dat je vanacht beter kan slapen !!

Bennog niet met ovutesten begonnen..
Verwacht mn pakketje dinsdag...   Verwacht mn ei ook ng lang niet hoor !
Nu twee weken geleden gevloeid.. dus duurt nog dikke week denkik
Maar kan er dinsdag wel ff een testje tegen aan gooie

Vorige x heb ik niet iedere dag getest.. om de dag een testje en toen was ie positief.. dus ga dit nu ook zo doen .. Weet wel dat je iedere dag moet testen maar tis nu toh nog te vroeg voor mn ei. Maar je wee maar nooitmet de monnikspeper....

K ga nu op bed... even klussen en dan slapen ! hahah ben bekaf !
Morgen weer cursus.. bah !

Hoi,

maaike sanne,
wat fijn dat het goed gaat. en wat fijn dat dat van jaren terug geen miskraam was.
is toch wel fijn om te weten denk ik.
lekker geklust? hihi. en heerlijk geslapen?
ik hoop dat je snel weer je ei hebt en de monnikspeper werkt.

we hebben het niet aan schoonbroer verteld, je raad het alweer, vriend vond het weer eens niet het perfecte moment, word er stilaan moe van hoor. hij snapt het dus nog steeds niet, hij wil het vertellen op een rustig moment. kan me dat wel voorstellen, maar vind het wel prettig als hij het weet. wie weet zegt schoonzus dinsdag zorg goed voor jezelf en je kleintje, en dan staat hij daar, vind ik niet echt een prettig gevoel. Hoop dat we het dan wel snel vertellen.

Jazzie,
schrok wel ff ja, haha en keek ook ff naar familie of ze het hoorden :p
en een tante van me vriend werkt in tweedehands zaak, ze zei soms hangen hier echt leuke kleertjes die na drie maanden nog niet verkocht zijn, en ja, als ik neefjes of nichtjes had, kon ik ze daaraan geven, maar ja, daar moeten jullie wel voor zorgen, haha, tja, wat moet je daarop zeggen, zijn maar van onderwerp veranderd.

Frieda,
Wat balen dat je meid zo een koorts heeft. Goed dat je naar ha gaat, hoop dat het niets ergs is. en balen dat je zo een rot nacht hebt gehad. Hoop dat ze snel weer beter is.
Heeft je broer het fijn gehad op vakantie? En waren ze helemaal uitgeput toen ze aankwamen? of viel dat nog mee?

Hier net bij schoonouders gegeten, fijn om niet zelf te moeten koken, het was patat, lekker makkelijk, maar heeft wel gesmaakt, en ook iets teveel op, maar had zo een honger, kreeg wel opeens weer een bui van misselijkheid dat ik daar voor eten ff stokbroodje dat er nog lag een stukje van heb gejat haha.
nu maar ff hond uitlaten en dan bed op.
hij heeft vannacht trouwens weer doorgeslapen :)

Liefs

Terug
Bovenaan