Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoiii

Bloemetje meis.. Donker bloedverlies hoefd geen miskraam te worden hoor!
Kan ook gewoon oud bloed zijn.
Ik snap dat je je druk maakt, maar het hoefd echt geen mk te worden !

Jazzie.. ohh meis.. dat je nu niks voelt hoefd niks te betekenen !
Ik duim extra hard voor je !!

Nathalie.. Lekker he zo overdag in bad, doe ik ook geregeld.. heerlijk !!!

Frieda.. Hoe is het nu met jou en je familie??

Mitsj.. jaa bijna 12 weken !!!!!

Hoi meiden,

Het bloed is minder, bijna niets meer met afvegen sinds twee uurtjes, buikpijn zakt ook weg, maar heb ook gevoel dat dat mn darmen zijn, me broek spant ook erg. voel me ook wel weer zwanger, vanmorgen eigenlijk ook, was best misselijk. was blij dat ik niet aan eten stond. hihi.
dus hoop dat het allemaal wegzakt.

jazzie, moe en emo, spannend, maar gevoel dat het niets word, ik duim voor je.

Maaike sanne, wha, ben alweer vergeten wat je zei, inderdaad het hoeft geen miskraam te betekenen, maar ik word er toch erg onzeker van.

Liefs

Ik begrijp je volkomen Bloemetje !
Maar toch niet te veel over in zitten !!!
Heb je al gebeld voor een eerdere echo?? Weet nml niet of ze dit doen..
Denk dat ze t niet eerder doen dan wanneer je "echt"   helder bloedverlies hebt..

Meis kop op !!!   Hier geen mk meer op het forum hoor !!!!

Hoi,

Maaike Sanne,
Ik mocht bellen voor afspraak te vervroegen, maar alles zat al vol, moest naar poli gyn bellen, en daar overleggen, hele middag geprobeerd, wel vijftien keer proberen te bellen, maar kreeg steeds antwoordapparaat. Dus niemand kunnen spreken daar.
Dus maandag na me werk daarheen, ff vragen.
Het bloeden is nu wel gestopt zoals het nu lijkt, net bij afvegen niets, en is in loop van middag ook minder geworden, dus hopen dat het oud bloed was wat weg moest. voel me nu wel weer zwanger, misselijk van borrelnootje, salami wat niet goed gaat in mn maag. enkel nog wel krampen onder in me buik.

Liefs

Goedemorgen allemaal !!

Hier gaat t weer beter..Eczeem zakt gelukkig weg uit mn gezicht, dat scheelt al enorm !!
En jullie kleding zit strakker.. maar de mijne wijder !!!
Weer wat kilo's kwijt.. Heerlijk !!!!!
Vandaag druk, gezellig dagje. Zo naar lief collega'tje samen stad ff in en daar broodje eten.   Vanaaf vieren we manlief n verjaardag (woensd jarig) en morgen komen de opas en omas.. druk druk hhi

Bloemetje.. misschien een rare vraag.. maar had jij niet last van je ontlasting?
Daar kan t oud bloed ook van komen..
Of heb je gemeenschap gehad? Kan ook...
He niet te druk maken, t zit goed, geloof me !

Verder weinig nieuws...   Liefs Maik

Hoi,

Maaike Sanne,
geen rare vraag hoor, ik had inderdaad last van mijn ontlasting, die is nu weer stuk dunner(sorry) Maar heb wel het idee dat het niet daar vandaan komt, mijn buikpijn wel. heb hele tijd zeurend gevoel in buik, nou ja, niet ter hoogte van baarmoeder.
En vaak gaat dat weer over als ik naar toilet ben geweest.
Krijg ook beetje indruk dat ik weer last heb van mn blaas. Moeilijk plassen, erg veel dorst, slap. Misschien suiker ook maar eens laten prikken? Of is dat tever gezocht?

Het is wel minder geworden weer. Vanmorgen klein beetje slijm, daarna is het bij afvegen stuk minder geworden, heeft nog wel bruine schijn, maar is niet meer zo erg en veel als donderdag en gisteren. heb dus goede hoop.
Voel me ook weer best zwanger, vanmorgen misselijk, moe, en algeheel heb ik mn speciale gevoel weer terug. borsten doen ook nog steeds zeer.
Ik ga denk wel maandag nog keer proberen te bellen naar ziekenhuis voor echo eerder te kunnen zetten.

Nathalie, gefeliciteerd met je vriend. fijne dagen.

Frieda, hoe gaat het met je schoonpaps? En je kleine meid? En met jezelf? Let je goed op jezelf?

Mitsj, sprak je al ff vanmorgen, maar het was gezellig he? Super.
Erg leuk, zou ik ook wel een keer naartoe willen, festival met zulke optredens.

Jazzie, hoe gaat het bij jou?

Maaike Sanne, heb je je ei al gevonden?

Liefs

Hi meiden, nog niet kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Ik wou ff komen zeggen dat wij het weekend de verjaardag van mijn vriend vieren. Ik verwacht elk moment een goed kameraad van hem. Dus dan weten jullie dat ik er ff niet ben. Morgenmiddag komen mijn opa's & oma's op de koffie en gaan we het vertellen. Spreek jullie snel!

Liefs Nathalie

ff ego...
wilde even laten weten dat ik wel gelezen heb..
Maar ben zoooooooo moe! dat ik de laptop zo weer weg leg.. en er vanavond heeeel vroeg in lig.

Later!
Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan