Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemorgen!!

Ben net met Kyra naar de dokter geweest en die kon geen reden van de koorts vinden!
We moeten om 11 dus in het ziekenhuis zijn voor verder onderzoek!! GRRRRRRRR!!
Dacht dat we dit nu wel hadden gehad.....
Vanacht heeft Kyra gewoon geslapen dus dat was wel lekker!
Ze gaan in het zh sowieso een catheter inbrengen om wat urine af te nemen en waarschijnlijk ook bloedonderzoek! Wordt weer een lange vermoeiende dag dus....
Kga zo maar even kijken of mijn buuf mee kan want wil eigenlijk niet alleen!

Later meer.....

Liefs,

Frieda

Hoi Bloemetje,

Ze slaapt nu weer even. Haal haar pas weer uit bed vlak voor we weg gaan!
Ze is heel witjes en wil echt helemaal niets! Alleen maar hangen!
Als ik weer thuis ben vanmiddag laat ik weten hoe en wat!

Liefs,

Frieda

Hey!

Moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn en uiteindelijk kon er natuurlijk niemand met me  mee! Heel irritant maar het was niet anders!
Ze hebben der urine gecontroleerd en toen moest ik 1,5 uur wachten tot de uitslag er was dus ff stukje wezen lopen (lees.. buiten zitten en te veel roken). Voor ik weg liep vroeg ik nog of als er niets uit der urine kwam er nog verder gezocht ging worden maar dat vonden ze dan niet nodig... kinderen zijn wel eens ziek! GRRRR dat maakt me echt zo kwaad. zo een antwoordt... denk je dat ik daar voor jan lul heen ga.. en dat de dokter me zo maar door stuurt... GRRRR!!!
Maar goed.. de uitslag is... een urineweginfectie!!  We hadden natuurlijk wel onze vermoedens maar toch je twijfeld altijd een beetje!
Ze heeft nu weer antibiotica voor een week en volgende week woensdag kunnen we weer op bezoek bij onze eigen kinderarts! Kan jullie vertellen dat de ka (kinderarts) heel erg gaat schrikken als ie ons weer ziet.. we hadden namelijk met hem afgesproken dat de laatste x ook echt de laatste x zou zijn.... helaas!
Ben wel blij dat ze wat gevonden hebben maar baal ook als een stekker dat ze dit weer heeft! Nu gaan ze waarschijnlijk toch nog andere onderzoeken doen.....
Ben erg benieuwd.....

Nou dit was het ff voor nu... kga ff mijn werk bellen dat ik morgen ook niet kom werken!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, arme stakker je meid,
Niet fijn, hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk.
Ja, kinderarts zal wel ff schrikken, ging net weer zo goed, en dan weer.
Hopelijk kunnen verdere onderzoeken aan het licht brengen waarom ze vaak ziek is.
Want dit is voor jullie meisje niet fijn, maar ook voor jullie niet.
je kleine meisje zoveel pijn zien lijden elke keer. dat is niet leuk.
beterschap voor je meisje. hoop dat medicijnen snel helpen.

liefs

Hoi hoii

Ohh Frieda !!! Beterschap met je meisje !!
Jakkes zeg,dus weer naar het zh voor onderzoek bah !
Hoop dat de kuur snel aanslaat en het snel beter met Kyra gaat.
Misschien wel goed verdere onderzoeken.. maybe dat ze dan voorlopig niet weer ziek is !     Arme meid...
Beterschap !!!

Heb hier vandaag de box in elkaar gezet, schoongemaakt en klaar gemaakt voor gebruik !
Vanaf volgende week oppassen en dan vanaf febr op mn tantezeggertje (kindje van mn zusje) !!   Zooo leuk !!!
Hier verder niet veel nieuws.. Kreeg net bericht dat morgen mn ovutesten er zijn.. heb er nog 1.. zal er vanaaf eens mee beginnen ff spieken hihih

Terug
Bovenaan